|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merfiacz
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:54, 15 Kwi 2015 Temat postu: ktm 2t problem z odpalaniem |
|
|
Hej wszystkim. Mam problem z odpalaniem swojego kata 125. Trzeba kopac z 20 razy na zimnym czy na cieplym. Mam wrazenie jak by go przylewalo bo jesli jest cieply to po chwili zapali tylko jak nie pociagne za manetke i chwile nie pogazuje to zgasnie i potem baaardzo ciezko znow go obudzic. Kompresja ponad 8 barow nowa swieca i nie wiem w czym jest klopot;/ gaznik dellorto a kat z 93 roku model gs. Aa i gdy jade na danym biegu i wkrece go na obroty to przerywa cos w stylu jak by stracil iskre lub go przylewalo... moc baardzo przyzwoita,filtr powietrza nowy
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:40, 15 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
zobacz w jakim stanie membranki ( te listki w króćcu dolotowym ) muszą dolegać jak odstająto moze byc problem z odpalaniem.
jeżeli tam jest ok, to zaczał bym od czyszczenia i regulacji gaźnika, wymiana swiecy jak nie znasz jej historii, jak sie da a pewnie sie da moze byc tez kwestia wyregulowania zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merfiacz
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:20, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Moto dopiero zabralem od mechanika. Gaznik prany i regulowany, zalozona nowa swieca i nadal klopot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:43, 16 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
merfiacz napisał: | Moto dopiero zabralem od mechanika. Gaznik prany i regulowany, zalozona nowa swieca i nadal klopot |
Jakby był regulowany to by palił od strzała.
Więc albo mechanik du*a albo silnik kupa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merfiacz
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:46, 19 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Gdyby silnik byl kupa to by tak zadowalajaco nie ciagnal. Na moje oko to cos powoduje ze silnik jest zalewany, zachowuje sie jak by dostawal zbyt duzo paliwa... bo np kiedy pracuje na biegu jalowym i pozwole mu zgasnac to potem ciezko odpalic a jak zakrece kran, przegazuje i zgasze to potem od kopniaczka lapie. Tak samo w czasie jazdy, pieknie wkreca sie na obroty mimo ze to starawe moto a jak dluzej potrzymam to zaczyna przylewac. Jesli trzymajac go na obrotach co jakis czas popuszczam gaz i zaraz dodaje nie ma efektu "przerywania"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|