|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pkali360
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:37, 19 Sie 2021 Temat postu: EXCF 250 2017 ciężko pali |
|
|
Tak jak w temacie, miałem zrobić parę drobnych rzeczy i zaczęły się kłopoty.. Sprawdzenie luzów zaworowych, w normie. Wymiana filtru paliwa kl97 wewnątrz założony dobrą stroną, olej z filtrem, płyn poprawa kabli od odpalania tzn. nie łączyło czasem gdzieś tak, że rozrusznik nie chciał załapać i jakiś innych parę nie znaczących rzeczy.
Po tych czynnościach motocykl normalnie palił potem chodził i trochę przerywał, gasł i tak parę razy. Teraz ma problemy zapalić, czasem zapali od razu i odpala ok a czasem można kręcić aż do padnięcia aku.
Co zrobione?
- ciśnienie paliwa 3,5bar
- tps ustawiany od zakresu 0,42 do 0,62
- wtryskiwacz w ultra, a teraz nowy założony
- podłączany pod texe, brak błędów
- filtr powietrza ok
- przekaźniki zamieniane
- bezpieczniki ok
Dodam, że myślałem nad wtryskiwaczem bardziej ze względu, że po dodawaniu gwałtownie gazu miał muła lub nawet potrafił zgasnąć.
Myślę jeszcze o przejrzeniu każdej kostki oraz sprawdzić klin na wale choć to mi się nie zdaje. Głowicy nie ściągałem. Moto kolega ma 2 lata sam zresztą robiłem mu wtedy tłok, nowa głowica itp do tej pory około 100 mth.
Co myślicie zrobić jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 6:05, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
ciezko pali cały czas czy np tylko zimny albo tylko gorący ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pkali360
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:38, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Świeca też zmieniana zapomniałem dodać... Pali ciężko losowo.. Teraz odpalił pochodził ale ciągle przy gwałtownym dodaniu gazu muli a przy bardzo mocnym zgaśnie i po takim manewrze lub nie odpala albo jak mu się zachce to odpali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 10:55, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
cisnienie paliwa jak mierzyłes ? moze przy obciązeniu cisnienie ostro spada, filterek na szybkozłącze wymieniony ? tps ma jedna dokładna wartośc, warto ustawic tak jak przewiduje ktm, nie losowo.
jezeli chodzi o rozruch duze znaczenie ma szczelność silnika ale na dławienie nie bardzo miało by to wpływ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 13:49, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk125
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:59, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa. |
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pkali360
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:45, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
wsk125 napisał: | Anonymous napisał: | Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa. |
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami. |
A który masz rocznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:30, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
nie wiem szczerze mówiac ile ma byc V, uzywam kompa ktma, tam jest na "głupa" skala i musze dojechac w zielony zakres, zakres jest tak mały ze przy dokręceniu sie zwykle rozjezdza grubo poza skale.
pod sama koncówke mapa nie jest konieczna, zwłaszcza w tych nowszych ktmach.
co do szczelnosci to chodzi i o zawory jak i o tłok.
szczerze trudno cokolwiek wiecej doradzic, skoro wszystko jest podręcznikowo to powinien odpalac i jeździc jak trzeba ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wsk125
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:02, 20 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
pkali360 napisał: | wsk125 napisał: | Anonymous napisał: | Ciśnienie paliwa na trójniku, sprzęt pomiarowy napewno nie z najgorszej półki (larsson)
Ciśnienie nie spada bo trzyma ok 3,5 cały czas.
Filterek był zmieniany, a podłączając trójnik omijam ten filterek i tak.
To może napiszesz te konkretną wartość?
Wcześniej utworzyłem temat to KristofSX odpisał, że w service od '17 niema konkretnie nic podane. W starszych ustawiało się 0,58-0,62.
Szczelność, chodzi Ci o zawory?
To co z tym dławieniem myślisz?
Końcówkę ma FMF dołożoną, jeżeli te rzeczy byłyby ok to chyba zostaje tylko jakaś mapa. |
Ja mam TPS ustawiony na 0.85 bo też były problemy z paleniem i obrotami. |
A który masz rocznik? |
To samo 250 2017r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pkali360
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:00, 24 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Ustawiałem też na 0.82 ale słychać że moto wyraźnie źle działa. W sumie patrzyłem od 0.42 do 0.82 w kilkunastu wartościach i du*a.. Dziś mi jakoś palił ale jest problem z takim muleniem o czym pisałem wczesniej. Ten problem również był jak dobrze odpalał ale przy bardzo nagłym otwarciu nie gasł. Co myślicie?
Świeca też nowa, kiedys miałem taki problem chyba to był kat exc450 z 2013. Świeca była pęknięta.
https://youtu.be/wT3cogQ_tC0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|