|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:22, 18 Gru 2012 Temat postu: jakiej firmy uszczelniacze do przedniego zawieszenia ? |
|
|
Jak w temacie, porównujac ariette z oryginałami to te pierwsze wydaja sie marne. Podobno skf sa nawet lepsze od oryginalnych...
Prosze o opinie, wnioski, doswiadczenia.
Lagi wp48 dwukomorowe z zamknietymi catridge.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ORT-518mx
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tomaszów Maz.
|
Wysłany: Sob 9:00, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Stosuje uszczelniacze ariete od kilku lat i nigdy nie miałem na lagi reklamacji.Pamiętaj żeby podgrzać lagę przed wyjęciem goleni z rury.Stosuj smar doszczelniający(Turmsilon Gti) i używaj tylko specjalnego nabijaka do montażu uszczelnienia .Dobrze sprawdź stan panewek.
Jeżeli chodzi o zawieszenie w SXF i starszych modelach SXS (kardridże),tutaj już trzeba posiadać odpowiedni sprzęt żeby poprawnie przeprowadzić servis zawieszenia.
ps. według mnie najgorszy bubel to all balls,ale to tylko moja opinia:)
Pozdrawiam ORTmechanix
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Sob 10:45, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
ORT-518mx napisał: | ps. według mnie najgorszy bubel to all balls,ale to tylko moja opinia:) |
moja również...założyłem raz all ballse i wystarczył im weekendowy wypad. Natomiast polecam zestaw ariete, choć o uszczelniaczach skf też dużo pozytywnego słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 15:05, 22 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
wiem jak prawidłowo złozyc zawieszenie, robiłem juz wiele lag w róznego typu motocyklach i najczesciej stosowałem uszczelniacze ariette albo athena.
w temacie chodziło mi o jakies opinie dotyczace innych firm bo ariette w porównaniu z uszczelniaczami oem wygladaja badziewnie i maja inna konstrukcje.
I w jednym przypadku ariette dosyc szybko skonczyły swój żywot.
Co do zawieszenia z catridge to zeby wymienic uszczelniacze nie jest potrzebny zaden sprzet poza nabijakiem do panewki i uszczelniacza. Zeby przeserwisowac catridge przydał by sie agregat pruzniowo-cisnieniowy z mozliwosca wtłaczania oleju ale tez da rade napełnic catridge poprawnie olejem bez tego uzadzenia.
Napompowac je mozna przystawaka z regulowanym reduktorem do zwykłej sprezarki, specjalna pompka reczna ( w katalogu powerpartsa cos takiego mozna znalesc) albo dla zawodowców azotem, cisnienia nie sa duże w okolicach 1-1,2 bara nie tak jak przy tylnych około 10bar.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Sob 15:15, 22 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GIENIU
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 318
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: POLAND
|
Wysłany: Nie 13:56, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
"Wójo" ma jakis pomysł na lagi przednie z sx 250 2011 dwukomorowe? Sprzedajacy twierdził ze olej zmienił ale nie wie czy dobrze bo sa twarde jak skała, może za dużo oleju wlał albo co.
Chodzi mi czy garażowym sposobem zrobie cos takiego zeby nie były takie twarde, tzn. jak w kolejnosci nalewac, ilo tego oleju, jak pompowac, itd,.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:24, 26 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
słyszałem że ariette są dobre ale są "ciasniejsze" i powodują wieksze tarcie. i OEMowskie są równie dobre, droższe, ale zmniejszaja tarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczor
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 16:54, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Co powiecie na firmę NAK [link widoczny dla zalogowanych] bo cena jst wyjątkowo atrakcyjna ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:23, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
jak jeździsz amatorsko mocno, w miare dbasz o zawias - to bierz. cena tak niska ze nawet jak sie mniej niz sezon rozpadna to i tak nic strasznego jak chcesz dobrze czuc zawias - kup inny olej i inne uszczelnienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczor
Dołączył: 06 Paź 2014
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: Pon 18:33, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Ten zestaw już dużo lepszy? Jaki olej najlepiej wybrać 5,10 czy 15w
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:14, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
tez słabo,
oleju sie nie wybiera tylko stosuje taki jak producent zaleca - ja polecam do tego zawaisu motorexa wg mnie to najlepiej na nim zawias chodzi. nie słyszałem dobrych opinii o oleju motula. bedzie na tym chodziło ale motorex jest lepszy.
uszczelniacze to kwestia taka ze rózne uszczelniacze maja rózne parametry mimo jednego rozmiaru itp. głównie chodzi o zastosowane materiału. niektóre sa dosyc sztywne i ciasno siedza na ladze - przez to czasem dłuzej taki zawias wytrzymuje bez remontu... ale wyciera mocneij chrom, no i opory tarcia to cos o co sie dba zeby było jak najmniejsze. najlepsze uszczelniacze to te oryginalne kosztuja co prawda jakies 50 zł za sztuke... ale potrafia długo wytrzymac i maja niskie opory. kiedys jak dla mnie zawias zawsze chodził dobrze to wrzucałem blackwaya za 25 zł komplet uszczelniaczy i jeździłem sobie. ale ak sie potem zaczyna czuć róznice w działaniu zawieszenia to szybko wyszedłem z takich rozwiazan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|