|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cretoon
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębe
|
Wysłany: Pon 23:45, 21 Sty 2019 Temat postu: Generalny remont urwany tryb smarowania silnika excr 450 |
|
|
Witam wszystkich. Pisze z takim zapytaniem. Ostatnio odebrałem motocykl od mechanika pp generalnym remoncie. Pacjent excr 450 2008 rok. Silnik moze przechodzone 20-30 min lacznir. W pewnym momencie jak chodził na postoju(motocykl moze przejechanie z 3 km)słychać bylo dziwny grzechot przez około 1-2 s. Mechanik stwierdził ze woli zerknąć gdyż moze trzeba dokrecić kosz sprzeglowy. Po zdjęciu dekla okazało sie ze strzelił plastikowy tryb od smarowania silnika. W spuszczonym oleju oczywiście widać czarne elementy plastikowego kolka ale również delikatny aluminiowy brokat. Czy to normalne przy kapitalnym remoncie(docierania sie elementów) czy mozliwe ze silnik mógł sie delikatnie przyjrzeć. Pytam gdyż uważam ze mechanik mi powie ze rak ma być a wolał bym być pewny ze nic sie nie stało gdyż remont kostowal około 5tys.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cretoon dnia Pon 23:57, 21 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cretoon
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębe
|
Wysłany: Pon 23:47, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Mam zdjęcie ale nie wiem jak wstawić z telefonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cretoon
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębe
|
Wysłany: Pon 23:54, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Oto zdjęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cretoon
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębe
|
Wysłany: Pon 23:55, 21 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:45, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
tak nie ma byc na pewno
kółko strzela często - jak sie do pompy dostaje ciało obce robi sie opór i pierwsze co strzela to plastikowe kółko.
i pompa pracuje w aluminiowym korpusie silnika - wiec stąd mogły byc opiłki, tak wiec pompy do przeglądu, jak nie jeździłes na tym to pewnie nic nie przytarłeś - ale pokrywke rozrządu bym sciągnął i obejrzał co i jak
i na przyszłosc edytuj posty, nie pisz jeden pod drugim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cretoon
Dołączył: 22 Lis 2018
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębe
|
Wysłany: Wto 9:27, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Dziekuje za odpowiedz. Na szczęście bylo jezdzone wcześniej może z km przy odbiorze motocykla. I on jeździł z 2km. Jeżeli to jest częsta usterka to jakie sa objawy. Teraz motocykl chodził na postoju i Po prostu bylo słuchać jak cos chrupnelo. Ale jak założę kask to nic nie usłyszę. Nie można dostać jakiś zamienników metalowych bądź tutynowych? Tak jak myślałem mechanik powiedział ze wszystko jest nowe i musi sie podocierac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cretoon dnia Wto 9:29, 22 Sty 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 10:41, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
to nie jest usterka tylko wynik prawdopodobnie syfu w silniku.
dostało sie cos do pompy, jeden taki przykład widziałem jak ktos robił recoila w silniku i ten drucik co sie zbija po wstawieniu spręzynki trafił do pompy olejowej.
podocierac sie musi - ale to nie znaczy że ma pompa stawać chyba ze składał w stodole pod szlifierką i syfu naleciało jak cos szlifowal
ewidentnie jest to wynik złej obsługi silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Wto 15:59, 22 Sty 2019 Temat postu: |
|
|
Masz szczęście że to 450 która ma wałki rozrządu na łożyskach a nie prosto w głowicy.
W 250/350 mogłoby być gorzej nawet jeśli to była chwila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|