Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Super Duke 1290 GT - kilka problemów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekarz




Dołączył: 04 Cze 2024
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 1:06, 04 Cze 2024    Temat postu: KTM Super Duke 1290 GT - kilka problemów

Witam,

Ponieważ jestem żołtodziobem na tym forum to chciałem wszystkich bardzo serdecznie przywitać.
Zazwyczaj jak kupuję motocykl i zapisuję się na forum to zawsze piszę jest mi niezmiernie miło, że dołączyłem do grona posiadaczy danej marki. W tym przypadku mam wrażenie, że tak chyba nie jest Smile.
Do rzeczy: od kilku dni jestem posiadaczem KTM Super Duke GT z 2018 roku. Motocykl salon polska, I właściciel, z autentycznym przebiegiem 16 950 km. Motocykl bezwypadkowy i użytkowany w poszanowaniu.
Niestety po pierwszej przejażdżce do Czech odkryłem kilka nieprawidłowości, z którymi nie spotkałem się w Japońskich motocyklach.
1) niezależnie czy jadę z kuframi bocznymi czy bez KTM mniej więcej przy prędkości 200 km/h zaczyna wchodzić w shimmy. W dniu dzisiejszym dokręciłem główkę ramy i nic to nie dało. Odkręciłem oryginalny amortyzator skrętu i wygląda na sprawny. Tłoczysko chodzi płynnie z oporem. Ogólnie mam wrażenie jakby przednie zawieszenie było od jakiegoś dziecinnego rowerka bo nie dość, że kiera na boki obraca się bez jakiegoś większego oporu to w dodatku przy prędkości już ok. 50 km/h bardzo łatwo wprowadzić motocykl w shimmy energicznie ale w małym zakresie ruszając kilkukrotnie kierownicą.
W poprzednich moich motocyklach nie było czegoś takiego nawet jak nie miałem amorka skrętu. Dodam, że lagi mam z wychodzącymi kablami na górze więc może jest to kwestia jakiś ustawień? W chwili obecnej ustawiłem 1 osobę z ciężarem. Jak ustawiłem 2 osoby to nic to nie zmieniało. Przy 200km/h shimmy zaczęło się odzywać Sad. Na przodzie opona z tego roku, wyważona.
2) dosyć często mam problem z wbiciem Neutrala. Moim zdaniem lekko ciągnie sprzęgło. W chwili obecnej silnik zalany jest nowym Motulem 7100 - 10W50. Może on jest winowajcą? Może zalać Motorexem Power Synt 4T 10W50? Co o tym sądzicie? Sprzęgło jest hydrauliczne to chyba nie mam możliwości jego regulacji?
3) po przekręceniu kluczyka w stacyjce (nie odpalając motocykla) słyszę ciągły świst (czy jak to nazwać) z przepustnicy. Taki dźwięk jakby uciekał gaz z rozszczelnionej instalacji. Poruszam trochę rolgazem to ten świst zmienia głośność / barwę dźwięku. To normalne w KTMie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piekarz dnia Wto 1:08, 04 Cze 2024, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin