Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

łożyska dla ciekawych
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:32, 27 Lip 2011    Temat postu:

Jak tam Ci idzie zwymiarowanie tulejek ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 19:57, 28 Lip 2011    Temat postu:

nie chodzilo mi o lozyska wachacza tylko amora gorne i dolne
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:44, 30 Lip 2011    Temat postu:

Ponawiam prośbę o z wymiarowanie tulejek dolnego PDS. Łożysko już w domku czeka na tulejki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Sob 22:46, 30 Lip 2011    Temat postu:

bartek85 - tulejka w PDS? U mnie to jest śruba która łączy amortyzator z wahaczem. A w wahaczu jest łożysko kulkowe dwa oringi i tuleje dystansowe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:57, 31 Lip 2011    Temat postu:

Chodzi mi o te tulejki. Zdjęcie przykładowe.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Nie 9:29, 31 Lip 2011    Temat postu:

No to tuleje dystansowe jak tak Smile jak znajdę dziś chwilę czasu to Ci pomierze co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:37, 08 Sie 2011    Temat postu:

Naprawdę nie ma nikt starych tulejek od PDS żeby pomierzyć ?

Edit:
Mam kolejne pytanko. Jakie simeringi kupić na wał. Nie chce wydawać kasy na jakieś oryginalne proxy czy inne sroksy. Chce kupić w zwykłym sklepie z uszczelniaczami z tym że jakieś lepsze a nie takie po 2 zł. Jakie najlepiej kupić są różne rodzaje np: silikonowe, odporne na temperatury, odporne na różne ciecze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bartek85 dnia Pią 9:03, 12 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 15:55, 17 Cze 2013    Temat postu:

Wybijanie zapieczonych łożysk wahacza, igiełkowe. Młotek i śrubokręt/wybijak, nie było by problemu gdyby było jedno łożysko a są dwa. Jakieś wskazówki Very Happy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 16:34, 17 Cze 2013    Temat postu:

palnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:37, 17 Cze 2013    Temat postu:

hmm z tego co pamiętam tam nie ma zadnego wypustu w srodku. wiec mozna przebic oba łozyska przez wahacz. popsikaj WD40 a potem oczywiscie palnik - przy takich robotach zawsze wskazany. ja to przeciskałem na duzym imadle po podgrzaniu szło jak po maśle. a łozyska widac ze wiekowe siedziały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
servicetech




Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:17, 12 Gru 2013    Temat postu:

Ja osobiście wyciskam na prasie.Jak nie uda sie całego to wypycham wnetrze a potem szlifierka palcowa przecinam pierścień. Raz uszkodziłem wahacz i mam nauczke:)polecam prase

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 15:57, 23 Gru 2013    Temat postu:

A jak wyglądałaby sprawa z takim dobieraniem łożysk na wał? Z tego co zauważyłem to ori kosztują ok. 300zł. Nie dałoby rady dobrać po numerze łożyska jakiegoś innego? Konkretnie chodzi mi o exc 125, ponieważ próbuję obliczyć, ile remont wyniesie Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Pon 15:57, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:00, 23 Gru 2013    Temat postu:

Idzie kupić. Poszukaj tematu w którym to pisałem. Oczywiście co niektórzy mnie wyśmiali że robię wiejski tuning, ale za takie same łożyska zapłaciłem połowę. Firma Albeco je miała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 20:10, 23 Gru 2013    Temat postu:

punk891 napisał:
A jak wyglądałaby sprawa z takim dobieraniem łożysk na wał? Z tego co zauważyłem to ori kosztują ok. 300zł. Nie dałoby rady dobrać po numerze łożyska jakiegoś innego? Konkretnie chodzi mi o exc 125, ponieważ próbuję obliczyć, ile remont wyniesie Smile


Spokojnie możesz kupić łożyska w sklepie lub hurtowni, aby dobrej firmy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
surfer




Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław/NadoliceM

PostWysłany: Pon 18:46, 13 Sty 2014    Temat postu:

Witam
Potrzebuje oznaczenia wszystkie łożysk jakie tylko są w silniku mojego KTM 380 sx 2000r
Począwszy od pompy wody, skrzyni biegów i po prostu wszystkie.
Oprócz łożysk wału, te kupuję oryginalne reszta planuję kupić zamienniki w jakimś sklepie Smile
Aha i do tego jak ktoś ma to oznaczenia lub wymiary simmeringów, i tego uszczelniacza co jest miedzy papa wody a łożyskiem.
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin