|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawiec
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:15, 02 Mar 2018 Temat postu: EXC 450 2003r Zawory |
|
|
Witam dziś byłem u mechanika rozebrać kata do remontu i okazało się że ma dwa rodzaje zaworów ssące stalowe a wydechowe tytanowe i tutaj moje zdziwienie czy one tak wychodziły w takiej kombinacji czy była jakaś rzeźba ? Kat sprowadzony z Włoch więc wersja na EU najprawdopodobniej . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:49, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Po czy poznał, że to tytanowe? Ile było sprężyn zaworowych w głowicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawiec
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:16, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Magnesem , były po dwie sprężyny na zawór .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:41, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
magnes nie zawsze prawde powie, sa tez stale chyba austenityczne i one nie przyciągają. bardziej to na wage mozna poznac
były tytanowe do SXów moze ktos sie chciał pobawic i takie wrzucił - pytanie po co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:57, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Może głowica była wymieniana i padło na głowicę od SX-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Mogło tez tak byc ze w oryginale były tytanowe ( z napisem Del West ) , ktos wymienił tylko dwa na stalowe i teraz masz takie i takie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 3:31, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawiec
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 3:38, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Trochę dziwna sprawa bo ogólnie tłok jest elko nominalny a przelatane na liczniku ma około 450mth i zawory tylko ssące stalowe do wymiany , czyli wychodzi na to że exc nie miał tytanów zakładanych oryginalnie biorąc pod uwagę że wydechowe faktycznie sa tytanowe |
napisałem z telefonu a nie zwróciłem uwagi że jestem niezalogowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:43, 03 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
to co ze tłok elko mógł byc piąty tłok elko wsadzony
oryginalnie w EXC na RFS nie wychodziły zawory tytanowe, były w SXach. wiec albo ktos wsadził tytanowe z SXa albo moze byc jak ktos wspomniał cała inna głowica - rózne kombinacje mogły byc, nie bardzo jest sens dochodzic co mogło byc a co nie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawiec
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:25, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ogólnie sens jest taki że teraz wiem że w EXC nie było tytanów także dzięki za informacje , pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eltroc
Dołączył: 06 Cze 2017
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grójec
|
Wysłany: Pią 13:18, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ale traf ja ma też tak tylko odwrotnie wydechowe tytanowe ssące stalowe i wszędzie po 2 sprężyny.
A dwie sprężyny chyba idą do stalowych bo wagowo są cięższe.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawiec
Dołączył: 30 Cze 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:37, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja również mam po dwie a do tytanów z tego co serwisowka mówi powinna być jedna sprężyna. Ja również mam wydechowe tytany a ssące stalowe:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krawiec dnia Pon 17:39, 19 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|