Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EGS 250 Pomocy !!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziurek123




Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syców

PostWysłany: Nie 16:09, 22 Lut 2015    Temat postu: KTM EGS 250 Pomocy !!

Siemanko !
Przeprowadzam aktualnie z szfagrem kapitalke:). Wszystko ładnie pięknie a tu sie okazuje, ze mam wewnętrzną czesc kosza sprzegłowego do wymiany i naderwany kawałek gornej częsci ;/, na cylindrze mała rysa więc idzie szlif ale to juz nie problem;). Czy kosz ewidentnie nadaje sie do wymiany? MOgę go pospawac ? Nie wiem co to za stop ale zapytam ewentualnie fachowca jakiegos:). Czytałem ze jest taka szansa, a jesli jej nie ma to gdzie mogę dostac częsci?. Na alledrogo szału nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 16:30, 22 Lut 2015    Temat postu:

kosza nie spawaj tylko kup nowy w serwisie ktm lub używkę ale w dobrym stanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziurek123




Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syców

PostWysłany: Czw 18:24, 26 Lut 2015    Temat postu:

Mistrzu dlaczego kosz nie moze byc pospawany? Znajomy znalazł spawacza, który zrobił dobrą robotę i latał cały sezon Very Happy. Sam stwierdził, iz nie było zadnej roznicy Wink. Taką samą sytuacje mam z zaworem wydechowym ;( mała zębatka sie ukreciła i jest lipa. Mam delemat, gdyz mam mało kasy i kombinuje jak mogę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Czw 18:29, 26 Lut 2015    Temat postu:

Kombinacje nigdy nie wychodzą na dobre- najpierw obrywa moto, później zdarza się że i kierowca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 19:13, 26 Lut 2015    Temat postu:

Ja bym sie dał spokój z spawaniem , bo to nie opłacalne i tak odpadnie, do tego będzie bić.
Masz wogóle ten kosz na tyle dobry żeby go ratować? Czy wyrąbane ząbki że tarcze latają jak żyd po pustym sklepie do tego luz na gumach amortyzujących ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 21:11, 26 Lut 2015    Temat postu:

Dziękowa ogolnie za wypowiedzi Smile. Bully apropo spawania, najpierw odradzasz a pózniej pytasz czy jest sens ratowac:D, gdzie tu jest sens Smile. Owszem kosz jest poza tym w dobrym stanie. Żyd znalazł by miejscówe Laughing . Zwątpiłem wiec i pozostaje nasza giełda, ewentualnie serwis Evil or Very Mad, jak wspominałem krucho z kasą, najwyzej poskładam go w kwietniu:D
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pią 6:06, 27 Lut 2015    Temat postu:

no to nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, odrazam i każe ci sie zastanowić czy wogóle jest sens spawania, gdybyś sie jednak upierał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziurek123




Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syców

PostWysłany: Pon 22:39, 02 Mar 2015    Temat postu:

Mam pytanko odosnie częsci do mojego egsa Wink od jakich modeli bedzie pasowal kosz sprzęgłowy i cylinder ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 13:16, 03 Mar 2015    Temat postu:

kosz sprzegłowy od wszystkich 250/300 od lat 90tych do chyba 2010 czy nawet dalej, po roku 2003 go tylko odchudzili, ale pasuje.
cylinder 250 chyba do roku 2001 był ten sam, wiadomo 300tka ma większy tłok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziurek123




Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syców

PostWysłany: Pią 16:03, 20 Mar 2015    Temat postu:

Mam pytanie odnosnie lag, mianowicie jest sens regenrowac je, mają spore rysy. Jesli tak to gdzie mogę to zrobic?.Drugie pytanie, gdzie kupic dysze do gaznikia keihien pwk 38, bo wczoraj troche szukałem i nie znalazłem :/ Ewentualnie od jakich medeli ktm'a pasuja lagi do mojego egs'a

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dziurek123 dnia Pią 16:08, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 11:15, 22 Mar 2015    Temat postu:

Nadal czekam na konkretne wypowiedzi Cool. Jaki rozmiar dysz bedzie optymalny po remoncie kapitalnym?. Nie jezdze na torze, tylko na ostro w terenie Very Happy Lasy te sprawy Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 11:31, 22 Mar 2015    Temat postu:

co do lag, to jak nie zregenerujesz to co na pocieknietych bedziesz jeździł ? Razz lage mozna zwrzucic w tokarke ( albo w 2 osoby zrobic jakies mocowanko i chociazby wkrętarką) kręcisz i papierem wodnym lecisz lage mozna łądnie spolerować.

co do dysz- dobiera sie je pod stan silnika, itp itd, załóz oryginalne jak cos bedzie nie tak kombinuj dalej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 15:04, 22 Mar 2015    Temat postu:

Jak kupisz lagi z półkami to możesz założyć nawet od ktm-a z 2015 roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziurek123




Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syców

PostWysłany: Pią 9:13, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Dziękowa chłopaki Wink. Co do polerki samemu, napewno spróbuje, tylko i wyłącznie dlatego ze, to nic nie kosztuje, a tego typu prace lubie. Teraz pytanko od jakej grubości papieru mam zacząc polerowac? i na jakiej skonczyc. Silnik bedzie po kapitalce, takze na wstepie jakie dysze załozyc? EGS 250 2t 1997:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 9:25, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Lagi poleruje się włókniną ścierną a nie papierem.
Lagi musisz rozebrać i wsadzić w tokarkę.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin