|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 21:53, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
moze tłok puchnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Czw 23:12, 24 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam tuleje. Tłok był zmieniany w zimie wiec całkiem świeży.
Kompresje ma dobrą (może nawet za dobrą) bo trudno się go przekopuje, a jak czasem "na pych" go z dwójki odpalam to często koło blokuje i nie puszcza jak tylko trochę ślisko jest.
Membrana nie wiem w jakim stanie (sprawdze i dam znać).
A co to znaczy że tłok puchnie? Czym to może być spowodowane i jak to sprawdzić?
Dzięki za wszystkie rady i sugestie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:38, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja stawiam na problem tuleja-tłok. Albo tuleja źle wykonana albo źle spasowany tłok do tulei, albo to o czym wcześniej pisałem za mała komora sprężania. A tego dowiesz się ściągając cylinder i dokonując pomiary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 10:23, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
OK pomierzę wszystko.
Tylko nigdy się nie bawiłem w takie rzeczy. Macie może jakiś opis jak to mierzyć i jakie powinny być gdzie odległości? (model KTM exc 250 '9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 17:57, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
OK wyjąłem membrany i wyglądają ok. To znaczy całe są i wyglądają OK. PO czym poznać, że coś z nimi nie tak?
Gaźnik też jest chyba ok.
Jesli chodzi o dysze to mam N 85 D i tam pina mam na drugim rowku od dołu
oraz dysza ta na dole 172.
To nie wiem ale coś mi się wydaje, że to nie wina gaźnika, czy membran (tak jak pisze major000), bo na zimnym chodzi dobrze a probelmy są jak złapie temperaturę.
Biorę się za ściąganie cylindra i mierzenie wszystkiego. Tylko prosze powiedzcie co i jak mierzyć i jakie powinny być wartości?
Cytat: |
Ja stawiam na problem tuleja-tłok. Albo tuleja źle wykonana albo źle spasowany tłok do tulei, albo to o czym wcześniej pisałem za mała komora sprężania.
|
No pewnie masz rację, tylko co jest nie tak i dlaczego tak się motor zachowuję, bo narazie tego nie rozumiem i przez to trudno mi coś diagnozować.
Co to znaczy za mała komora sprężania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 18:03, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Aha zapomniałem napisac , że główna dysza ma numerek 42....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:46, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
prędzej główna to u Ciebie 172
teraz porównaj sobie to co masz z serwisem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 19:16, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
W serwisówce jaką mam (może słaba) jak ma ktoś lepszą to poproszę. Jest podanych po kilkanaście. Wśród tych kilkunastu są też te co są u mnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:34, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ale masz tam tabelę
na odpowiednią wysokość i temperaturę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 19:45, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Problem w tym, że do modelu z mojego roku 98 nie mam serwisówki. mam do modelu z 99 roku.
I tam jak patrzę to w suemi to co mam jest bardziej na cieplejszy klimat i nieco większe wysokości. Tylko nie wiem czy się tym sugerować czy nie bo to inny rocznik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janjjj
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NS
|
Wysłany: Pią 22:30, 25 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zdjąłem cylinder i jedna rzecz mnie zastanawia. Cały wał jest w oleju (świeżym czyli ze skrzyni). Wymieniłem pare dni temu simering na wale, więc tam raczej nie puszcza, jakie są jeszcze możliwości? Gdzie jeszcze może przeciekać olej ze skrzyni do wnętrza wału?
Jedyne co mi przychodzi do głowy to na uszczelce między głównymi karterami silnika... Są jeszcze jakieś możliwości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 0:15, 26 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Jeśli masz dostęp to może podmień na próbę cewkę zapłonową ewentualnie moduł,fajka przewód WN.Będzie szybciej jak prucie silnika a z tego co piszesz to takie objawy wywołuje bardzo często elektronika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|