|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:13, 27 Wrz 2016 Temat postu: dysze w sxf 250- na ciełym ssaniu gaśnie |
|
|
witam. Gdy na odpalonym silniku wcisnę ciepłe ssanie motor gaśnie-a chyba obroty powinny się zwiększyć?
Dysza główna "180",a wolnych obrotów
"42".
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:22, 28 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ciepłego ssanie nie włącza się na chodzącym silniku.
Nie wiem więc do czego zmierzasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:58, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o to że motor ciężko odpala.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Czw 12:07, 29 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 15:08, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
ciężko odpala na ciepłym czy na zimnym?
Za odpalanie w gaźniku odpowiedzialna jest dysza wolnych obrotów i śruba do regulacji mieszanki.
Oprócz tego ważna jest sprawna świeca, dobrze wyregulowane zawory, szczelne zawory i dobra kompresja silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theodor
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:07, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Do głowy mi nie przyszło nigdy sprawdzać czy mi silnik zgasnie na ciepłym
Prawdę powiedziawszy nawet po konkretnej figurze odpalam zwykle z 2-3 kopa bez tego ciepłego ssania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zbyster
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:20, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ciężko odpala na ciepłym,Zmieniłem teraz dyszę wolnych obrotów z 42 na 40. Zobaczymy.
świeca nowa, zawory wyregulowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:11, 30 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
A zimny odpalasz z ssaniem czy bez?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|