|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:00, 10 Lip 2014 Temat postu: Gdy sie zagrzeje to kicha i gaśnie |
|
|
Witam moto to sxf250 z 2008 roku. Nic sie nie działo dość dlugo z nim. I nagle zaczął strzelać focha. Dzieje sie to wtedy gdy moto sie zagrzeje. A objawy to gdy chce dodac mu gazu nagle łapie zadyszki jak by go przylewało i tak juz dosc mocno. świeca nowy wraz z fajką i kablem. I nadal to samo gaźnik tez sprawdzany nie przycina sie nic. W serwisie moto stoi juz miesciąc czasu i nie wiedzą co sie dzieje. Uzwojenia zostały tez zamówione i sprawdzone i nie jest to to (chodzi mi o to kable z pod lewego dekla tam gdzie magneto) Co z tym robić ? Na co jeszcze można zwrócic uwagę moduł zapłonowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 13:09, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
a jak zawory? w tych sxfach dosyc szybko się kończyły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 13:21, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ja bym jeszcze sprawdził gaźnik, może masz mieszankę źle ustawioną?
dławi się jak dodasz gwałtownie gazu czy to bez znaczenia? dobrze odpala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 20:36, 11 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Uzwojenie uzwojeniami, ale przewaznie siada impulsator. Czy był podmieniany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:09, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Więc tak głowica z zaworami sprawdzana była 15mth emu i było wszystko czyszczone i regulowane nowe uszczelniacze, nowy łańcuch rozrządu. Gaźnik był przeglądany i regulowany i wszystko pięknie jeździło palił od strzała ciepły a jak bardzo zimno to max od 3. Zagrzeje sie i jak mu chce dokoksowac to go nagle zdławi kichnie. Impulsator jeszcze nie był sprawdzany chyba bo ciężko dorwać części na podmiane. No ale podrzuce temat impulsatora i moze cos powiedzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:11, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Impulsator sprawdzony jednak to nie wiec pozostaje jeszcze moduł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 10:07, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie przy identycznych objawach uszkodzona była cewka. Objawy tylko jak moto sie zagrzało ( a właściwie cewka się zagrzała). Podmieniłem z innego i działał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:04, 09 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak wiec moto zdrowe chodzi jak burza. Zatkany kanał w przyśpieszaczu. Wyszło dopier z gaźnikiem na stole. Taki piękny serwis mi to robił :/ W między czasie byłem na pucharze polski południowej cc w Świnnej masakra nigdy po takim błocie nie latałem było naprawde ciężko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtekzne dnia Wto 22:15, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotras
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: Czw 20:43, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zawsze jak mi się zagrzeje moto, to podnoszę zawory, kopie go na sucho, a dopiero później odpalam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alig_18
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:25, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. sory że się wtroncam w temat ale map problem z ktm 250 sx-f 2007r
Motor pali dobrze na zimnym i ciepłym silniku, ale jak jest nagrzany i np robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie, musze go przegazowywać i wtedy dopiero czyma obroty zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi. silnik jest po remoncie. podejrzewam gaźnik albo coś z prądem. miał ktoś taki problem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:35, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik po jakim remoncie i przez kogo?
Alig_18 napisał: | robie podjazd albo jade powoli między drzewami na niskich obrotach motor gaśnie |
To wskazuje na za bogatą mieszankę, za niskie wolne obroty, źle wyregulowaną pompkę przyśpieszenia, brudny filtr powietrza.
Alig_18 napisał: | zdaży mu sie tak że czasem nie chce zejśc z obrotów i sie troche zwiesi. |
to wskazuje na za ubogą mieszankę, lewe powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alig_18
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:42, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
wymieniany tłok i korba uszczelniacze na zaworach. nowa rurka gumowa między gaźnikiem a silnikiem. jest tez taki objaw że jak sie motor zapali na ssaniu i po czasie wyłącze saanie to motor ma dość wysokie obroty dopiero po rozgrzaniu spadną mu. i po przejechaniu około 20 minut motor zaczyna przygasać albo falować obrotami. i teraz nie iwem co z tym zrobić i komu to dać żeby mi sie tym zajoł. bo kazdy rozkłada ręce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alig_18
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:58, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
pomoże ktoś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 18:20, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik do regulacji.
Rozebrać, wyczyścić jak moto seria to ustawić według serwisówki.
Sprawdzić czy nie ma lewego powietrza na gumach łączących.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alig_18
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:34, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
guma łącząca założona nowa. gaźnik już czyszczony i dalej to samo. ktoś wspominał że może to być czujnik położenia przepustnicy. co sądzisz o tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|