|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinokio
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Nie 20:08, 17 Lut 2013 Temat postu: jaki gwint ma nakrętka na wale od strony sprzęgła ?? |
|
|
no właśnie jaki bo nie chce nic ukręcić a nie ma podkładki zabezpieczającej więc zwątpiłem czy czasem nie jest lewy gwint
aha pacjent to exc 300 2T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Nie 21:58, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodbniej jest lewy gwint, aby się nakrętka w czasie pracy nie odkęcała. U mnie był lewy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 22:16, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wyobraz sobie jak kręci się wał i jak siedzi na nim nakrętka - musi mieć taki gwint, żeby obracający się wał nie luzował jej, czyli analogicznie dokręcał (oczywiscie to tylko taki sposób na zrozumienie, który gwint, a nie, że wał dokręca nakrętkę..)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 22:36, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja musiałem dorabiać gwint na wale bo miałem zerwany. 125 różnicy nie ma. Gwint lewy m16 skok gwintu 1,5
nr nakrętki 50330029000
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Nie 22:38, 17 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinokio
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Pon 20:28, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
grzegorzszw napisał: | Najprawdopodbniej jest lewy gwint, aby się nakrętka w czasie pracy nie odkęcała. U mnie był lewy. |
zapomniałem dodać że to 2009 rok
nie moge ruszyć ani w jedną ani w drugą a przed użyciem większej siły chciałbym mieć pewność
ale skoro cztery osoby twierdzą że jest lewy to chyba tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:45, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie aby odkręcić tą nakrętkę musiałem wziąć klucz o długość 40cm i dodatkowo podgrzać ją opalarką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinokio
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Pon 21:17, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Ja u siebie aby odkręcić tą nakrętkę musiałem wziąć klucz o długość 40cm i dodatkowo podgrzać ją opalarką. |
mnie też pewnie tak sie skończy dlatego moje pytanie żeby nic nie ukręcić hahaha
co dziwne w żadnym manualu nie jest napisane w którą strone kręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 21:19, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie (z tym że exc 400), pneumatem nawet nie szło.
Skończyło się na podgrzaniu leciutkium a nastęnie mocnym przymocowaniu karteru by nim nie rzucało, długa dźwignia i w dźwignie pierdzięlnąć dużym młotem i do piero puściło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pinokio
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostróda
|
Wysłany: Pon 21:24, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | U mnie (z tym że exc 400), pneumatem nawet nie szło.
Skończyło się na podgrzaniu leciutkium a nastęnie mocnym przymocowaniu karteru by nim nie rzucało, długa dźwignia i w dźwignie pierdzięlnąć dużym młotem i do piero puściło. |
ale jaki gwint ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Pon 22:34, 18 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
M18X1,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 0:39, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Tak ciężko pójdzie, bo ludzie nie myślą i skręcają niektóre rzeczy na permanentne kleje - nie wiem po co w takich sprzętach, gdzie normalny klej do gwintów średniej mocy daje super radę, tym bardziej jak trzeba to odkręcać przy każdym remoncie.
Mocny pneumat, albo długa przedłużka i zerwać.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 8:21, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Gwintu czy prawy czy lewy nie pamiętam .
Zobacz w serwisówce tam jest napisane.
Cyba lewy.
I na nakrętce też powinno być napisane left jeśli lewy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 21:54, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeśli dobrze pamiętam to u mnie tę nakrętkę dokręca się momentem 150Nm + klej do gwintów, więc niemało i stąd mogą być problemy z odkręceniem. A jeśli nie chcesz niczego uszkodzić to możesz ją jeszcze odciąć z jednej lub dwóch stron. No ale będziesz musiał sobie nową kupić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:18, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja odkręcałem to tak.
Kosz sprzęgła w silniku. Założony uchwyt do blokady kosza zewnętrznego i zaparty o podłogę.
Nakrętkę odkręcałem pokrętłem z przegubem (polecam takie narzędzie ze względu na niską cenę, dużą wytrzymałość i duże długości).
Poszło po drugim pchnięciu.
Silnik miałem w uchwycie. Położony na ziemi i zaparty nogą.
Na stole raczej tego nie zrobisz. Raczej w ramie lub właśnie jakimś uchwycie.
Poniżej fotka blokady kosza oraz pokrętła 1/2"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 22:18, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|