|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:43, 28 Lut 2014 Temat postu: Łożyska koło przód sxf 250 2008 |
|
|
Witam mam takie pytanie. Jak wybijacie łozyska z piasty czy podgrzewacie lekko piastę ? Czy poprostu wybijacie na siłę ? Pierwszy raz będę wymieniał i wole się upewnić żeby czegos nie zepsuć. A i tak zastanawiam sie nad łożyskami allballs cos czytałem że nie za ciekawe są co o tym sądzicie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtekzne dnia Pią 22:44, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Pią 23:04, 28 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Możesz podgrzać ale nie jest to konieczne. Zwykle nie podgrzewam i zawsze bezproblemowo wychodzą, jednak dla większej wygody można podgrzać (piasta się tak szybko nie zużywa). Te roczniki już nie mają malowanych piast tak jak starsze więc nie ma problemu... Co do łożysk to polecam oryginalny zestaw naprawczy z KTMa razem z simmerringami i tulejkami. Wychodzi trochę drożej ale co jakiś czas lepiej wymienić wszystko razem z tulejkami ponieważ wyrabiają się przy simmerach i puszczają szybciej wodę i syf do łożyska. Jeszcze dodam, że warto włożyć nowe łożyska na noc do zamrażalnika, zawsze to tam troche pomoże .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez robertaz dnia Pią 23:06, 28 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 0:01, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei polecam zakupić łożyska w hurtowni bo wyjdzie ta sama firma albo nawet lepsza(teoretycznie), tulejki kupić na allegro z stalowymi pierścieniami które dłużej wytrzymają bądź ogarnąć takie na tokarni. Simeringi w hurtowni jeśli takowa znajduje się nieopodal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Sob 8:41, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W sumie tak też można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtekzne
Dołączył: 18 Maj 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:10, 01 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Więc tak kupiłem cały zestaw łożyska tuleja dystanse i simeringi z Ktm-a i zapłaciłem za to wszystko 140zł Więc chyba dobra cena jak za oryginał. Nie było problemu z wybiciem starych i złożeniem na nowo. Jednak zauwazyłem że obrącz jest w jednym miejscu krzywa i bije. Chyba przez to sie rozsypały wcześniejsze łożyska a były to jakies japońskie. Czy orientuje sie ktoś gdzie można wycentrowac koło w małopolsce ? Po szprychach nie widac żeby miały luz wiec nie wiem czy da cos ich naciąganie. Jak zakręce kołem to wygląda to jak by węzykowała ta obręcz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|