|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson148
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:16, 13 Kwi 2016 Temat postu: KTM SX-F 250 2007 Odma |
|
|
Siema Mam problem ze swoim KTMem. Od jakiegoś czasu ucieka mi olej przez odmę silnika. Opiszę sprawę krótko: Tłok rzekomo wymieniony przez poprzedniego właściciela 40 mth(Wossner). Olej to Motul V300. Silnik chodzi równo, nie ma spadków mocy, nie kopci, świeca ma dobry kolor, odpalać też odpala dobrze (czasami ma problem), nie poci się. Podczas rozgrzania silnika widać jak olej mocno kapie z odmy. Przez 1,5-2 mth poziom oleju w okienku spada z 3/4 na poziom o wiele niższy, niż okienko. Co to mogłoby być? Podejrzewam tłok, bądź uszczelniacze. Co o tym myślicie? Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:38, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
skoro bierze olej tak mocno to 99% kwestia tłoka i niezczelnosci na pierscieniach. to delikatne silniki i jakies zaniedbanie tak sie konczy włąsnie. rozbieraj i diagnozuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson148
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:47, 14 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki, masz rację bez sprawdzenia do niczego nie dojdę. No cóż, czeka mnie rozebranie silnika. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robson148
Dołączył: 13 Kwi 2016
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:41, 18 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć Znowu powracam. Rozebrałem silnik, sprawdziłem zawory i są w 100% okej, gładź cylindra również jest dobra. Co mnie zaniepokoiło to to, że pierścień górny nie zamyka całego tłoka, gdy jest on w tulei (brakuje mu dobre 3 mm. Chyba znalazłem już przyczynę. Dziwi mnie jednak to jak to mogło się stać. Pierścień nie jest wyłamany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|