|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lery91
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:47, 27 Sie 2017 Temat postu: KTM 250SXF problem z odpalaniem |
|
|
Witam wszystkich serdecznie!
Posiadam KTM 250 SXF z 2007 roku. Motocykl w momencie zakupu bardzo ciężko palił na zimnym, czy ciepłym silniku. Rozebralem silnik i okazało się, że łańcuch rozrządu jest nieźle rozciągnięty i pogiął się jeden zawór. Wymieniłem jeden zawór wydechowy, zrobiłem luzy w gniazdach zaworowych, kupiłem nowe podkładki w serwisie, wymieniłem tłok, ustawiłem zawory i odpowiednie luzy po czym złożyłem motor.
Motor pali nadal tak jak palił. Mianowicie, potrafi na zimnym odpalić 2-3 razy pod rząd potrafi też się uprzeć i trzeba go kopać i kopać. Strzela z wydechu, prycha, aż załapie.
Świece wymieniałem z 3 razy( 2x irydowa, 1 normalna) i na każdej iskra jest.
Sprawdziłem magneto, rozrząd jest na napinaczu manualnym i jest dokładnie ustawiony.
Nie mam już sił, ani pomysłów na to co to może być?
Gaźnik wyjąłem, rozebrałem i wszystko w nim jest Ok.
Podmienialem cewkę z innego motocykla, gaźnik i nic- tak samo
Proszę o pomoc, bo ja już wymiękam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:13, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
tylko jeden zawor pogieło ? a drugi co ? przeciez to parami sie otwiera
po 2 jakie masz nastawy gaźnika ? identyczne jak ksiązka serwisowa zaleca ? ile składu wykręcone ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lery91
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:31, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Tylko jeden nadawał się na śmietnik, drugi, jak i resztę gość od głowic mi ładnie przyszlifował w momencie jak gniazda zaworowe mi robił.
Co do nastawu gaźnika nie mam pojęcia właśnie gdzie mogę znaleźć parametry jak gaźnik ma być ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:41, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
w ksiązce serwisowej pod koniec ( i pamietam ze to są dane wyjsciowe, jak masz fabryczny wydech to mozesz ustawic zgodnie z ta ksiązką a na koniec i tak skład mieszank isrubka podregulować pod motocykl )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theodor
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:26, 28 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Lery91 napisał: | Tylko jeden nadawał się na śmietnik, drugi, jak i resztę gość od głowic mi ładnie przyszlifował w momencie jak gniazda zaworowe mi robił.
Co do nastawu gaźnika nie mam pojęcia właśnie gdzie mogę znaleźć parametry jak gaźnik ma być ustawiony. |
Szlifował Ci zawory w tym silniku? Tam sa tytany, ich nawet docierać nie wolno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|