|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:17, 21 Lut 2013 Temat postu: Gaźnik Keihin PWK |
|
|
Zainteresował mnie ten gaźnik.
Jednakże KTM nigdy nie montował 40mm gaźników.
Czy ktoś wie o co tu może biegać?
Czy jest możliwe że to jest 38mm tylko pomiar jest w złym miejscu i wyszło 40?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 7:43, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Byś zadał to pytanie trzy dni wczesniej to bym ci oryginal zmierzył ale już założyłem i nie chce mi się zdejmować
Gaxnik z pierwszego linku wygląda na gaźnik z lat 90tych, na wiekszym gaźniku ci dól zesłabnie, a nieznacznie góra się poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Pią 11:35, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 sam się gubię w tych średnicach...Może ciut z innej beczki, ale w moim exc400 oryginalnie przychodzi FCR39 i z ciekawości przy czyszczeniu mierzyłem i mam średnicę 41 (taką jak FCR41 lub w nowszym FCR41MX). I sam już nie wiem czy to jest oryginalnie czy ktoś już zmieniał gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:14, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
powiedz mi w którym miejscu mierzyłeś? bo z tego co się orientuję to ten wymiar określa średnice gardzieli w najwęższym miejscu czyli na styku przepustnicy i gardzieli. Dolot przy samym króćcu łączącym z głowicą to można sobie rozwiercić nawet do 45mm tak samo intake bell i to nie będzie równe z tym że gaźnik będziesz miał 45mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Pią 16:31, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
wiesz, mierzę jak każdy inny gaźnik..przy łączeniu z króćcem od głowicy...nawet nie przyszło mi do głowy,że średnica przy samej przepustnicy może być o 2 mm mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 16:09, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 0:36, 20 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Mam gaźnik 39mm
Jak się okazało mierzony na wylocie ma 40mm.
Natomiast w miejscu gdzie jest przepustnica 39mm.
To tak dla informacji aby ktoś się nie dał nabrać i nie kupił "tuningowego" gaźnika
Natomiast PWK 38 ma na wylocie 38,5mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 11:25, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Czy macie jakiś sposób na wymianę dysz w gaźniku PWK.
Chodzi mi dokładnie o spuszczanie paliwa.
W FCR była śrubka do spuszczania i malina.
Tutaj nie ma i denerwuje mnie, że muszę co 3 minuty zlewać cały gaźnik paliwa po silniku na glebę żeby wymienić dyszę.
Jak wy sobie z tym radzicie?
PS. Widziałem, że są gaźniki które mają taką śrubkę.
Nie wiem tylko czy jednak komora pływakowa będzie pasować do mojego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 11:27, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:38, 09 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Czy to dysza wolnych obrotów do PWK 39 ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Chce sobie zmienić na mniejszą bo coś kopci na wolnych obrotach, a nie pamiętam jak wygląda. Nie chce dwa razy rozbierać tylko kupić i od razu wpakować.
Dyszę główną już mam 170 iglica NOZI najniżej położona, a jeszcze mi pluje olejem na wolnych obrotach. Spalanie ok 10 l więc w normie. Mieszanka 1:50.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Nie 19:39, 09 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|