Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Sob 18:05, 15 Wrz 2018    Temat postu: KTM nie odpala

Witam mechaników
Mam problem. A mianowicie KTM exc 125 nie odpala. Przed remontem było wszystko w porządku, ale gdy wczoraj go złożyłem do kupy to raz pierdnął i na tym koniec. Z ważniejszych
-swiece lekko zalewa
-zlapalem fajki i ma przebicie kopię prądem
-iskra jest podobna jak było przed remontem
-kompresja taka jaką być powinna
W remont wchodziło
-regeneracja nicasilu
-nowy tłok
- uszczelki pod cylek i głowice
-iskra inne pierdółki
Gaźnik czyszczony, filtr prany, świeże paliwo
Miałem też problem przez dłuższy tłok i wyeliminowalem go dodając uszczelki pod cylinder, czy to może być problemem ?
Świece różne sprawdzałem
Ktoś ma może jakiekolwiek pomysły ? Za wszelką pomoc dziękuję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 19:10, 15 Wrz 2018    Temat postu:

ustawiłeś poprawnie tłok czy na oko ? serwisówka wyraźnie mówi jaka ma byc wysokosc tłoka. swiece najlepiej zamontowac taka jak zaleca producent
od dłuzszego stania gaźnik mogł sie zasyfic ( chociazby przez to ze odparowało paliwo a olej pozostał i zapchał układ wolnych obrotów )

wiec zaczał bym od wymiany swiecy na nową - zalecana przez producenta jezeli chodzi o model
w gaxniku zrzucił pokrywe dolna, wykręcił dysze, przedmuchał wszystko spręzarka, dysze umyc odmuchac ( sprawdzic czy sa drozne )

taki sprzet po serwisie powinien praktycznie od strzała zapalić
jeszcze opcja nieścisłosci z tą uszczelką pod głowicą - ta pelna ( nie oringi ) dobrze tam pasuje ? moze nie ma po prostu cisnienai spręzania odpowiedniego płynu z chłodnicy nie ubywa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Sob 23:54, 15 Wrz 2018    Temat postu:

Tłok w sumie na oko
Gaźnik czyszczony 3 razy
Świeca jest zalecana ale kupię nową
Uszczelka dobrze siadła kompresja w porządku sprawdzałem a plynu raczej nie ubywa bo nie zauważyłem ale jutro się upewnię


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:14, 16 Wrz 2018    Temat postu:

to precycyjny układ nic na oko nie moze byc
szkoda nowego nicasilu - jak źle ustawisz to moze sie skonczyc szybkim jego uszkodzeniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 8:16, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Ale chodzi ci o ustawienie tłoka poprzez uszczelki pod cylindrem ?
Jeśli tak to się zgodzę ,ale jak to zrobić ?
Czyli prawdopodobnie to tego wina ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:26, 16 Wrz 2018    Temat postu:

raczej tak czy siak powinien odpalic
jak ustawisz za wysoko dojdzie do spalania stukowego - rozwalisz głowice i cylinder pomijam oczywistosci jak uszczelke pod głowica czy tłok

jak bedzie za nisko bedzie słabe cisnienie spręzania - moze przez to nie odpalać, ale tutaj akurat mysle ze na tyle sa małe rozbieznosci że nawet jak sie da najgrubszą uszczelke to powinien odpalić wiec to nie do konca bym uznał za problem,

w ksiazce serwisowej jest opis jak sie ustawia - co prawda tam pewnie beda sie odwoływać do urządzenia KTM ale bez tego tez mozna sobie poradzić, nie pamietam jak w 125 ale pewnie też wyjdzie stosunek wysokosci tłoka z płaszczyzną cylindra ( pewnie tą zagłębioną częscią ) i dla EXc i SX moga byc rózne wartosci

króciec dolotowy jest ok ? nie ma przeswitów/uszkodzeń materiału ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 23:12, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Spróbuj zapalić go bez filtra powietrza.
Świeżo nasączony filtr czasem sprawia kłopoty z odpaleniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin