|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 15:52, 15 Maj 2018 Temat postu: Jak sprawdzić którędy bierze olej? |
|
|
Pany jest jakiś sposób żeby dowiedzieć się którędy bierze olej? Bo silnik 10 motogodzin temu zrobiony a żłopie olej niemiłosiernie. Stawiam na uszczelniacze ale czy jest jakiś sposób, żeby to udowodnić przed rozbiórką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:44, 15 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
zwykle jak to uszczelniacze to kopci zaraz po odpaleniu - jak olej zdązy spłynąć i jest na szybko przepalany w duzej ilosci - podczas pracy bierze mniej
jak pierscienie - odwrotnie - na mocno rozgrzanym pod obciązeniem bedzie kopcił bardziej.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 13:25, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
To moje podejrzenia się sprawdzają bo na zimnym kopci najbardziej. A jak juz odebrałem głowice to mialem wrażenie ze dwa uszczelniacze są jak by nie wcisniete do końca. Trzeba będzie sie zaopatrzyc w narzędzie do rozpinania sprężyn i samemu zrobić bo jak widać można spartolic taką prostą czynność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:49, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze problem lezy w kolejnosci wkładania - ja zawsze mam odruch montazu podkładki - uszczelniacza , a potem spręzyn zaworowych i potem przekładanie zaworu - kolejnosc zła, bo po uszczelniaczu dobrze jest wsadzic zawór bo wtedy widac czy nie wypchnał zawór uszczelniacza, ja sobie dodatkowo dociskam uszczelniacz żeby siedział w gnieździe swoim - potem spręzyny. pewnie tez ewentualne zamiennikowe uszczelniacze moga byc gorzej wykonane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 21:22, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jak żłopie niemiłosiernie to na pewno problemem nie są same uszczelniacze, bo mając dobre prowadnice to i bez uszczelniaczy nie byłoby tragedii. A jeżeli bierze górą to właśnie po odpaleniu będzie dym jak z pożaru zakładów chemicznych, a w miarę rozgrzewania się będzie spokojniej. Jeżeli chmura idzie pod obciążeniem po odkręceniu manety to problem z dołem.
Winne może być np. niewłaściwe docieranie, wadliwy - pęknięty pierścień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|