Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Łozysko walek zdawczy skrzyni. Ktora strona nabić?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rifresz




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:21, 24 Cze 2015    Temat postu: Łozysko walek zdawczy skrzyni. Ktora strona nabić?

Powiedzcie mi ktora strona powinno byc nabite lozysko ? Duke 125

Strona "zamknieta" z oslona kulek do srodka silnika czy na zewnatrz silnika?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rifresz dnia Śro 8:48, 24 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 0:28, 24 Cze 2015    Temat postu:

Ja bym dał odkrytą w kierunku silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rifresz




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:14, 24 Cze 2015    Temat postu:

Nabilismy odwrotnie wlasnie z racji tego ze po zewnetrznej stronie bylo widac jakby kanały smarujace olejowe.. a tak moze sie wlac do tego lozyska tymi kanalami wlasnie Tylko z drugiej strony zastanawiam sie czy oslona jest na łozysku po to ze jelsi sie kulki rozsypia to nie wleca do silnika czy po to zeby na uszczelniacz olej nie lecial bezposrednio

Silnik poskladany i niewiem czy cos sie moze stac jesli bedzie na odwrot a zadna serwisowka nic nie podaje i ciezko znalesc jakiekolwiek informacje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:30, 24 Cze 2015    Temat postu:

z tego co sie orientuje to osłonka idzie na zewnątrz - olej i tak sie przez nią dostanie ale tak szybko nie spłynie bo jednak costam osłonka zatrzyma, i cały czas łozysko pracuje w oleju

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rifresz




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:38, 24 Cze 2015    Temat postu:

no to jest problem ;/ Pytanie czy cos sie moze stac jesli jest nabite na odwrot W serwisie nikt mi niechce potwierdzic takich informacji jak powinno byc i jakie moga byc tego efekty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 10:40, 24 Cze 2015    Temat postu:

Te zdjęcie przedstawia oryginalne zdjęcie łożyska?
Jeżeli tak i jest metalowa osłona to tak jak pisze henio olej przeleci bez problemu. Ta osłona praktycznie chroni tylko przed dużymi brudami.
Co innego jeżeli osłona jest gumowa.

Na schemacie to jest łożysko 17 czy 20?

Na przyszłość jak rozbierasz silnik to rób fotki jeżeli nie znasz go na pamięć lub nie wyciągaj/wykręcaj części których nowych od razu nie zakładasz.

Ok. Widzę że to jest 20. W takim razie daj osłonką na zewnątrz. Zapewne ma chronić przed syfem który przeleci przez simmering.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 10:44, 24 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rifresz




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:24, 24 Cze 2015    Temat postu:

Tak nr 20 Lozysko nabite juz wczoraj oslonka do srodka silnika niestety ;/ Oslonka jest metalowa i nie jest 1000% szczelna wiec mam nadzieje ze olej sie przedostanie w wystarczajacej ilosci

Co do zdjec to łozysko sie rozpadlo od zbyt mocno naciagnietego lancucha prawdopodobnie i w takim stanie juz kupilem moto Rozpadlo sie do tego stopnia ze kulki 2 zmielilo a oslonka odpadla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 22:34, 24 Cze 2015    Temat postu:

To i tak niezle,że łożysko tylko padło a nie rozwaliło karteru Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin