|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Driv3kk
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:29, 14 Lut 2017 Temat postu: Korba w exc 350 2015 Pilne! |
|
|
Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015
13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie
Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !
OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:40, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Zapewne zdjęcie jest tylko poglądowe...Tam nie ma łożyska igiełkowego w główce korby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Driv3kk
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:45, 14 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Faktycznie zmylił mnie opis
"W komplecie korbowód, łożyska igiełkowe na tłok i korbowód, 2 podkładki oraz sworzeń na korbowód."
Po głębszym przeszukaniu wszystko sie zgadza, aczkolwiek zastanawia mnie wytrzymałość tej korby.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Driv3kk dnia Wto 22:51, 14 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:31, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
no własnie moze nie do konca, bo widziałem zestawy "panewkowe" w których dodają zwykłe łozyska igiełkowe
problem jaki tu widze to smarowanie - panewka " trzyma" wiecej cisnienia, bo przez łożysko olej sie duzo łatwiej przeleje. wiec ciekawe czy nie spadnie smarowanie np góry silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:41, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | no własnie moze nie do konca, bo widziałem zestawy "panewkowe" w których dodają zwykłe łozyska igiełkowe
problem jaki tu widze to smarowanie - panewka " trzyma" wiecej cisnienia, bo przez łożysko olej sie duzo łatwiej przeleje. wiec ciekawe czy nie spadnie smarowanie np góry silnika. | Napewno nie do Ktm 350.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:03, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
tutaj nie mam pewnosci, chyba była kwestia w 500tkach tego typu własnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:27, 16 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W 500kach od 2014 zrezygnowali z igiełkowych i na sworzeń idą teraz panewki - ponoć więcej wytrzymują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:18, 17 Lut 2017 Temat postu: Re: Korba w exc 350 2015 Pilne! |
|
|
Driv3kk napisał: | Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015
13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie
Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !
OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach |
Fabryczny korbowód wytrzyma dużo większy przebieg jest znacznie lepiej wykonany. na 200h masz spokój. Korba wossnera też obleci zależy na co sie nastawiasz ale pewne jest żeby od tłoków tej firmy do 4t trzymac sie z daleka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:33, 17 Lut 2017 Temat postu: Re: Korba w exc 350 2015 Pilne! |
|
|
MarcinKTM napisał: | Driv3kk napisał: | Witam ślicznie, zabieram sie za remont silnika w moim EXC 350 2015
no i mam dylemat odnośnie korby.
Zauważyłem, że dostępne są korby do 350 w 2 rodzajach
11-13 wossner, prox, hot rods SWORZEŃ W GŁÓWCE BEZ ŁOŻYSKA tak jak oem i orginal w moim 2015
13-15 tylko wossner, MA ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE W GŁÓWCE, a oem nie ma owego łożyska, jest na samym sworzniu, tak jak orginal zamontowany obecnie
Czy te korby wgl się różnią, mogę zamontowac wossnera na lozysku?
RADY !
OEM ~1200 wossner ~600 po rabatach |
Korba wossnera też obleci zależy na co sie nastawiasz ale pewne jest żeby od tłoków tej firmy do 4t trzymac sie z daleka | Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:41, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Na podstawie motocykli w których robie remonty;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:14, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
MarcinKTM napisał: | Na podstawie motocykli w których robie remonty;-) | Ja i zapewne inni też, są ciekawi dlaczego tłoki Wossnera są słabe. Tylko konkrety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 12:05, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja nie mialem jeszcze zadnej reklamacji. Wossnerow uzywam od 10ciu lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinKTM
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:31, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
major000 napisał: | MarcinKTM napisał: | Na podstawie motocykli w których robie remonty;-) | Ja i zapewne inni też, są ciekawi dlaczego tłoki Wossnera są słabe. Tylko konkrety. |
Przez to, że maja słabą konstrukcje pierścienia olejowego. Miałem kilka przypadków z wadliwym pierscieniem olejowym. Jeżeli porownasz sobie pod względem konstrukcyjnym serie i wossnera to wnioski nasuną się same natomiast w dwusuwie używam te tłoki i są dosyc dobrej jakości.
Nie twierdze, że motocykl 4t na tym nie jeździ poprostu szybciej podbiera olej lub odrazu montażu
Mam porównanie na motocyklach które jeżdża na serii i motorexie zalecanym przez producenta oraz na zamiennikach i olejach tanszych typu vavoline ipone.
Kwestia w jaką eksploatacje celujesz ale jeżeli masz moto z 15 roku to mysle ze te 600 zl roznicy jest do przebolenia tymbardziej że na forum jest kilku chlopakow co Ci zalatwią serie po rabatach i nie mowie tu o sobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:46, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dlaczego padła korba w tak młodym moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Driv3kk
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:16, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Silnik już po remoncie, korba poszła wossnera- tak jak mowiliscie sam sworzeń bez łożyska w główce. Tłok już 3 dalej na sel A oczywiście vertex. Zawory stan idealny, gdyby nie przeskoczyl rozrząd,a tak wymieniłem wszystkie. Napinacz rozrządu mechaniczny. Ogólnie wymienlem wszystko co się powinno oprócz dwóch mało istotnych łożysk i tarcz sprzęgła.
Korba nie wymagała jeszcze wymiany, aczkolwiek mając przebieg 180h się zdecydowałem na wymiane. Moto ma bezawaryjnie jeździć cały sezon. Tłok po 90h wygląda bardzo dobrze, zarówno orginal jak i vertex, spokojnie 120h można jeździć( przy czym mój styl jazdy jest wymagający dla silnika).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|