|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Czw 9:07, 20 Lut 2014 Temat postu: lancuch |
|
|
Witam. Pytanie dotyczy łańcucha napedowego, skonczyl mi sie naciag a lancuch jest luzny, a ja jestem w tym miesiącu splukany z hajsu, a chcialbym pojezdzic do konca miesiaca, czy opcja skrocenie lancucha o ogniwko wchodzi w gre ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 9:18, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
jak rolki są ok to można tak zrobić,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 9:45, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie, jak lancuch nadaje sie do dalszej jazdy to skracaj, tylko żeby sie później nie urwal w trakcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:00, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
zależy jaki to łańcuch
ale jak się już naciąg skończył to pewno to już szmata nie łańcuch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:21, 21 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
możesz skracac ale licz się z tym że jak łańcuch jest wyciągnięty to zaraz Ci zębatkę zeżre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas88lag
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciana/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:26, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie a macie jakiś łańcuch godny polecenia do mocnego enduro (EXC525)? Kurczę zakupiłem komplet SuperSproxa (14/50) i łańcuch D.I.D 520DZ2 (taki był w komplecie) no i moim zdaniem ten łańcuch to porażka. Po wyjeżdżonych 8 zbiornikach musiałem "urwać" już jedno ogniwo, za to zębatki jak nówka. Ten 520 DZ2, w moim mniemaniu nie ma prawa bytu w EXC 525. Praktycznie co 1/2 jazdy naciąg, wyciąga się strasznie szybko.
Może jest coś innego godnego polecenia, a przy okazji w cenie, która nie wyciąga z butów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:29, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
DID VT2. Ponad 3 stówy trzeba położyć ale łańcuch jest bardzo dobry. Z ciekawostek DID vt2 jest fabrycznie montowany chyba w większości modeli sx i exc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pią 21:38, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam did 520 vx2 i jestem zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Śro 0:54, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | ja polecam reginę z-ring z powerpartsów (ten pomarańczowy) , po 120mth dalej w tolerancji rozciągnięcia (w 450 SXF jeżdzony dosyć mocno) |
ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarnysm dnia Śro 0:55, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 11:52, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
czarnysm napisał: |
ciekawe bo u mnie regina tez orange z PP po jakichs 50 mtg byla juz 4 mm poza tolerancja (525 supermoto) lancuch smarowany s100 caly czas, dbany jak mozna nawet w deszczu nie jezdzony o błocie nie wspomne bo moj kat nie widział tego rodzaju nawierzchni od kiedy go mam |
no ja właśnie założyłem drugi, a tamten stary dałem koledze do dojechania bo jeszcze się nadawał
na pewno ten sam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Śro 14:03, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie taki, zamawiany u wojciechowicza to raczej oryginał, niby nie zerwał mi sie ale po pomiarach ewidentnie dobre 4 mm poza tolerancja, kupilem teraz złotego did-a zvxm zobaczymy jak sie bedzie sprawowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kris500
Dołączył: 19 Sty 2014
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Śro 14:05, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tego dida zakładają do ścigów 1000 pojemnosci i strzelajac z klamy nic sie nie dzieje, przez rok powinien 1mm Ci się wyciagnac ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łodzianin
Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 23:40, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc zapytam tutaj:
Jak ma się wytrzymałość fabrycznego łańcucha do innych? W sensie, czy pojezdze na takim dłużej niż na np DIDzie czy RK?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 9 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:20, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
ale fabryczny to nic nadzwyczajnego a zwykle sporo chcą. te tanie fabryczne które kosztują podobnie albo i wiecej niz lepszy łancuch innych firm. ja bym odpuscił. chyba najlepszy do amatorki to VX2, najtanszy w miare pancerny nawet jak sie mocno nie dba, i sporo wytrzymuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|