|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paw74
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 21:42, 29 Lis 2018 Temat postu: Luz osiowy ktm 250/300 |
|
|
Witam
Jaki powinien być luz osiowy wału ktm 250/300 2014.
W serwisówce do 4t jest podany,do 2t nic nie znalazłem .
Przy okazji przeglądu mechanizmu rozrusznika zobaczyłem ,że jest wyczuwalny.Podczas wymiany korbowodu i łożysk sugerować się jakimś wymiarem,czy składać tak jak było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:11, 29 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
przy kulkowym łozysku nie da sie zmierzyc takiego luzu, ustawiasz szerokosc wału ( ewentualnie rzy robocie korby ) i juz bedzie działać
na czym masz ten luz w rozruszniku ?
tam wszystko jest łozyskowane na takich tulejkach z teflonem - warto je czesto wymieniać, nie kosztują majątku a zaniedbanie tego konczy sie uszkodzeniem przeniesienia napędu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paw74
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 22:45, 29 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o luz osiowy wału korbowego na łożyskach głównych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 8:18, 30 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
wiem - tylko tak masz łozysko kulkowe - jak chciałbys mierzyc luz osiowy wału w łozysku kulkowym ? zmierzysz wtedy jedynie luz jednej bieżni łozyska kulkowego względem drugiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paw74
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 8:54, 30 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
No tak. Jest kulkowe i walcowe.W 4t są dwa walcowe i to mnie zmyliło .
https://youtu.be/wGCG7x073tw
Mam takie coś ,czyli wychodzi ,że łożyska do wymiany.
Motocykl z Anglii,170h przelotu,oprócz hałasującego sprzęgła dds chodzi normalnie . Dół raczej nie ruszany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paw74 dnia Pią 9:10, 30 Lis 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:00, 30 Lis 2018 Temat postu: |
|
|
słabo widac
luz osiowy lekki bedzie - weź sobie łozysko kulkowe do ręki złap jedna bieznie - druga bedzie zawsze delikatnie pracowała osiowo i jakis to luz bedzie, ale jak złapiesz za czop wału i pyka ze az słychac góra dół to łozyska do wymiany
na rolkowym łozysku jeszcze jakis minimalny luz góra dół moze występować - ale jak juz słychac jak " pyka" przy ruszaniu wałem to jest blizej agonii niz dobrego stanu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|