Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik Mikuni tmx38

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:57, 03 Mar 2024    Temat postu: Gaźnik Mikuni tmx38

Witam serdecznie
Mam problem z gaśnięciem silnika na zjazdach( wolne obroty)
Gaźnik ma założoną niebieską iglicę jd jetting
Wadliwa uszczelką wymieniona
Gdy zwiększe obroty na biegu jałowym żeby nie gasł na zjazdach to słabo schodzi z obrotów, pewnie przepustnica za wysoko
Poziom pływaka według serwisowki 8.7mm na przechylonym gaźniku
Co może być przyczyną?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:58, 03 Mar 2024    Temat postu:

jak dla mnie to dość ciezko ustawic dobrze poziom paliwa, i miałem podobne wrazenia, lekkie pochylenie i gasł, zamontowałem nowy zaworek iglicowy z gniazdem, teoretycznie to samo ustawienie, ale problem sie rozwiązał - co do problemu, kiedys cwiczyłem zjazdy na przednim kole, i nagral em sobie filmik, z przewodów od razu paliwo zaczeło leciec, wiec miałem pewnosc ze to wina była za wysokiego poziomu - i zalewało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
razzr294




Dołączył: 26 Mar 2018
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA

PostWysłany: Nie 22:23, 03 Mar 2024    Temat postu:

Podpowiem coś od siebie, oprócz wymiany iglicy na zestaw JD i naprawy wadliwej uszczelki u siebie dałem przede wszystkim inną Prowadnicę iglicy nie chcę wprowadzić w błąd ale wydaje mi się że to było S4, jeżdżę ogólnie na czerwonej iglicy, do tego wykonałem pełen Jarvis Mod razem z modem przepustnicy, jeździłem z różnymi nowszymi motocyklami i jeszcze powiedziawszy po tych wszystkich modach nie zamieniłbym tego gaźnika na żadne TPI

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:43, 04 Mar 2024    Temat postu:

Poziom paliwa obniżyłem w stosunku do oryginału znacznie i poświęciłem na to kilka godzin bo faktycznie jest to trudne
Pełny Jarvis mod też mam zrobiony z rozpylaczem S-4 włącznie, mam jeszcze S1 tylko nie wiem czy on wzbogaci mieszankę czy zuboży?
Sprawdzałem wczoraj świece i nie jest idealna wygląda na to że jest jeszcze za bogato. Srubę składu mieszanki mam wykręcona 1.1/4 obrotu gdy zrobię 1.5 już się dusi przy gwałtownym odkręceniu manetki
Spróbuję jeszcze obniżyć pływak, kombinować z ustawieniami iglicy oraz dyszami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:12, 06 Mar 2024    Temat postu:

Sprawdzałem dzisiaj poziom paliwa ponownie
Okazuje się że mimo ustawienia bardzo niskiego poziomu po chwili jazdy gaźnik jest pełny
Wystarczy poruszać gaźnikiem by poziom paliwa znacznie wzrósł
Zaworek wygląda jak nowy, pływak lekki na wodzie podnosi się bez problemu
Spróbuję zmienić zaworek iglicowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:14, 07 Mar 2024    Temat postu:

Okazuje się że wystarczy niewielki ruch tym gaźnikiem (gdy jest napełniony do właściwego poziomu) i słychać jak pływak odbija się o słupki w pokrywie komory pływakowej, dopuszczając oczywiście w tym momencie paliwa
Wygląda jakby pływak miał zbyt małą wyporność
Kolejna wada fabryczna gaźnika Mikuni tmx38?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 12:39, 07 Mar 2024    Temat postu:

po prostu nie trzyma ci zaworek, zmien na nowy oem z gniazdem i po temacie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:54, 07 Mar 2024    Temat postu:

Zamówiłem, zaworek w KTM sklep, pisze komplet ale nie wiem czy tam będzie gniazdo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:14, 07 Mar 2024    Temat postu:

Dzwoniłem, jest gniazdo w komplecie
Gdy przechylam gaźnik na bok, pływak grawitacyjnie zamyka zawór to nic nie puszcza, może inna siła działa na zaworek jak podnosi go paliwo, zobaczmy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gieniu27




Dołączył: 22 Lut 2021
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:16, 09 Mar 2024    Temat postu:

Złożyłem nowe gniazdo i zaworek iglicowy, tak jak myślałem bez zmian, gaśnie na zjazdach
Paliwo przelewa się przez dysze wolnych obrotów po przekręceniu gaźnika o około 50 stopni
Pływak,oparty na słupkach komory pływakowej, gdy tylko ruszy ma zamknąć, tak ustawiłem,więc nic więcej nie można zrobić...
Zrobiłem test, chwilę pojeździłem z zamkniętym paliwem i wjechałem na ten sam zjazd gdzie mi gasł
Wyniki pozytywny, nie byłem w stanie go zgasić nawet gdy podbijalem jeszcze tylne koło
Podsumowując gaźnik na śmietnik, wada fabryczna.Najniższy poziom jaki można ustawić to 0.5 cm ponad krawędź komory pływakowej, dopiero wtedy pływak zamyka,więc moim zadaniem stanowczo za wysoki poziom paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin