Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie są objawy przestawionego rozrządu? 525

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:19, 08 Wrz 2014    Temat postu: Jakie są objawy przestawionego rozrządu? 525

Witam,
czy możecie opisać objawy przestawionego rozrządu? Czy moto może chodzić równo, jeździć normalnie, mieć moc z przestawionym rozrządem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:41, 08 Wrz 2014    Temat postu:

jak masz jakies watpliwosci to sciagnij pokrywe i zobacz czy znaczniki sie pokrywaja, koszta zerowe a bedziesz miał spokojna głowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:19, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Ciągle mi się nie podoba praca silnika, chodzi równo, jedzie, pali od pierwszego, drugiego strzała, ale dźwięk... Kolega ma exc 450 zrobione wszystko w silniku, chodzi tak samo jak mój, ale aż mi się nie chce wierzyć, że te motocykle tak powinny pracować...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 10:48, 08 Wrz 2014    Temat postu:

zrzuć kop€łke , zobacz jak idą znaki na kole zębatym, i jak to się ma do zaworów, ma byc tak że znaki w poziomie z głowicą a krzywki do dołu,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:27, 08 Wrz 2014    Temat postu:

no chyba nic innego mi nie pozostaje, bądźcie jeszcze tak uprzejmi i powiedzcie mi czy przestawienie o jeden ząb to bardzo wyraźne odchylenie od poziomu czy tylko minimalne? Chodzi mi oczywiście o znaki na kole zębatym. Zastanawiam się czy jak będzie przestawiony o np jeden ząb czy w ogóle to zobaczę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 11:47, 08 Wrz 2014    Temat postu:

Wyraźne, jedno ogniwo ma chyba coś koło 9mm więc o tyle będzie obrócony wałek.
Jeden znak będzie wyżej od krawędzi a drugi zniknie całkowicie.

Napisz lepiej co ci nie pasuje w tym silniku bo może szukasz dziury w całym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaacaman




Dołączył: 10 Lut 2014
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:14, 08 Wrz 2014    Temat postu:

to na pewno nie jest przestawiony, bo pamiętam dokładnie jak to wyglądało jak odbierałem z zakucia, była minimalna różnica w poziomach, ale oba znaki były widoczne i nad krawędzią. Na początku czułem spory opór jak go kopałem, teraz idzie to bardzo lekko, myślałem, że coś było z deko, że się podwiesił czy coś wtym stylu (Nie wiem czy to w ogóle jest możłiwe), jak po coś tam ściągałem kopułkę to tam pomacałem wszystko przy i patrzyłem czy jest założone tak jak powinno być, ale o tym zapomniałem i nie wiem czy to lżejsze kopanie pojawiło się po tych zabiegachj. Zacząłem się zastanawiać czy np nie kopie się lżej bo kompresja poleciała. Generalnie chodzi o to i to, że jeden znajomy kupił teraz exc i chodzi ciszej. Coś tam słychać z silnika, ale u mnie tych dźwięków jest więcej, a nie wiem jak powinno być, sporo osób pisze, że chodzą jak sieczkarnia, ale nie wiem do jakiego stopnia. Mój nie ma żadnych problemów z odpalaniem mocą czy czymkolwiek, ale wiem też, ze te moto mogą tak mieć że chodzą bdb a na drugi dzień się rozsypią. Nie wykluczam, że szukam dziury w całym... Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaacaman dnia Pon 12:19, 08 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:55, 08 Wrz 2014    Temat postu:

najlepiej nagraj film jakims dobrym aparatem i wrzuc na forum. A zawory dobrze wyregulowane masz? U mnie na zimnym dzwoni lekko korba trwa to jakies 10 sekund od odpalenia i tez jest to niepokojacy odgłos (z tego co zauwazylem to nie jest cos niespotykanego w tych motocyklach). Moze poprostu chodzi ci o kosz sprzegłowy, jest to dosyc głosne chrobotanie, po wcisnieci sprzegła ustaje, tez dosyc czesta usterka w tych moto.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pon 14:59, 08 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalpl




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:37, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Jak masz przestawiony rozrzad o 1 zabek to motor bardzo ciezko odpalic. Jak juz odpalisz i sie rozgrzeje to rozgrzany zeby odpalic trzeba sie nameczyc bardziej niz na silowni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 7:47, 12 Wrz 2014    Temat postu:

Hałasem bym się tak nie martwił bo to zależy od zużycia silnika, oleju oraz kultury remontu.
W silniku jest mnóstwo części który się zużywają a których nikt nie wymienia bo po co.
Dla większości remont to nowy tłok i nowy łańcuszek rozrządu.
A w silniku jest kilkadziesiąt łożysk, podkładek które należy wymienić.
Mało kto pewnie wie, że na końcu manuala jest tabela i podane są graniczne wymiary i luzy większości części silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin