henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:11, 31 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
tarcze to raczej na ostatnim miejscu prędzej przekładki - problem masz z tym że sprzęgło ciągnie
przyczyny mogą byc takie
1) gęsty olej ( 3X wlewałes inny - nie znaczy ze za kazdym razem dobry ) napisz co lałeś
2) zapowietrzony układ sprzęgła
3) wrzucona pompa o mniejszej srednicy ( ja tak u siebie zrobiłem i tez nie wysprzegla w 100% )
4) pokrzywione przekładki, tarcze niby tez mogą bnyc krzywe tylko bardziej przez uszkodzenie mechaniczne po wyjęciu, od temperatury jeszcze krzywych nie widziałem - za to przekładki jak najbardziej od temperatury mogą sie pokrzywić i pofalować co spowoduje taki efekt własnie
5) uszkodzone kosze sprzęgłowe - poząbkowane, zaczyna sie od wyząbkowania kosza zewnętrznego od strzałów ze sprzęgła - tylko że ktm ma tak pancerne kosze że to praktycznie niemozlie - nie widziałem jeszcze tego typu kosza uszkodzonego.
w zasadzie tyle - proponował bym wymienic płyn w pompie sprzęgła - odpowietrzyc go dobrze i wyregulować dzwignie, tarcze i przekładki zdemontować obejrzec pomierzyc - w ksiazce serwisowej wszystkie te procedury są opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|