|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:36, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
dobra dzięki Pczester za info, bede działać. Jak pompa z regulatorem mi nie da serwisowych, wtedy sprawdze ile daje sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:43, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
z doswiadczenia wiem że chodza róznie czasem spoko czasem padaja po miesiacu - róznie sie trafia.
mierzy sie na przewodzie ( szybko złączce miedzy pompa a wtryskiem wiec po regulatorze sie mierzy ) sa tez czasem problemy z pompami trudne w diagnozie - np działaja na sucho, a od wiekszych wibracji albo temperatury przestaja pracować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:13, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
szybkozłączka nie jest żadnym regulatorem mam nadzieje, bo do pomiarów mam zamiar zrezygnować z szybkozłączki i zainstalować zwykły przwód paliwowy, będzie to grało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:25, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
tak szybkozłączka oporów jako tako nie stawia - w wydatku moze i tak, ale cisnienia nie zmniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:20, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki wszystko więc jasne, zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:03, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
No i pomierzone, wyszło 3.25 na pracującym, czyli 0,10 mniej niz minimalne serwisowe, na samym zapłonie lekko poniżej 3. Wyniki takie świadczą o czymś w 100%, znaczy, że to pompa, czy dalej może być regulator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:00, 25 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Po wymianie pompy, moto pali momentalnie zimny i ciepły. Pracuje normlanie na jałowych, normalnie w każdym zakresie, ale gdy np pochylam moto w którąś strone gaśnie odrazu, ruszam gaśnie, ma ktoś jakiś pomysł?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez picolo dnia Śro 22:00, 25 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|