Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdy sie zagrzeje to kicha i gaśnie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:00, 10 Lip 2014    Temat postu: Gdy sie zagrzeje to kicha i gaśnie

Witam moto to sxf250 z 2008 roku. Nic sie nie działo dość dlugo z nim. I nagle zaczął strzelać focha. Dzieje sie to wtedy gdy moto sie zagrzeje. A objawy to gdy chce dodac mu gazu nagle łapie zadyszki jak by go przylewało i tak juz dosc mocno. świeca nowy wraz z fajką i kablem. I nadal to samo gaźnik tez sprawdzany nie przycina sie nic. W serwisie moto stoi juz miesciąc czasu i nie wiedzą co sie dzieje. Uzwojenia zostały tez zamówione i sprawdzone i nie jest to to (chodzi mi o to kable z pod lewego dekla tam gdzie magneto) Co z tym robić ? Na co jeszcze można zwrócic uwagę moduł zapłonowy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 13:09, 11 Lip 2014    Temat postu:

a jak zawory? w tych sxfach dosyc szybko się kończyły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pią 13:21, 11 Lip 2014    Temat postu:

ja bym jeszcze sprawdził gaźnik, może masz mieszankę źle ustawioną?
dławi się jak dodasz gwałtownie gazu czy to bez znaczenia? dobrze odpala?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 20:36, 11 Lip 2014    Temat postu:

Uzwojenie uzwojeniami, ale przewaznie siada impulsator. Czy był podmieniany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:09, 14 Lip 2014    Temat postu:

Więc tak głowica z zaworami sprawdzana była 15mth emu i było wszystko czyszczone i regulowane nowe uszczelniacze, nowy łańcuch rozrządu. Gaźnik był przeglądany i regulowany i wszystko pięknie jeździło palił od strzała ciepły a jak bardzo zimno to max od 3. Zagrzeje sie i jak mu chce dokoksowac to go nagle zdławi kichnie. Impulsator jeszcze nie był sprawdzany chyba bo ciężko dorwać części na podmiane. No ale podrzuce temat impulsatora i moze cos powiedzą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 23:11, 24 Lip 2014    Temat postu:

Impulsator sprawdzony jednak to nie wiec pozostaje jeszcze moduł
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stpeter




Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 10:07, 09 Wrz 2014    Temat postu:

U mnie przy identycznych objawach uszkodzona była cewka. Objawy tylko jak moto sie zagrzało ( a właściwie cewka się zagrzała). Podmieniłem z innego i działał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtekzne




Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:04, 09 Wrz 2014    Temat postu:

Tak wiec moto zdrowe chodzi jak burza. Zatkany kanał w przyśpieszaczu. Wyszło dopier z gaźnikiem na stole. Taki piękny serwis mi to robił :/ W między czasie byłem na pucharze polski południowej cc w Świnnej masakra nigdy po takim błocie nie latałem było naprawde ciężko.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtekzne dnia Wto 22:15, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotras




Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk

PostWysłany: Czw 20:43, 18 Wrz 2014    Temat postu:

Zawsze jak mi się zagrzeje moto, to podnoszę zawory, kopie go na sucho, a dopiero później odpalam. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alig_18




Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:25, 01 Paź 2014    Temat postu:

Witam. sory że się wtroncam w temat ale map problem z ktm 250 sx-f 2007r
Motor pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku, ale jak jest nagrzany i np robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie, musze go przegazowywać i wtedy dopiero czyma obroty zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi. silnik jest po remoncie. podejrzewam gaźnik albo coś z prądem. miał ktoś taki problem??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:35, 01 Paź 2014    Temat postu:

Silnik po jakim remoncie i przez kogo?

Alig_18 napisał:
robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie


To wskazuje na za bogatą mieszankę, za niskie wolne obroty, źle wyregulowaną pompkę przyśpieszenia, brudny filtr powietrza.

Alig_18 napisał:
zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi.


to wskazuje na za ubogą mieszankę, lewe powietrze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alig_18




Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:42, 01 Paź 2014    Temat postu:

wymieniany tłok i korba uszczelniacze na zaworach. nowa rurka gumowa między gaźnikiem a silnikiem. jest tez taki objaw że jak sie motor zapali na ssaniu i po czasie wyłącze saanie to motor ma dość wysokie obroty dopiero po rozgrzaniu spadną mu. i po przejechaniu około 20 minut motor zaczyna przygasać albo falować obrotami. i teraz nie iwem co z tym zrobić i komu to dać żeby mi sie tym zajoł. bo kazdy rozkłada ręce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alig_18




Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:58, 01 Paź 2014    Temat postu:

pomoże ktoś??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 18:20, 01 Paź 2014    Temat postu:

Gaźnik do regulacji.
Rozebrać, wyczyścić jak moto seria to ustawić według serwisówki.
Sprawdzić czy nie ma lewego powietrza na gumach łączących.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alig_18




Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:34, 01 Paź 2014    Temat postu:

guma łącząca założona nowa. gaźnik już czyszczony i dalej to samo. ktoś wspominał że może to być czujnik położenia przepustnicy. co sądzisz o tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin