Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 300 większy gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:41, 10 Sie 2014    Temat postu: EXC 300 większy gaźnik

Witam,
Jako że z moim gaźnikiem są problemy jestem zmuszony jego wymienić. PWK36 są trudno dostępne (używki na ebayu dwukrotnie droższe niż w Polsce a u nas takowych brak). Mogę kupić większy gaźnik PWK38 w idealnym stanie za niewielkie pieniądze. Zastanawia mnie kwestia ustawienia... w jakie iglice oraz dysze powinienem się zaopatrzyć żeby wstępnie skonfigurować gaźnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:06, 24 Sie 2014    Temat postu:

Dysze przełożyłem z gaźnika 36, czyli 165 główna, pilot 35, iglicę zostawiłem taką jak była dla 150cc - R1470H na 3 pozycji. Mam do dyspozycji dyszę główną 180 i pilot 50 z gaźnika 38. Będzie ok? Nie trzeba wzbogacić mieszanki w paliwo? Pozycję iglicy zostawić? Ile obrotów dać na śrubie od mieszanki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Nie 10:38, 24 Sie 2014    Temat postu:

Najlepiej jeśli nauczysz się sam stroić gaźnik. Musisz umieć rozpoznać kiedy jest za bogato, a kiedy za ubogo i co w gaźniku za co odpowiada:



Ustaw na początek za bogatą mieszankę (pilot 50, główna 180 itd.), najprawdopodobniej w kilku zakresach będzie za bogato (moto nie przyspiesza, przerywa). Wtedy w odpowiednim zakresie zubażasz mieszankę. Gdy jest za ubogo to wkręca się na obroty bardzo szybko, grzeje się i/lub dochodzi do spalania detonacyjnego.

Może i poświecisz na naukę pół dnia, ale warto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin