Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kawasaki KX 80 dotarcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Śro 16:49, 17 Cze 2015    Temat postu: Kawasaki KX 80 dotarcie

Siema, tak wiem to forum o KTM ale wiem że macie duża wiedzę i może coś podpowiecie w kwestii dotarcia kx 80. Mój kuzyn posiada właśnie takiego, w którym robił remont; nowy nikasil na cylindrze, tlok itd. Moto jest prawdopodobnie z 2000r. Chcialbym Was prosić o poradę w jaki sposób najlepiej go dotrzeć. Co ile się tam zmienia olej, ogólnie jak tam przebiega serwisowanie. Kuzyn ma z 12 lat i raczej nie ma pojecia o tym, dlatego chciałbym mu nieco pomóc. Także za wszelskie info, sugestie będę wdzięczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 18:09, 17 Cze 2015    Temat postu:

olej co 10 godzn w silniku

dociera sie jak kazde moto koło 3 baków spokojniejszego latania najlepiej po torze MX, bez przeciągania po obrotach ale żadne zamulanie. troszke mozna wiecej nalać oleju/ wzbogacić mieszanke ale na prawde odrobine. no i dobrze nagrzać przed jazdą i robic przerwy zwłaszcza jak jest upał żeby nie przegrzać.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwu




Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie, sankt annaberg

PostWysłany: Czw 21:02, 18 Cze 2015    Temat postu:

A jaki olej tam najlepiej lać? Chodzi mi o ten do silnika/przekładni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:40, 18 Cze 2015    Temat postu:

dowolny motocyklowy 10W40, najlepiej syntetyk, lub dedykowany do skrzyni biegów również najlepie jsyntetyk, chociaz moze byc np też transoil motula, ceny i tak wszędzie dosyć zbliżone

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszowski




Dołączył: 26 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie

PostWysłany: Nie 18:05, 28 Cze 2015    Temat postu:

Nicasil - śmiem twierdzić że tutaj nie ważne jest docieranie. Rozgrzej maszynę, i na każdym biegu od dołu do góry obrotów się przejedź, wymień olej w skrzyni i gotowe Very Happy Czyść filtr powietrza po każdej jeździe. Very Happy Olej - Motul transoil SAE10W40. Do mieszanki fullsyntetyka w proporcjach od 1:35 do 1:50.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:25, 28 Cze 2015    Temat postu:

po co zmieniać olej w skrzyni po wymienie tłoka ? Very Happy

zawodnik praktycznie nie dociera, ale amatorsko mozna sobie podocierać dla swietego spokoju, raz że jak ktos robi sam, to nie zawsze jest 100% idealne spasowanie, dwa że przy montazu sie mogąstać rózne rzeczy, 3 że amator nie zawsze ma idealnie zgrany gaźnik chociazby lekko za uboga mieszanka, plus swiezy silnik który zawsze bardziej sie nagrzewa i o przytarcie nie trudno. a wyjeździć kilka litrów wahy spokojnej jazdy to pare godzin. wiec mozna sobie odżałować i podocierac co nieco


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin