|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anax
Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 15:56, 28 Lis 2016 Temat postu: exc-F 250 przełącznik mapy zapłonu |
|
|
hej nietypowe pytanko.
Miałem przełącznik mapy zapłonu w exc-f 350 2012. Przerzuciłem do exc-f 250 2016. Byłem święcie przekonany, że pierwsza pozycja to mapa standard, a druga to słabsza/mocniejsza- w zależności od ustawienia opornika pod siedzeniem.
Był dzwon , wyrwałem kable z kierownicy z przełącznika. Chciałbym je w końcu po paru miesiącach przylutować. Tam są dwa kable i 3 piny. Na dwóch widać resztki wiązki więc w teorii sprawa prosta. Tam jest zwykły mikrostycznik. Ale...w pozycji pierwszej mamy zwarcie czyli obwód zamkniety czyli w teorii mapa akcesoryjna- odwrotnie do instrukcji. W pozycji 2 mikrostycznik jest otwarty czyli obwód otwarty czyli w teorii dokladnie w pozycji takiej jak przychodzi moto BEZ przełącznika (no bo wtyczka pod siedzeniem nie jest podłaczona więc kolokwialnie mówiąc kabelki się nie stykają).
I mam zagwozdkę co jest nie tak. Może ma ktoś taki przełącznik pod ręką i sprawdziłby czy w której pozycji kable się zwierają? czyli czarny z czarnobrązowym. Wystarczy wypiąć wtyczkę pod siedzeniem i sprawdzić w kostce.
Chyba, że macie jakąś mądrą, inną teorię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:19, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Może to coś pomoże:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak kiedyś badałem opory u mnie w exc 500 to się zgadzały z tą rozpiską. Teraz nie mam jak sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 17:36, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
no własnię nie za bardzo zagra. Inna ilość map i chyba inaczej skonstruowany przełącznik. Tutaj działa zero jedynkowo. W teorii prosta sprawa. Obieg zamknięty to mapa akcesoryjna, otwarty- standard. Ale położenia są odwrotne do instrukcji:/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:22, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
A Ty nie masz takiego dinksa jak tu na dole: [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam u siebie, na tym ustawia sie opór i przez to idzie obwód.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sai dnia Pon 23:24, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|