Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM SX-F 250 2007 Odma

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson148




Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:16, 13 Kwi 2016    Temat postu: KTM SX-F 250 2007 Odma

Siema Very Happy Mam problem ze swoim KTMem. Od jakiegoś czasu ucieka mi olej przez odmę silnika. Opiszę sprawę krótko: Tłok rzekomo wymieniony przez poprzedniego właściciela 40 mth(Wossner). Olej to Motul V300. Silnik chodzi równo, nie ma spadków mocy, nie kopci, świeca ma dobry kolor, odpalać też odpala dobrze (czasami ma problem), nie poci się. Podczas rozgrzania silnika widać jak olej mocno kapie z odmy. Przez 1,5-2 mth poziom oleju w okienku spada z 3/4 na poziom o wiele niższy, niż okienko. Co to mogłoby być? Podejrzewam tłok, bądź uszczelniacze. Co o tym myślicie? Pzdr. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 7:38, 14 Kwi 2016    Temat postu:

skoro bierze olej tak mocno to 99% kwestia tłoka i niezczelnosci na pierscieniach. to delikatne silniki i jakies zaniedbanie tak sie konczy włąsnie. rozbieraj i diagnozuj Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson148




Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:47, 14 Kwi 2016    Temat postu:

Dzięki, masz rację bez sprawdzenia do niczego nie dojdę. No cóż, czeka mnie rozebranie silnika. Dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robson148




Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:41, 18 Kwi 2016    Temat postu:

Cześć Very Happy Znowu powracam. Rozebrałem silnik, sprawdziłem zawory i są w 100% okej, gładź cylindra również jest dobra. Co mnie zaniepokoiło to to, że pierścień górny nie zamyka całego tłoka, gdy jest on w tulei (brakuje mu dobre 3 mm. Chyba znalazłem już przyczynę. Dziwi mnie jednak to jak to mogło się stać. Pierścień nie jest wyłamany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin