Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Korba w exc 350 2015 Pilne!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Driv3kk




Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:29, 14 Lut 2017    Temat postu: Korba w exc 350 2015 Pilne!

Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015

13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie

Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !

OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:40, 14 Lut 2017    Temat postu:

Zapewne zdjęcie jest tylko poglądowe...Tam nie ma łożyska igiełkowego w główce korby.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Driv3kk




Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:45, 14 Lut 2017    Temat postu:

Faktycznie zmylił mnie opis
"W komplecie korbowód, łożyska igiełkowe na tłok i korbowód, 2 podkładki oraz sworzeń na korbowód."

Po głębszym przeszukaniu wszystko sie zgadza, aczkolwiek zastanawia mnie wytrzymałość tej korby.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Driv3kk dnia Wto 22:51, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:31, 15 Lut 2017    Temat postu:

no własnie moze nie do konca, bo widziałem zestawy "panewkowe" w których dodają zwykłe łozyska igiełkowe

problem jaki tu widze to smarowanie - panewka " trzyma" wiecej cisnienia, bo przez łożysko olej sie duzo łatwiej przeleje. wiec ciekawe czy nie spadnie smarowanie np góry silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:41, 15 Lut 2017    Temat postu:

henio12323 napisał:
no własnie moze nie do konca, bo widziałem zestawy "panewkowe" w których dodają zwykłe łozyska igiełkowe

problem jaki tu widze to smarowanie - panewka " trzyma" wiecej cisnienia, bo przez łożysko olej sie duzo łatwiej przeleje. wiec ciekawe czy nie spadnie smarowanie np góry silnika.
Napewno nie do Ktm 350.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:03, 15 Lut 2017    Temat postu:

tutaj nie mam pewnosci, chyba była kwestia w 500tkach tego typu własnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:27, 16 Lut 2017    Temat postu:

W 500kach od 2014 zrezygnowali z igiełkowych i na sworzeń idą teraz panewki - ponoć więcej wytrzymują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:18, 17 Lut 2017    Temat postu: Re: Korba w exc 350 2015 Pilne!

Driv3kk napisał:
Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015

13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie

Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !

OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach



Fabryczny korbowód wytrzyma dużo większy przebieg jest znacznie lepiej wykonany. na 200h masz spokój. Korba wossnera też obleci zależy na co sie nastawiasz ale pewne jest żeby od tłoków tej firmy do 4t trzymac sie z daleka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:33, 17 Lut 2017    Temat postu: Re: Korba w exc 350 2015 Pilne!

MarcinKTM napisał:
Driv3kk napisał:
Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015

13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie

Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !

OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach



Korba wossnera też obleci zależy na co sie nastawiasz ale pewne jest żeby od tłoków tej firmy do 4t trzymac sie z daleka Wink
Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:41, 17 Lut 2017    Temat postu:

Na podstawie motocykli w których robie remonty;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:14, 17 Lut 2017    Temat postu:

MarcinKTM napisał:
Na podstawie motocykli w których robie remonty;-)
Ja i zapewne inni też, są ciekawi dlaczego tłoki Wossnera są słabe. Tylko konkrety.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 12:05, 17 Lut 2017    Temat postu:

Ja nie mialem jeszcze zadnej reklamacji. Wossnerow uzywam od 10ciu lat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcinKTM




Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:31, 17 Lut 2017    Temat postu:

major000 napisał:
MarcinKTM napisał:
Na podstawie motocykli w których robie remonty;-)
Ja i zapewne inni też, są ciekawi dlaczego tłoki Wossnera są słabe. Tylko konkrety.


Przez to, że maja słabą konstrukcje pierścienia olejowego. Miałem kilka przypadków z wadliwym pierscieniem olejowym. Jeżeli porownasz sobie pod względem konstrukcyjnym serie i wossnera to wnioski nasuną się same Wink natomiast w dwusuwie używam te tłoki i są dosyc dobrej jakości.
Nie twierdze, że motocykl 4t na tym nie jeździ poprostu szybciej podbiera olej lub odrazu montażu Wink

Mam porównanie na motocyklach które jeżdża na serii i motorexie zalecanym przez producenta oraz na zamiennikach i olejach tanszych typu vavoline ipone.
Kwestia w jaką eksploatacje celujesz ale jeżeli masz moto z 15 roku to mysle ze te 600 zl roznicy jest do przebolenia tymbardziej że na forum jest kilku chlopakow co Ci zalatwią serie po rabatach i nie mowie tu o sobie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sai




Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:46, 17 Lut 2017    Temat postu:

Dlaczego padła korba w tak młodym moto?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Driv3kk




Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:16, 22 Lut 2017    Temat postu:

Silnik już po remoncie, korba poszła wossnera- tak jak mowiliscie sam sworzeń bez łożyska w główce. Tłok już 3 dalej na sel A oczywiście vertex. Zawory stan idealny, gdyby nie przeskoczyl rozrząd,a tak wymieniłem wszystkie. Napinacz rozrządu mechaniczny. Ogólnie wymienlem wszystko co się powinno oprócz dwóch mało istotnych łożysk i tarcz sprzęgła.
Korba nie wymagała jeszcze wymiany, aczkolwiek mając przebieg 180h się zdecydowałem na wymiane. Moto ma bezawaryjnie jeździć cały sezon. Tłok po 90h wygląda bardzo dobrze, zarówno orginal jak i vertex, spokojnie 120h można jeździć( przy czym mój styl jazdy jest wymagający dla silnika).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin