Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc-f 350, 2019, sprzegło

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 19:45, 21 Lip 2023    Temat postu: exc-f 350, 2019, sprzegło

Witam,
mam problem ze sprzęgłem - excf350, 2019, 280mth. Ponieważ od jakichś 150mth sprzęgło zaczęło się sklejać i miałem problem z odpalaniem na ciepłym z wbitą jedynką (za każdym razem po porządnym rozgrzaniu silnika na postoju wbijając jedynkę, nawet po "rozklejeniu" sprzęgła przed odpaleniam silnik gasł) przy 205mth wymieniłem kompletne sprzęgło OEM + gumowe tłumiki. Talerz (sprężyna talerzowa) nadal został ustawiony na środkowy zestaw otworów ( tak było od fabryki) i problem znikł. Było super przez 4 wymiany oleju ( ipone katana 10W50) ale problem wrócił. Dziś wymieniłem zestaw naprawczy pompy sprzęgła OEM, zaworek (ta pastylka w zbiorniczku) i oring na wysprzęgliku, wszystko dobrze wyczyszczone i odpowietrzone ale nic to nie dało. Przy wymianie sprzęgła sprężyna talerzowa "na oko" była ok (nie odkształcona), kosz bez luzów. Jakieś sugestie? Docisk do wymiany?

Pozdrawiam
m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:22, 21 Lip 2023    Temat postu:

a talerz wychodzi na prosto czy w stozek ? moze trzeba doregulowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Pią 20:52, 21 Lip 2023    Temat postu:

Wg garażowych pomiarów plaski jak dziewczyny Polańskiego... Da się to zmierzyć w miarę precyzyjnie w garażowych warunkach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 10:14, 22 Lip 2023    Temat postu:

to nie musi byc mikrometryczna dokładnosc, wystarczy przyłozyc nozyk do tapet czy suwmiarke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Sob 21:35, 22 Lip 2023    Temat postu:

Problem znaleziony - zjarane sprzęgło. Tarcze o przekładki czarne, tylko zewnętrzne miało swój kolor. Dzięki Henio za sugestie i chęć pomocy. Temat do usunięcia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Śro 11:24, 26 Lip 2023    Temat postu:

Jeśli jeszcze temat nie zlikwidowany to mam jeszcze pytanie - tarcze mają dwie krawędzie - ostrą i zaokrągloną. Pomijając kolejność składania to czy ma znaczenie która krawędź idzie od strony silnika, która od pokrywy sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 15:46, 26 Lip 2023    Temat postu:

i tak i nie, chyba nie spotkałem sie zeby jakas instrukcja o tym mówiła ( chyba raz jakeis suzuki cos wspominało... ) ale warto zakłądac jedna strona, w takich motocyklach zaokrąglona strona w strone silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nujorczesky




Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z lasu

PostWysłany: Wto 14:12, 01 Sie 2023    Temat postu:

Dzięki. czyli przekładki o grubości 1,0mm skrajnie zewnętrzne, te o grubości 1,4mm w środku, a tarcze bez znaczenia? Pytam, bo w paczce przyszło mi pomieszane, dwie najcieńsze przekładki - te 1,0mm wyjąłem z pudełka i były obok siebie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 6:57, 02 Sie 2023    Temat postu:

tak obojetne jak tarcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin