|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi80
Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 41
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:57, 14 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
Odgrzewam trochę podobny problem.
W trakcie jazdy napis niskie ciśnienie oleju.
Na okienku stan pusto czyli lewy dekiel.
W prawym deklu oleju ponad półowa dekla.
Wylewa się przez korek ten którym kręcimy wałem.
Po spuszczeniu oleju jest dokładnie tyle ile powinno być.
Wlanie ponowne, jest pełne okienko.
Przejechane 40km i ta sama sytuacja.
Prawy dekiel full, lewy pusty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:34, 14 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
czyli brzmi to jak uszkodzona jakas pompa oleju - rozbieraj, diagnozuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi80
Dołączył: 13 Wrz 2017
Posty: 41
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:25, 15 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
Pompy wyglądają na sprawne, jak i wszystko po drodze.
Odmy suche i drożne.
Dalej to już rozpolawiać silnik trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:44, 15 Lip 2021 Temat postu: |
|
|
to niestety trzeba rozbierac dalej
skoro pompy działaja, to albo jest jakas nieszczelnosc - szczerze to te silnik isa na tyle pancerne ze nigdy takiego nie remontowałem, nie mam pojecia czy sa jakies komory, i albo taka komora jest nieszczelna, albo jest gdzies przeciek - np uszkodzony zaworek bypass, albo czasami sa sruby które przy okazji zamykaja jakis kanał, ewentualnie cos typu dysza natryskowa wykręcona - i są spadki cisnienia na tyle że olej sie przelewa w nieprawidłowy sposób. tak czy inaczej, jakakolwiek by to nie była usterka, trzeba rozbierac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 11:37, 25 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
Witam czy udało się rozwiązać problem niskiego ciśnienia oleju? Przed weekendem dopadł mnie ten problem. Ilość oleju w okienku się zgadza, ale zdziwił mnie mocno zgnieciony filtr oleju. Po wymienie na nowy dalej pojawia się kontrolka. Nie pali się cały czas, pojawia się po przejechaniu kilku kilometrów i gaśnie podczas wciśnięcia sprzęgła. Zamówiłem czujnik ciśnienia oleju. Macie jakiś pomysł. Motocykl to Duke 390 2017r przebieg 6 tys.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:46, 25 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
zmierz cisnienie oleju szkoda czujnika w ciemno wymieniac - szkdoa kasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 12:53, 25 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
Jest środek sezonu wszyscy mechanicy zarobieni. Czujnik wymienię sam a do pomiaru ciśnienia nie mam sprzętu 😕 koszt czujnika też nie jest kosmiczny. Spotkałeś się z poważnymi awariami tego silnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:08, 25 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
pare razy miałem na serwisie fura która juz ewidentnie miała dosc - ale zatartej nigdy nie miałem - moze po prostu wtedy nikt nie korzystał z uszług naszego serwisu. za to miałem ze 2 przypadki niskiego cisnenia, raz to była uszkodzona pompa ( cos z napedem ) raz uszkodzona uszczelka pokrywy sprzęgła - na szczescie w pore skontrolowane bo jeździc z tym sie moze skonczyc źle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 8:26, 26 Lip 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź jak rozwiąże problem napewno podzielę się rozwiązaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mechanik90
Dołączył: 19 Mar 2023
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Czw 21:16, 20 Kwi 2023 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | to co było problemem ? | różnica w przekaźniku zapłonu i co za tym idzie w całej wiazce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|