|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woytas
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:48, 04 Wrz 2010 Temat postu: KTM 125 Powietrze i piana w chłodnicy |
|
|
Witam. Mam problem z KTM-em. Jest słaby i ma tylko 6 atmosfer ciśnienia na cylindrze. W chłodnicy po odkręceniu korka widac że płyn bulgocze i robi sie piana, gdy dodaje gazu płyn wychlapuje się. Wymieniłem uszczelke pod głowicą, ale dalej jest to samo. Co radzicie robić dalej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez woytas dnia Sob 14:50, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 18:25, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ale grzeje Ci się sprzęt? bo generalnie po zdjęciu korka i odpaleniu sprzęta zawsze będzie widać jak płyn "chodzi",
piana może robić się przy przedmuchu kompresji do układu (uszczelka lub pęknięta głowica)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woytas
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:00, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mam wskaźnika temperatury więc nie wiem czy się grzeje. Przedmuch jest na pewno. uszczelke zmieniłem, ale nie dałem głowicy i cylindra do planowania dlatego nie wiem czy to przez to czy przez pęknięcie.
Pęknięty może być cylinder czy tylko głowica?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez woytas dnia Wto 19:01, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 22:41, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
i głowica i cylinder - ciężko powiedzieć.
a płynu też ubywa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woytas
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:07, 07 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
czy ubywa tez ciężko powiedzieć. Dużo staram sie nie jeździć. Mechanik twierdził, że na świecy jest płyn...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez woytas dnia Wto 23:08, 07 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Pon 22:09, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
siemka
chlopaki mam podobny problem jak ten opisany,mianowicie w chlodnicy po odkreceniu korka ukazuje sie piana a chlodnice po doslownie 10 min jazdy sa bardzo cieple,wymienilem plyn na nowy nic niepomoglo,dodam ze nieodczulem jakiegos spadku mocy,tylko niekiedy na wyzszych obrotach potrafi przerwac jakby przydusza go ale biedzieje sie to caly czas doslownie sporadycznie.strasznie martwia mnie te cieple chlodnice i ta je.... piana,boje sie smigac zeby nieprzegrzac motóra!czy oprocz przedmuchanej uszczelki gaznika moze byc jakas inna przyczyna?
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Pon 22:12, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
*uszczelka glowicy a napisalem gaznika,sorki za blad
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:33, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no a po co są chłodnice ? zeby zimne były ? praca robocza silnika to jakies 80-95 stopni. jak maja tyle to jest ok. jak wiecej to juz albo takie warunki ( normalne np w smiganiu po bagnach ) albo jak mniej to moze uszkodziny termostat albo jego brak. chłodncie muszą byc ciepłe bo wiadomo że działaja, płyny niektóre lekko sie pienią. u mnie tez czasem widac pianke lekka, jak wody nie ubywa to sie nie ma czym przejmowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gosc
Gość
|
Wysłany: Wto 10:33, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
henio wiem ze chlodnice powinny byc cieple ale nie bardzo cieple po doslownie 15min jazdy,co prawda z mocno odwinieta maneta ale nigdy wczesniej chlodnice niebyly az tak nagrzane i nietworzyla sie w nich az taka ilosc piany(o ile wogole sie tworzyla).Boje sie przegrzac lub co najgorsze zatrzec mojego kata,bo niedawno byla ronbiona kapitala czy to moze miec jakies znaczenie?
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:41, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jezeli chłodnice ciepłe to nie ma opcji przegrzania silnika, chłodnice odprowadzaja ciepło i o to chodzi, skoro sie grzeje to przyczyna nie tkwiła by w chłodnicach, tylko albo nie kręci pompa ( choc mało prawdopodobne) albo xle wyregulowany gaxnik albo cos. (po swiecy dojdziesz) skoro płynu nie ubywa to też nie puszcza uszczelka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|