|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:25, 21 Sty 2016 Temat postu: Grzeje sie Ktm exc 250 4t |
|
|
Słuchajcie mam taki problem , np jestem z chłopakami na Żwirowni po jezdzie stoimy pod podjazdem i ze wszystkimi motorami wszytko ok A Moj Ktm Exc 250 4t 2004 po dłuższej chwili zagotuje sie i wywali wode przelewem u góry. W czym tłkwi problem ???
-tak płyn mam nie motocykowy tylko od samochodu g12 orgina VW
-pompa chodzi dobrze
-nie mam wlanego pod sam korek tylko tak zeby sie kratka schowała
-jak jezdze wszytko ok jest tylko jak stoje i moto chodzi
Nawet teraz mróz -10 odpalony w garazu powiedzmy temp jest 3 stopnie w srodku odpaliłem na przepalenie , na saniu chodzi pozniej zdjołem z sania i dosłownie po 10min wywaliło wode przelewem zagotowala sie no juz sam nie wiem moze cos poradzicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:42, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A jak byś zalał przeznaczony do motocykli np vavoline 50:50 z woda destylowana? i dobrze odpowietrzył układ chłodzenia ? Sprawdzałeś termostat i przewody? Zrzuc bak owiewki i zrób inspekcje co się tam dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:44, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
własnie zapomniałem dodać , wyjołem termostat sprawdzałem go otwiera sie kolo 70 stopni , wiec go wyjołem wql zeby byl caly czas obieg i to samo ;/ układ szczelny odpowietrzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:49, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
a jak sprawdzałeś czy pompa dobrze pracuje? Ja u siebie rozbierałem do wymiany uszczelniaczy i zauważyłem, że mam starte o pare mm łopatki zna wiatraczku pamiętam strasznie mi się grzał wsadziłem cały nowy komplet i nie mam problemu z chłodzeniem od tamtego czasu. Nie była tak wydajna jak teraz po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StianEXC dnia Czw 23:53, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 23:57, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
no w sumie na to nie spojrzałem czy sa wytarte , jak by były mocno rzuciły by mi sie w oczy no sprawdze jeszcze raz , bo juz meczy mnie to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:09, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Wiesz u mnie nie było dużo starte, ale jednak były widoczne ślady może tutaj nawet 1mm robi juz roznice,a kolo gaźnika było coś robione ostatnio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 0:11, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
a nie jest za bogato? kolanko nie robi się szybko czerwone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:22, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdz kolor świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 1:44, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A korek podmieniałeś i sprawdzałeś od chłodnicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:06, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
tez proponuje wymienic korek, nawet w ciemno bo ja masz exc maz 1.2 ja zawsze wrzucam crossowe 1.8 i trudniej zagotowac jest. 2 sprawa wrzuc kolor swiecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 9:47, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Nie dodałeś jakie moto mają znajomi.
Jak 2t nie porównuj i do quadów tak samo.
4t szybko się grzeje i musisz się pogodzić z tym.
Ja mam wentylator na chłodnicy to jak stanę gdzieś na chwilę to moment na piecu robi 100*C a jak juz gdzieś się przykopie to standard te 120-130* (do więcej nie pozwalam mu tylko gasze).
Tam gdzie 4t już dawno zagotowany 2t kolegi jeszcze "zimny".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 11:17, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Tak jak koledzy radzą zacząłbym od korka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 18:53, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy maja 4t wszystko hondy yamahy , aaa korek to znaczy ze co gdzie szukac tych innych korków 1,8 ??
a no i w lutym oddaje na regulacje własnie gaznika itp bo zawory sam zrobie bo to pikus ale z tym gaznikiem no musze niestety oddac
swieca jasna jest
no ale dziwi mnie to ze u nich jest wszystko ok a u mnie grzeje sie dziwne , no zaleje innym płynem , zobacze pompe , jak mi powiecie gdzie znajde korki to kupie ten korek i sie zobaczy mam nadzieje ze bedzie okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:21, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
ja mam taki korek dostepny pisz na PW to napisze ci co i jak cenowo. oczywiscie nówka - cena jest niska, a swój spoko sprzedasz jeszcze
pompa nie ma znaczenia, testowałem rózne płyny a nawet wode - grzał sie podobnie. chyba ze jakis turbo płyn zalejesz za 150 zł / litr
no skoro swieca jasna to co cie dziwi ? na próbe od spodu gaźnika masz taka srubke fabrycznie jest na srubokręt płaski, ale ludzie czesto akcesoryjne wsadzają pokrętła - wykręc o pół obrotu, jeżeli po tym zabiegu moto bedzie ładnie odpalało, dobrze schodziło z obrotów to tak zostaw, na pewno sie poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertzet
Dołączył: 22 Cze 2015
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 1:47, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dobra juz pisze czyli jak ja wykrece to bedzie mieszanka mniej bogata tak ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|