|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:03, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Kolesie spaprali robote. Głowica była regenerowana. Nowe zawory, sprezyny, zabezpieczenia, prowadnice. tylko te gniazda spaprane dlatego taka decyzja o spiłowaniu troche dźwigienek. Jeżeli ktos próbował takich sposobów to niech sie wypowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:23, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
moze nowe ssące kibblewhite oversize +1mm i frez gniazd pod nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 7:59, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | Nixdo. Jak wyglądała druga strona dźwigienki w miejscu gdzie sie stykała z zabezpieczeniem sprężyny? Skoro tak rozpieprzyło to musiało walic od dawna? |
ta dzwigienka pekla sama i nie stykala sie w zadnym miejscu z zabezpieczeneim zmeczenie materialu chyba a to sie stalo podczas jazdy motor troche stracil moc i normalnie palil tylko lekko cos dzwonilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|