Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

husaberg fe 600 zapłon sem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 13:18, 15 Lut 2012    Temat postu: husaberg fe 600 zapłon sem

witam kupiłem husaberga fe 600 bez zapłonu i nie wiem jednej zeczy. mianowicie, przełorzyłem zapłon ktury został mi z kata, ale za zadne skarby nie mam pojecia jak go ustawić??? wiem o ile ma być wyprzedzony itd. ale fizycznie nie wiem jak to zrobić w kacie był korek w pokrywie a tu stator jest przykrecony do silnika i na to idzie magneto, na statorze nie ma żadnych znaków kresek ,kompletnie nic. macie jakiś pomusł jak go ustawić???? znalazłem na forum www.zaplon.fora.pl że tych zapłonów sie nie ustawia . ale czy to prawda????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 13:23, 15 Lut 2012    Temat postu:

jezeli zapłon ma czujnik halla, czyli czujnik który jest "aktywowany" magnesem na magnecie to takiego zapłonu sie nie ustawia. bo po prostu iskra jest puszczana wtedy kiedy pod czujnikiem znajdzie sie wyznaczone miejsce na magnecie.

z kolei jak iskra jest puszczana mechanicznie to wtedy zapłon sie ustawia, wtedy tez są otworki do przykręcania nie orkągłe tylko w kształcie fasolki, żeby mozna było o pewien kąt obrócić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Śro 13:53, 15 Lut 2012    Temat postu:

no właśnie w tym sęk że są te fasolki. sam juz niewiem co z tym zrobić ??? mam nowe magneto bo od kata nie pasuje może ono ma już ten czujnik???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:38, 15 Lut 2012    Temat postu:

kat wyprzedenia zapłonu reguluje sie i w zapłonach z czujnikiem jak i bez niego o ile producent to przewidzial i nie ma zasady ze zapłon z przerywaczem sie ustawia a reszty nie.
Jezeli oryginalnie za fasolkowate otwory to jakas korekta jest dopuszczalna, ale jak to w husabergu sie ustawia to nie mam pojecia.
Co sie dzieje z motocyklem, nie odpala, nie wkreca sie, nie ma iskty ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 16:13, 17 Lut 2012    Temat postu:

ma iskre, ale tak odbija kopniak ze niema juz odwaznego zeby kopać he he he znalazlem stronke jak to zrobic ale nie stety umnie jest troszke inaczej i zeby ustawić to tak jak tam opisuja brakuje mi jakieś 10mm podaje stronke z tymi rysunkami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 16:15, 17 Lut 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] i gdzieś na stronie trzeba znaleźć ten artykuł HUSABERG PRE 99_IGNITION TIMMING.pdf

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 16:19, 17 Lut 2012    Temat postu:

umnie jest prawie idetycznie tylko stator mam w innej pozycji. tu przewody wychodza w dół a umnie do przodu. jak ustawiam na znaki to tłok mam jakieś 10 mm przed GP. nie wiem jak to rozgryżć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Pią 17:27, 17 Lut 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Pią 23:14, 17 Lut 2012    Temat postu:

umnie wyglada to tak [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Sob 14:59, 18 Lut 2012    Temat postu:

Na Magnecie masz taka małą dziurkę o średnicy 2mm a na statorze ten otwór, co widać na zdjęciu ustawiasz tłok w GMP i wkładasz w ten otwór jakiś bolec najlepiej wiertło o średnicy 2mm, który wchodzi przez magneto w stator magneto tylko załóż na wał nie dokręcając wtedy ustawiasz zapłon ściągasz magneto i dokręcasz stator do płytki

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek dnia Sob 16:44, 18 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larsson8




Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Nie 13:35, 19 Lut 2012    Temat postu:

tego to juz sie domyśliłem. jednak jest pewien haczyk, szystko robie tak jak trzeba ale jak wsadze precik w dziurke, obracam stator na maxa ze brak juz fasolek to tłok mam 14,2mm od gury. tak sobie mysle ze moze magneto typ mi wcisną od 2t??? mam jakieś numery z wnetrza koła 10-179910 t2 mam też magneto od lc4 to odwrotnie mątowane niż w husabergu i nanim jest napisane 101-80 102-s4. prubuje coś znalźć w necie.zobaczymy. ale dzieki za podpowiedz!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin