|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel17
Dołączył: 19 Lis 2024
Posty: 1
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:54, 19 Lis 2024 Temat postu: KTM EXC-F 250 2012 Nie odpala na zimnym silniku |
|
|
Witam, mam problem z KTM Excf 250 2012 53mth temu nowa korba, tłok, uszczelniacze zaworowe, wyregulowane zawory. Miał tydzień postoju i nagle przestał odpalać, na kopkę bardzo ciężko go odpalić jedynie na popych a ssanie nic nie daje. Jak już odpali to z początku nie trzyma obrotów i trzeba go trzymać na gazie, jak już się zagrzeje to normalnie trzyma obroty i normalnie odpala na rozrusznik i kopkę. Mam do niego drugi komputer, podmieniłem i dalej to samo. Filterek w przewodzie paliwowym jest czysty, świeca nowa, filtr powietrza też pompka też jest raczej ok bo jak nim zakręcę to przewód robi się twardy. Dodam że w przepustnicy znajduje się trochę oleju z silnika bo do króćca jest podłączona odma z głowicy ale tak już było. Jak go kupiłem to odma była wypuszczona na zewnątrz a króciec zaślepiony wtedy dałem to jak powinno być i normalnie jeździł. Nie wiem już co sprawdzać bardzo proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:14, 19 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
jakie cisnienie paliwa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 17:13, 20 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Nie mam pojęcia ale mogę spróbować podmienić baki bo mam kolegę co ma takiego samego KTM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 17:48, 20 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
to od tego proponuje zaczac
ogólnie problem trudny w sensie moze nie tyle trudny co przyczyn moze byc ogrom, wiec ciezko przez forum cos trafnego doradzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:36, 24 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
Podmieniłem baki i dalej to samo myślisz że to mogą być luzy zaworowe lub zawory się kończą?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:37, 24 Lis 2024 Temat postu: |
|
|
moga byc to luz yzaworowe - nie bardzo sobie wyobrazam jak mozna miec motocykl i nie wiedziec w jakim są stanie luzy - jak nie wiesz to od takich podstaw trzeba zaczac, luzy, wymiana swiecy, sprawdzenie fajka przewód, sprawdzic odczyt TPS, sprawdzic cisnienie paliwa, wymiana mikrofiltra paliwa.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|