|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek123
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Syców
|
Wysłany: Nie 16:09, 22 Lut 2015 Temat postu: KTM EGS 250 Pomocy !! |
|
|
Siemanko !
Przeprowadzam aktualnie z szfagrem kapitalke:). Wszystko ładnie pięknie a tu sie okazuje, ze mam wewnętrzną czesc kosza sprzegłowego do wymiany i naderwany kawałek gornej częsci ;/, na cylindrze mała rysa więc idzie szlif ale to juz nie problem;). Czy kosz ewidentnie nadaje sie do wymiany? MOgę go pospawac ? Nie wiem co to za stop ale zapytam ewentualnie fachowca jakiegos:). Czytałem ze jest taka szansa, a jesli jej nie ma to gdzie mogę dostac częsci?. Na alledrogo szału nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:30, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
kosza nie spawaj tylko kup nowy w serwisie ktm lub używkę ale w dobrym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek123
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Syców
|
Wysłany: Czw 18:24, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mistrzu dlaczego kosz nie moze byc pospawany? Znajomy znalazł spawacza, który zrobił dobrą robotę i latał cały sezon . Sam stwierdził, iz nie było zadnej roznicy . Taką samą sytuacje mam z zaworem wydechowym ;( mała zębatka sie ukreciła i jest lipa. Mam delemat, gdyz mam mało kasy i kombinuje jak mogę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 18:29, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Kombinacje nigdy nie wychodzą na dobre- najpierw obrywa moto, później zdarza się że i kierowca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 19:13, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ja bym sie dał spokój z spawaniem , bo to nie opłacalne i tak odpadnie, do tego będzie bić.
Masz wogóle ten kosz na tyle dobry żeby go ratować? Czy wyrąbane ząbki że tarcze latają jak żyd po pustym sklepie do tego luz na gumach amortyzujących ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 21:11, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękowa ogolnie za wypowiedzi . Bully apropo spawania, najpierw odradzasz a pózniej pytasz czy jest sens ratowac:D, gdzie tu jest sens . Owszem kosz jest poza tym w dobrym stanie. Żyd znalazł by miejscówe . Zwątpiłem wiec i pozostaje nasza giełda, ewentualnie serwis , jak wspominałem krucho z kasą, najwyzej poskładam go w kwietniu:D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 6:06, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
no to nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, odrazam i każe ci sie zastanowić czy wogóle jest sens spawania, gdybyś sie jednak upierał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek123
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Syców
|
Wysłany: Pon 22:39, 02 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanko odosnie częsci do mojego egsa od jakich modeli bedzie pasowal kosz sprzęgłowy i cylinder ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 13:16, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
kosz sprzegłowy od wszystkich 250/300 od lat 90tych do chyba 2010 czy nawet dalej, po roku 2003 go tylko odchudzili, ale pasuje.
cylinder 250 chyba do roku 2001 był ten sam, wiadomo 300tka ma większy tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek123
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Syców
|
Wysłany: Pią 16:03, 20 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odnosnie lag, mianowicie jest sens regenrowac je, mają spore rysy. Jesli tak to gdzie mogę to zrobic?.Drugie pytanie, gdzie kupic dysze do gaznikia keihien pwk 38, bo wczoraj troche szukałem i nie znalazłem :/ Ewentualnie od jakich medeli ktm'a pasuja lagi do mojego egs'a
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dziurek123 dnia Pią 16:08, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:15, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nadal czekam na konkretne wypowiedzi . Jaki rozmiar dysz bedzie optymalny po remoncie kapitalnym?. Nie jezdze na torze, tylko na ostro w terenie Lasy te sprawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 11:31, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
co do lag, to jak nie zregenerujesz to co na pocieknietych bedziesz jeździł ? lage mozna zwrzucic w tokarke ( albo w 2 osoby zrobic jakies mocowanko i chociazby wkrętarką) kręcisz i papierem wodnym lecisz lage mozna łądnie spolerować.
co do dysz- dobiera sie je pod stan silnika, itp itd, załóz oryginalne jak cos bedzie nie tak kombinuj dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 15:04, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak kupisz lagi z półkami to możesz założyć nawet od ktm-a z 2015 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziurek123
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Syców
|
Wysłany: Pią 9:13, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Dziękowa chłopaki . Co do polerki samemu, napewno spróbuje, tylko i wyłącznie dlatego ze, to nic nie kosztuje, a tego typu prace lubie. Teraz pytanko od jakej grubości papieru mam zacząc polerowac? i na jakiej skonczyc. Silnik bedzie po kapitalce, takze na wstepie jakie dysze załozyc? EGS 250 2t 1997:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 9:25, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Lagi poleruje się włókniną ścierną a nie papierem.
Lagi musisz rozebrać i wsadzić w tokarkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|