Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm cl4 600 pomocy!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kondzik




Dołączył: 23 Lis 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:20, 23 Lis 2016    Temat postu: ktm cl4 600 pomocy!!

witam wszyskich kupilem ktma od pseldo mechanika ktory twierdzial ze silnik jest po remoncie chcialem nim pojezdzic chwile sprzedac i kupic cos nowszego ale nie zdążyłem go dobrze zagrzac i sie zatarł na wale korba sie ruszyc nie da:( zawiozłem wał do najlepszego warsztatu w krakowie auto szlif i mi wogole tego nie przyjeli twierdzac ze sie tego nie da naprawic i ze gosciu zrobil ten wał tylko na sprzedaż bo sa jakies spawy zeby czop sie nie obracał czy cos takiego mowił. jestem załamany bo tylko utopiłem kase|Sad niech mi ktos pomoze naprawic ten wał a moze ma ktos taki na sprzedaż w ostatecznosci kupił bym caly silnik ktory mi podejdzie do tej ramy ale tez jest obawa ze sie kupi taki sam...bardzo prosze o jakas porade co ja mam z tym robic:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 9:33, 23 Lis 2016    Temat postu:

hej!
który to rocznik? na allegro/olx jest trochę cześći z rozbiórek, nawet widze jest cały silnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 10:13, 23 Lis 2016    Temat postu: Re: ktm cl4 600 pomocy!!

kondzik napisał:
witam wszyskich kupilem ktma od pseldo mechanika ktory twierdzial ze silnik jest po remoncie chcialem nim pojezdzic chwile sprzedac i kupic cos nowszego ale nie zdążyłem go dobrze zagrzac i sie zatarł na wale korba sie ruszyc nie da:( zawiozłem wał do najlepszego warsztatu w krakowie auto szlif i mi wogole tego nie przyjeli twierdzac ze sie tego nie da naprawic i ze gosciu zrobil ten wał tylko na sprzedaż bo sa jakies spawy zeby czop sie nie obracał czy cos takiego mowił. jestem załamany bo tylko utopiłem kase|Sad niech mi ktos pomoze naprawic ten wał a moze ma ktos taki na sprzedaż w ostatecznosci kupił bym caly silnik ktory mi podejdzie do tej ramy ale tez jest obawa ze sie kupi taki sam...bardzo prosze o jakas porade co ja mam z tym robic:(


Współczuje, ale z drugiej strony lc4 600 to już tak wiekowy sprzęt i do tego silnik ma kilka wad, które z czasem wychodzą, że zakup był bardzo ryzykowny. Coś Ci podpowiem zupełnie szczerze i być może będzie to najrozsądniejsze wyjście. Ochłoń trochę, weź kilka oddechów i spójrz na wszystko na spokojnie. Zastanów się, czy jest sens inwestować w ten sprzęt chociaż złotówkę, bo prawdopodobnie silnik nie jest jedynym problemem tego sprzętu. Zwykle przy takich wtopach trzeba spojrzeć prawdzie w oczy i podjąć męską decyzję żeby całość oddać na złom, bo mimo najszczerszych chęci naprawa będzie ekonomicznie nieuzasadniona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lionix




Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 10:38, 23 Lis 2016    Temat postu:

zapakuj to na przyczepe i niech chu* oddaje kase

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:52, 23 Lis 2016    Temat postu:

rok tego moto jest kolo 93 , to prawda jest duzo czesci ale wałów nie ma bo pewnie wszyscy maja ten sam problem to sprzedaja na czesci. rama jest w dobrym stanie jesli chodzi o silnik lozyska na wale i wsumie wszyskie lozyska sa oki tłok i tuleja tez spoko wyglada gosciu robil moze ten remont tylko cos nie pyklo z wałem. wyjebac to na zlom jak kolega mowi to nie chce Sad tak fajnie to chodzilo Sad wiem zakup był ryzykowny ale ja chcialem naprawde tym chwile pojezdzic i kupic co innego a gosciu zapewnial ze bd to jezdzic a ja pojezdzilem 10min. niech mi ktos pomoże
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 11:00, 23 Lis 2016    Temat postu:

wyczytalem na tym forum cos takiego .....
wszystkie 600tki w tym nawet te przejściowki z 1993 mają wal z 35mm sworzniem, mają rownież cylinder 95mm do 1992 roku napis ktm w kółku w 1993 roku bez niego.
wszystkie 620 tki i 640 maja już sworzeń 40mm, wał da się bez problemu przelożyć, ja w moim 600 mam wal z 620, owszem jest krotszy skok ale wcale to nie oznacza mniejszej mocy, w 1998 nawet wrócili do cylindra 95mm i powstał 540SXC, splanujesz trochę głowicę lub cylinder to stopień sprężania odzyskasz, stracisz jedynie na ząbkach w napinaczu
POTWIERDZI MI TO KTOS ?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 11:06, 23 Lis 2016    Temat postu:

KristofSX napisał:
hej!
który to rocznik? na allegro/olx jest trochę cześći z rozbiórek, nawet widze jest cały silnik.

KOLEGO GDZIE MASZ TEN SILNIK ??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 11:33, 23 Lis 2016    Temat postu:

Już nawet ciężko znaleźć dane dot. 600:)

600 ma skok 78mm
620 ma 76mm

Żeby wpasować wał z 620 do 600 to o ile to w ogóle możliwe dobrą rzeźbę trzeba zrobić - a to oznacza dużo czasu i pieniędzy, ale tak kombinuje, że może jakbyś oprócz wału dał cylinder z tłokiem od 620... Ale znowu głowica zdaje się że też nie podchodzi. Więc albo jakimś cudem znajdziesz wał od 600, albo sprawdź czy wpasujesz tam silnik od 620/640, tylko dobry silnik do lc4 to minimum 3 tys.

Silnik do 600 jest na niemieckim ebay za 580 euro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Śro 11:39, 23 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 14:08, 23 Lis 2016    Temat postu:

Przyspawany czop do wału to żadne druciarstwo.
W niektórych KTM-ach to wręcz obowiązek.
Szlifujesz spawy, wymieniasz korbowód z czopem, dajesz nowy spaw i jeździsz dalej.
Więc w czym tkwi problem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 14:14, 23 Lis 2016    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:16, 23 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Przyspawany czop do wału to żadne druciarstwo.
W niektórych KTM-ach to wręcz obowiązek.
Szlifujesz spawy, wymieniasz korbowód z czopem, dajesz nowy spaw i jeździsz dalej.
Więc w czym tkwi problem?



no w tym problem ze sie nie da kupic korby do 600 z łozyskiem i sworzniem no chyba ze sie da??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:35, 23 Lis 2016    Temat postu:

gadałem z gosciem co ma dwa silniki od 620 jeden za 1600 drugi za 2500 pierwszy jezdzi ale nie wie co jest w srodku a drugi po wymianie korby. i co myslicie oplaca mi sie kupywac ten silnik 620?? bo do 620 juz czesci wszyskie sa prawda? i juz bym mogl jezdzic tym moto przez kilka zezonów
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:37, 23 Lis 2016    Temat postu:

hacker33 napisał:
Przyspawany czop do wału to żadne druciarstwo.
W niektórych KTM-ach to wręcz obowiązek.
Szlifujesz spawy, wymieniasz korbowód z czopem, dajesz nowy spaw i jeździsz dalej.

Nie druciarstwo?? A niby co??
OK w ruskach to norma ale pierwsze słyszę o takim regenerowaniu wałów KTMa.
Ciekaw jestem co powie gość jak zaniesiesz taki wał do regeneracji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 17:01, 23 Lis 2016    Temat postu:

GaCek napisał:
hacker33 napisał:
Przyspawany czop do wału to żadne druciarstwo.
W niektórych KTM-ach to wręcz obowiązek.
Szlifujesz spawy, wymieniasz korbowód z czopem, dajesz nowy spaw i jeździsz dalej.

Nie druciarstwo?? A niby co??
OK w ruskach to norma ale pierwsze słyszę o takim regenerowaniu wałów KTMa.
Ciekaw jestem co powie gość jak zaniesiesz taki wał do regeneracji.


Serio robi się często spawy w tym miejscu, szczególnie w dłubniętych silnikach, zabezpiecza to wał przed rozcentrowaniem, pierwszy raz widziałem na zdjęciach z warsztatów gdzie przygotowywano sprzęty pod dirt track, a całość robót wyglądała profesjonalnie, poszukałem więc przez google i np. w stanach jest to bardzo popularna praktyka, przy sprzętach wyczynowych wręcz standard.

Cytat:
gadałem z gosciem co ma dwa silniki od 620 jeden za 1600 drugi za 2500 pierwszy jezdzi ale nie wie co jest w srodku a drugi po wymianie korby. i co myslicie oplaca mi sie kupywac ten silnik 620?? bo do 620 juz czesci wszyskie sa prawda? i juz bym mogl jezdzic tym moto przez kilka zezonów


Tak do 620 nie ma takiego problemu z częściami, praktycznie wszystko jest dostępne, a do tego silnik jest mniej podatny na awarie. Tylko żebyś nie wtopił po raz drugi, bo pamiętaj że kupujesz kota w worku, pewne jest tylko tyle, że silniki mają około 20 lat i na pewno lekkiego życia nie miały Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 17:03, 23 Lis 2016    Temat postu:

GaCek napisał:
hacker33 napisał:
Przyspawany czop do wału to żadne druciarstwo.
W niektórych KTM-ach to wręcz obowiązek.
Szlifujesz spawy, wymieniasz korbowód z czopem, dajesz nowy spaw i jeździsz dalej.

Nie druciarstwo?? A niby co??
OK w ruskach to norma ale pierwsze słyszę o takim regenerowaniu wałów KTMa.
Ciekaw jestem co powie gość jak zaniesiesz taki wał do regeneracji.

NO POWIEDZIAL ZE NAWET SIE TEGO NIE PODEJMUJE BO TO SIE ZARAZ ROZLECI I TERAZ MAM LIPE BO KORBY NIE KUPIE DO 600SETKI I NIE DA SIE TEGO WALU ZROBIC, KUPIŁ BYM TEN SILNIK OD 620 ALE BOJE SIE ZE WYDAM 3K I ZNOWU ZLOMA KUPIE CO ROBIC:(
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin