|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:06, 20 Paź 2014 Temat postu: Ktm sx 125 2000r |
|
|
Hejka, zabrałem się za wyjęcie silnika z ramy i otworzenie go w związku z tym, że przestał już odpalać z kopki w moim sx 125 2000r.
Porobiłem fotki trochę kiepskiej jakości bo już ciemno o 17..
Prosił bym Was o ocenę ogólnie jak wygląda tłok, co sądzicie o tym, czy w tym cylindrze jest nicasil czy tuleja bo się uczieszyłem ze względu, że wygląda jak nicasil no i w jakim stanie to jest. Rzuccie tez okiem na głowice, ma takie 2-3 rysy..
Fotki od 1 do 13:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pyt dodatkowe:
Jak sprawdzić, czy ta korba wytrzyma następny tłok ? (mogę jutro nagrać filmik jak trzeba).
Dziękuję z góry, przepraszam za jakość i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:19, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
cylinder na nikasilu
o stanie ciężko powiedzieć bo kiepskie fotki, druga sprawa trzeba by go pomierzyć jakie ma wymiary
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adrian2410
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:23, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wg mnie to jest tuleja ,ale zdjęcia faktycznie słabawe. Widać miejscami ślady po szlifowaniu frezem.
Ślady na głowicy po pęknietym pierścieniu/kamyku. Różnie z tym bywa. Nie wpływa to na sprawność silnika. Co do korbowodu to zmierz luzy osiowe i promieniowe i porównaj z instrukcją. Jeśli promieniowy jest wyczuwalny pod ręką jakkolwiek mały by był to korba do wymiany.
Sprawdź luz na zamku pierścienia to będziesz miał wgląd co do stopnia zużycia.
Tłok widać ,że już trochę przepracował chociaż z tej strony co zrobiłeś foto nie ma nic nadzwyczajnego poza lekkimi przedmuchami (czarne przebarwienia na górze)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adrian2410 dnia Pon 19:24, 20 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arkes
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:26, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki, czyli jestem zadowolony, zrobię pomiary i się odezwę jak będę miał jeszcze jakieś pytania.
A co z tą korbą ? da się to w jakiś sposób zweryfikować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 20:42, 20 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Poroszaj nią góra dół na łożysku, nie powinna mieć luzu. Co do cylindra to przyłóż magnes, przyciąga się = tuleja, jak nie to nicasil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|