Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dopuszczalny luz miedzy dzwigienką a talerzykiem RFS
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:04, 26 Sty 2015    Temat postu: dopuszczalny luz miedzy dzwigienką a talerzykiem RFS

jak w temacie, na szybko potrzebuje a nie moge znaleźć, serwis o tym nic nie mówi. jaki luz miedzy dzwigienką zaworową a talerzykiem zaworu w RFSie jest minimalny ? u mnie to juz sie prawie styka ale 0.35 listek jeszcze wchodzi. 0.4 ze sporym wciskiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 16:35, 26 Sty 2015    Temat postu:

poniżej 0,20 to już kiszka, teraz masz ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:19, 26 Sty 2015    Temat postu:

masz jeszcze duzo luzu jak na moto z takim przebiegiem, nie masz sie zupełnie o co martwic. A co do tej wartosci 0.20 to nie jest wcale wartosc minimalna przy której trzeba do głowicy zagldac, nie ma tego w serwisówce okreslone i opisane, ktos kiedys napisał ze 0.20 i zawory do wymiany, otóz gówno prawda... bo zawory mozesz włozyc nowe i bedziesz miał odległosc miedzy dzigienka a płaszczem 0.10....
Pytanie kiedy wymieniałes zawory i w jakim stanie gniazda zaworów?
puki dzwigenki nie klepia o płaszcz albo nie ma znaczacego luzu np. ponizej 0.10 to nie ma sie czym przejmowac, oczywiscie wazna jest swiadomoc samego stanu zaworów szczególnie ssacych
No i oczywscie lipa jak ci regulacji zabraknie na srubce Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 17:25, 26 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:37, 26 Sty 2015    Temat postu:

regulacji troche mam, zawory zmieniałem chyba w zeszłym sezonie Razz ale wiem że gniazda juz kiepskawe są. wiec licze sie z ich wymianą. myslałem że to pilniejsza sprawa bo pamietam że kiedys gołym okiem widziałem luz. a teraz myslałem że juz sie styka ;D miałem robic remont ale jeszcze jeździ wiec na wakacje znajde tydzien czasu żeby rozebrać i zrobić od razu głowiczke pyknę jak trzeba Very Happy

dzieki za info. moto juz poskładane i jutro upalanko Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:04, 26 Sty 2015    Temat postu:

a gdzie głowice zamierzasz robic? jesli mozna spytac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 22:59, 26 Sty 2015    Temat postu:

hej a jak by byla cena wymiany samych gniazd zaworowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:12, 27 Sty 2015    Temat postu:

około 250-300 zł, gniazda z brązu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 8:12, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 16:31, 27 Sty 2015    Temat postu:

robił bym albo w serwisie KTMa albo w zakładzie w którym czasami wędrują głowice z KTMa własnie ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:33, 27 Sty 2015    Temat postu:

ile trzeba dac za remont głowicy w ktm lublin? bo dzwonilismy tam i powiedziano nam ze taniej głowice kupic uzywana niz regenerowac, zreszta znajomy tam pracuje i chyba nie wstawiaja nowych gniazd wiec powiedz co wiesz, bo ja juz sam nie wiem co tam sie wyprawia. Bratu regenerował głowice koles z lubartowa, pracuje w swidniku i sie sciga na zuzlu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:44, 27 Sty 2015    Temat postu:

napisz ile kosztuje nowa głowica?
i co rozumiesz przez regenerację?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:06, 27 Sty 2015    Temat postu:

nie wiem ile kosztuje nowa głowica ale chodziło o uzywana głowice i nawet mi sie nie chce sprawdzac ale kto sprzedaje głowice w dobrym stanie, ryzyko ze ci ktos peknieto sprzeda albo gniazda dupne wiec lepiej stara dac do regeneraci. Co rozumiem poprzes słowo regeneracja? wiadomo jesli gniazda do wymiany juz to załozenie nowych gniazd i wyfrezowanie, wstawienie nowych prowadnic zaworowych ewentualnie dotarcie zaworów, gozej jak ktos bedzie miał dyskoteke to juz regeneracja wiecej bedzie kosztowac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Wto 19:07, 27 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 19:11, 27 Sty 2015    Temat postu:

Wymieniałem gniazda miesiac temu. Luzu miedzy dzwigienka a płaszczem zabezpieczajacym nie było i w dodatku skończyła mi sie regulacja zaworów na ssacych.
Zrzuciłem głowice i sie okazało ze gniazda dolotowe były za mocno obrobione. Mam znajomego w serwisie ktm lublin, ktory mi powiedział ze oddaja to do jakiejs firmy i zabieg wymiany gniazd kosztuje do 1000 zł z jakiego materiału gniazda nie wiedział i ze lepiej sie opłaca kupic głowie co jest głupim pomysłem. Znalałzem goscia w Lubartowie co mi wymienił gniazda (braz) za 270 zł z matreriałem. Dodam ze złozyłem na stare zawory ktore wymierzyłem i szkoda mi było je wyrzucać. Po tym zabiego odległosc o której mowa na wydechowych 0.70 na ssacych 0.65.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:20, 27 Sty 2015    Temat postu:

ja sie kompletnie w kosztach nie orientowałem Very Happy

ale piter - bede miał do ciebie namiary w razie czego Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 21:06, 27 Sty 2015    Temat postu:

na priv pisz jak bedziesz potrzebował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan924




Dołączył: 01 Lut 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:37, 01 Lut 2015    Temat postu:

Jak to jest właściwie z tym magicznym luzem, którego wielkość jest "być albo nie być" silnika.
Dlaczego ważniejszy jest większy luz między dźwigienką a talerzykiem dla zaworu ssącego ?
Z tego co można wyczytać to wszyscy piszą "jak mniej niż 0,2 - 0,15 dla zaworu ssącego" to już klapa. A co z wydechowym? Może być taki mały czy ma być jeszcze większy?
W moim przypadku ssący ma luz jakieś 0,5 - 0,6 a wydechowy jakieś 0,15 - 0,25
Czy już zbierać kasę ?????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin