Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak sprawdzić którędy bierze olej?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto 15:52, 15 Maj 2018    Temat postu: Jak sprawdzić którędy bierze olej?

Pany jest jakiś sposób żeby dowiedzieć się którędy bierze olej? Bo silnik 10 motogodzin temu zrobiony a żłopie olej niemiłosiernie. Stawiam na uszczelniacze ale czy jest jakiś sposób, żeby to udowodnić przed rozbiórką?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:44, 15 Maj 2018    Temat postu:

zwykle jak to uszczelniacze to kopci zaraz po odpaleniu - jak olej zdązy spłynąć i jest na szybko przepalany w duzej ilosci - podczas pracy bierze mniej

jak pierscienie - odwrotnie - na mocno rozgrzanym pod obciązeniem bedzie kopcił bardziej.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Pią 13:25, 18 Maj 2018    Temat postu:

To moje podejrzenia się sprawdzają bo na zimnym kopci najbardziej. A jak juz odebrałem głowice to mialem wrażenie ze dwa uszczelniacze są jak by nie wcisniete do końca. Trzeba będzie sie zaopatrzyc w narzędzie do rozpinania sprężyn i samemu zrobić bo jak widać można spartolic taką prostą czynność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:49, 18 Maj 2018    Temat postu:

wydaje mi sie ze problem lezy w kolejnosci wkładania - ja zawsze mam odruch montazu podkładki - uszczelniacza , a potem spręzyn zaworowych i potem przekładanie zaworu - kolejnosc zła, bo po uszczelniaczu dobrze jest wsadzic zawór bo wtedy widac czy nie wypchnał zawór uszczelniacza, ja sobie dodatkowo dociskam uszczelniacz żeby siedział w gnieździe swoim - potem spręzyny. pewnie tez ewentualne zamiennikowe uszczelniacze moga byc gorzej wykonane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 21:22, 18 Maj 2018    Temat postu:

Jak żłopie niemiłosiernie to na pewno problemem nie są same uszczelniacze, bo mając dobre prowadnice to i bez uszczelniaczy nie byłoby tragedii. A jeżeli bierze górą to właśnie po odpaleniu będzie dym jak z pożaru zakładów chemicznych, a w miarę rozgrzewania się będzie spokojniej. Jeżeli chmura idzie pod obciążeniem po odkręceniu manety to problem z dołem.

Winne może być np. niewłaściwe docieranie, wadliwy - pęknięty pierścień


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin