|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:32, 27 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak tam Ci idzie zwymiarowanie tulejek ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:57, 28 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
nie chodzilo mi o lozyska wachacza tylko amora gorne i dolne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:44, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ponawiam prośbę o z wymiarowanie tulejek dolnego PDS. Łożysko już w domku czeka na tulejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Sob 22:46, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
bartek85 - tulejka w PDS? U mnie to jest śruba która łączy amortyzator z wahaczem. A w wahaczu jest łożysko kulkowe dwa oringi i tuleje dystansowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:57, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o te tulejki. Zdjęcie przykładowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Nie 9:29, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No to tuleje dystansowe jak tak jak znajdę dziś chwilę czasu to Ci pomierze co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:37, 08 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Naprawdę nie ma nikt starych tulejek od PDS żeby pomierzyć ?
Edit:
Mam kolejne pytanko. Jakie simeringi kupić na wał. Nie chce wydawać kasy na jakieś oryginalne proxy czy inne sroksy. Chce kupić w zwykłym sklepie z uszczelniaczami z tym że jakieś lepsze a nie takie po 2 zł. Jakie najlepiej kupić są różne rodzaje np: silikonowe, odporne na temperatury, odporne na różne ciecze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Pią 9:03, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pon 15:55, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wybijanie zapieczonych łożysk wahacza, igiełkowe. Młotek i śrubokręt/wybijak, nie było by problemu gdyby było jedno łożysko a są dwa. Jakieś wskazówki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 16:34, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
palnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:37, 17 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
hmm z tego co pamiętam tam nie ma zadnego wypustu w srodku. wiec mozna przebic oba łozyska przez wahacz. popsikaj WD40 a potem oczywiscie palnik - przy takich robotach zawsze wskazany. ja to przeciskałem na duzym imadle po podgrzaniu szło jak po maśle. a łozyska widac ze wiekowe siedziały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
servicetech
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:17, 12 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście wyciskam na prasie.Jak nie uda sie całego to wypycham wnetrze a potem szlifierka palcowa przecinam pierścień. Raz uszkodziłem wahacz i mam nauczke:)polecam prase
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 15:57, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A jak wyglądałaby sprawa z takim dobieraniem łożysk na wał? Z tego co zauważyłem to ori kosztują ok. 300zł. Nie dałoby rady dobrać po numerze łożyska jakiegoś innego? Konkretnie chodzi mi o exc 125, ponieważ próbuję obliczyć, ile remont wyniesie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Pon 15:57, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:00, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Idzie kupić. Poszukaj tematu w którym to pisałem. Oczywiście co niektórzy mnie wyśmiali że robię wiejski tuning, ale za takie same łożyska zapłaciłem połowę. Firma Albeco je miała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 20:10, 23 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
punk891 napisał: | A jak wyglądałaby sprawa z takim dobieraniem łożysk na wał? Z tego co zauważyłem to ori kosztują ok. 300zł. Nie dałoby rady dobrać po numerze łożyska jakiegoś innego? Konkretnie chodzi mi o exc 125, ponieważ próbuję obliczyć, ile remont wyniesie |
Spokojnie możesz kupić łożyska w sklepie lub hurtowni, aby dobrej firmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
surfer
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław/NadoliceM
|
Wysłany: Pon 18:46, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Potrzebuje oznaczenia wszystkie łożysk jakie tylko są w silniku mojego KTM 380 sx 2000r
Począwszy od pompy wody, skrzyni biegów i po prostu wszystkie.
Oprócz łożysk wału, te kupuję oryginalne reszta planuję kupić zamienniki w jakimś sklepie
Aha i do tego jak ktoś ma to oznaczenia lub wymiary simmeringów, i tego uszczelniacza co jest miedzy papa wody a łożyskiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|