|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:04, 26 Sty 2015 Temat postu: dopuszczalny luz miedzy dzwigienką a talerzykiem RFS |
|
|
jak w temacie, na szybko potrzebuje a nie moge znaleźć, serwis o tym nic nie mówi. jaki luz miedzy dzwigienką zaworową a talerzykiem zaworu w RFSie jest minimalny ? u mnie to juz sie prawie styka ale 0.35 listek jeszcze wchodzi. 0.4 ze sporym wciskiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 16:35, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
poniżej 0,20 to już kiszka, teraz masz ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:19, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
masz jeszcze duzo luzu jak na moto z takim przebiegiem, nie masz sie zupełnie o co martwic. A co do tej wartosci 0.20 to nie jest wcale wartosc minimalna przy której trzeba do głowicy zagldac, nie ma tego w serwisówce okreslone i opisane, ktos kiedys napisał ze 0.20 i zawory do wymiany, otóz gówno prawda... bo zawory mozesz włozyc nowe i bedziesz miał odległosc miedzy dzigienka a płaszczem 0.10....
Pytanie kiedy wymieniałes zawory i w jakim stanie gniazda zaworów?
puki dzwigenki nie klepia o płaszcz albo nie ma znaczacego luzu np. ponizej 0.10 to nie ma sie czym przejmowac, oczywiscie wazna jest swiadomoc samego stanu zaworów szczególnie ssacych
No i oczywscie lipa jak ci regulacji zabraknie na srubce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 17:25, 26 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:37, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
regulacji troche mam, zawory zmieniałem chyba w zeszłym sezonie ale wiem że gniazda juz kiepskawe są. wiec licze sie z ich wymianą. myslałem że to pilniejsza sprawa bo pamietam że kiedys gołym okiem widziałem luz. a teraz myslałem że juz sie styka ;D miałem robic remont ale jeszcze jeździ wiec na wakacje znajde tydzien czasu żeby rozebrać i zrobić od razu głowiczke pyknę jak trzeba
dzieki za info. moto juz poskładane i jutro upalanko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:04, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a gdzie głowice zamierzasz robic? jesli mozna spytac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:59, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
hej a jak by byla cena wymiany samych gniazd zaworowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:12, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
około 250-300 zł, gniazda z brązu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 8:12, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 16:31, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
robił bym albo w serwisie KTMa albo w zakładzie w którym czasami wędrują głowice z KTMa własnie ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:33, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ile trzeba dac za remont głowicy w ktm lublin? bo dzwonilismy tam i powiedziano nam ze taniej głowice kupic uzywana niz regenerowac, zreszta znajomy tam pracuje i chyba nie wstawiaja nowych gniazd wiec powiedz co wiesz, bo ja juz sam nie wiem co tam sie wyprawia. Bratu regenerował głowice koles z lubartowa, pracuje w swidniku i sie sciga na zuzlu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:44, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
napisz ile kosztuje nowa głowica?
i co rozumiesz przez regenerację?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:06, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem ile kosztuje nowa głowica ale chodziło o uzywana głowice i nawet mi sie nie chce sprawdzac ale kto sprzedaje głowice w dobrym stanie, ryzyko ze ci ktos peknieto sprzeda albo gniazda dupne wiec lepiej stara dac do regeneraci. Co rozumiem poprzes słowo regeneracja? wiadomo jesli gniazda do wymiany juz to załozenie nowych gniazd i wyfrezowanie, wstawienie nowych prowadnic zaworowych ewentualnie dotarcie zaworów, gozej jak ktos bedzie miał dyskoteke to juz regeneracja wiecej bedzie kosztowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 19:07, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 19:11, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wymieniałem gniazda miesiac temu. Luzu miedzy dzwigienka a płaszczem zabezpieczajacym nie było i w dodatku skończyła mi sie regulacja zaworów na ssacych.
Zrzuciłem głowice i sie okazało ze gniazda dolotowe były za mocno obrobione. Mam znajomego w serwisie ktm lublin, ktory mi powiedział ze oddaja to do jakiejs firmy i zabieg wymiany gniazd kosztuje do 1000 zł z jakiego materiału gniazda nie wiedział i ze lepiej sie opłaca kupic głowie co jest głupim pomysłem. Znalałzem goscia w Lubartowie co mi wymienił gniazda (braz) za 270 zł z matreriałem. Dodam ze złozyłem na stare zawory ktore wymierzyłem i szkoda mi było je wyrzucać. Po tym zabiego odległosc o której mowa na wydechowych 0.70 na ssacych 0.65.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:20, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ja sie kompletnie w kosztach nie orientowałem
ale piter - bede miał do ciebie namiary w razie czego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 21:06, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
na priv pisz jak bedziesz potrzebował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan924
Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:37, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Jak to jest właściwie z tym magicznym luzem, którego wielkość jest "być albo nie być" silnika.
Dlaczego ważniejszy jest większy luz między dźwigienką a talerzykiem dla zaworu ssącego ?
Z tego co można wyczytać to wszyscy piszą "jak mniej niż 0,2 - 0,15 dla zaworu ssącego" to już klapa. A co z wydechowym? Może być taki mały czy ma być jeszcze większy?
W moim przypadku ssący ma luz jakieś 0,5 - 0,6 a wydechowy jakieś 0,15 - 0,25
Czy już zbierać kasę ?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|