|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Nie 15:06, 22 Kwi 2018 Temat postu: lagi dwukomorowe, duży problem |
|
|
hejka! mam w swoim moto dwukomorowe lagi kayaby i mam z nimi spory problem. mianowicie 5mth po wymianie uszczelniaczy zaczęły przepuszczać i cieknąć, oddałem je do mechanika, a on powiedział mi, że lagi bez sprężyn tak już mają i jeśli za bardzo dobiją do ziemi, to ciśnienie robi się duże i uszczelniacze zaczynają przepuszczać. nie ukrywam, że jestem trochę przerażony faktem, że za każdym razem jak za bardzo dobiję lagami w ziemie, będe musiał wydawać 200zł na serwis.
jak temu zapobiec? nabić mniej/więcej powietrza? utwardzić je klikami? czy są jakieś inne sposoby na to? dodam, że ważę swoje, bo w stroju jest to +/- 100kg, ale myślę, że większe byczki odemnie upalają takie maszyny i raczej nie wymieniają uszczelniaczy co dwie jazdy??
liczę na waszą pomoc, z góry dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 18:36, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
hehe zmien mechanika
to forum ktma, nie kojarze jak są te lagi zrobione - wiec szukaj foru,m kxfa tam moze bedziesz miał lepsze odpowiedzi
na pewno dobicie i cisnienie nie ma zwiazku z puszczaniem uszczelniaczy - lub miec nie powinno, to zaprojektowane jest żeby było ok, ale mozesz miec problem z hydrauliką - i dobija ci za łatwo, problemem mogą byc luzy np na panewkach co powoduje szybsze zuzycie uszczelniaczy lub stan rur nei wykluczone ze tez cos moze byc krzywe.
ogólnie te powietrzne amory sa delikatne i czesto trzeba serwisować - ale nie maja prawa paść od naturalnej pracy. bardziej im moze szkodzic np syf jak np zaschniete błoto na goleniach
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolasienko
Dołączył: 28 Cze 2017
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Nie 20:00, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
dzięki henio za szybką odpowiedź
znalazłem na necie takie coś:
https://www.youtube.com/watch?v=uXgjCV5yymU
czyli na chłopski rozum mniej powietrza = mniejsze ciśnienie i może to pomoże, jak po zmniejszeniu problem się nadal pojawi, to po prostu wyślę to do szukiela czy kogoś innego na przepatrzenie i z głowy..
dzięki wielkie i tak! mam nadzieję, że problem ustąpi po spuszczeniu powietrza; pozdro! do zamknięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aarek1414
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 20:40, 22 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Uważaj żebyś lag nie uszkodził jak upuscisz powietrza. Hanio ma rację, oddaj do specjalisty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:43, 23 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
a mniejsze cisnienie to wieksze dobijanie zawieszenia - wiec to nie rozwiazanie sytuacji bo bedzie przy skokach pracował cały czas w nizszym zakresie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|