|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:44, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
na 99% to nie kwestia pierscieni, moto by kopciło non stop. jakby miało wyrzucic takie ilosci oleju, to po kawałku przejechania to by prędzej ten olej wypił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiltoja123
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:48, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Priv napisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 15:29, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie może potwierdzicie pewna opcje bo Kamil ma ciężko uwierzyć jak z nim rozmawiałem priv. Gadałem z kumplem co pracuje w KTM Warszawa i tam uznali ze to może być wina tego przewodu od skrzyni który nie jest podłączony. Kamil ma puszkę filtra od 125 gdzie jest tylko jeden krociec pod odme. Puszka od 390 różni się budowa i ma dwa krocce, pod odme i pod ten drugi przewód. Nie podlaczenie jego może skutkować niezrównoważonym ciśnieniem w silniku i dla tego wyrzuca ten olej. Co Wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 15:55, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
390 to sporo większy piec niż 125, jest to możliwe i ma to sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:28, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A wg mnie nie ma
Odma to odma czy idzie w airbox czy w ziemie obojetne aby byla drozna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 21:20, 29 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Heniu zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o odme. Ale w duke 390 idzie jeszcze jeden przewód od dołu silnika po prawej stronie, bodajże od skrzyni albo sprzęgła i ma opis w schemacie jako przewod olejowy. Ten powinien być podłączony do airboxa który ma dwa krocce.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Śro 21:22, 29 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiltoja123
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:42, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak wgl to jaki olej do DUKA 390 ? Na stronie ktm wyczytałem MOTULA 5100 10W40 4T . I taki zalałem , zgadza sie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:40, 30 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
5100 to najtanszy dobry olej. mozna lać tez lepsze - zalezy jak chceszdbac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamiltoja123
Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:08, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
PROBLEM ROZWIAZANY ! Wymiana puszki poskutkowała . Dziękuje wszystkim za pomoc szczególnie piodeb88 !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik1983
Gość
|
Wysłany: Śro 12:28, 27 Cze 2018 Temat postu: swap ktm |
|
|
Witam
Mam dwa ktm duke 125 i 390 zrobiłem swap z 390 do 125 przełożyłem silniki wydechy airboxa linkę sprzęgła cewkę bak z pompą i moduł instalacji nie ruszałem 125 w ramie 390 jeździ normalnie a 390 w ramie 125 odpala na postoju wchodzi na obroty ale w trakcie jazdy gaśnie chyba że wcisnę sprzęgło wtedy odzyskuje obroty ale znowu jadąc zaczyna się krztusić i przygasa czy pytanie do ludzi którzy robili taki swap czy powinienem przekładać instalację?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik1983
Gość
|
Wysłany: Śro 13:17, 27 Cze 2018 Temat postu: swap ktm |
|
|
oczywiście przed przekładką obydwa jeździły normalnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:26, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
powinieneś albo oddać do KTMa na adaptacje parametrów, mogą byc rozjechane niektóre parametry, komputer od 125tki "mysli" inaczej niz 390 o ile jest w ogóle ten sam. trzeba wgrac inna mape zapłonu, posprawdzac ustawienie TPSów, skasowac parametry adaptacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dominik1983
Gość
|
Wysłany: Pią 12:27, 29 Cze 2018 Temat postu: swap ktm |
|
|
Komputer był przełożony z 390 ,ogólnie problem rozwiązany , ale jeżeli ktoś planuje taki swap to żeby go wykonać potrzeba
-silnik 390
-wiązka kompletna 390 (różnica w przekaźniku sterującym pracą silnika co za tym idzie w wiązce)
-łapy mocujące silnik przód plus śruba 390
-sterownik silnika 390
-zegary 390
-linka sprzęgła 390
-kompletny układ wydechowy 390
-przepustnica z obudową filtra powietrza (dwie rurki do odmy)
-chłodnica wody (większa w ktm 390)
-zębatka napędowa na silniku (w 390 gruby frez)
to by było na tyle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:07, 29 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
to co było problemem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OctanePL
Dołączył: 19 Sie 2019
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 13:16, 30 Sie 2019 Temat postu: Re: Ktm DUKE 125/390 Powazny Problem |
|
|
kamiltoja123 napisał: | Witam , Posiadam Duka 125 (wersja bez ABS) , |
Cześć, zrobiłem podobnie jak Ty, także do ramy od 125 (bez ABS) przerzuciłem silnik od 390 (ABS) - wszystko git malina, ale pytanie jakie mam dotyczy problemu z licznikiem, który nie wskazuje prędkości - wiem, że wszystko powinno iśc przez moduł abs ale, że nie mam ABSu zastanawiam się czy udało Tobie się ten problem jakoś rozwiązać? Będę wdzięczny za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|