|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn156
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elk/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:07, 15 Sty 2014 Temat postu: magura odpowietrzenie dziwna sprawa |
|
|
temat znany i powielany aczkolwiek takiego przypadku nigdzie nie widzialem.
sx-f 250 2006.
1 proba. strzykawka, wezyk, poluzowany odpowietrznik, wtlaczam lhm+. wyszlo gora,nadmiar sie przelewa do kubeczka (czysty oej zero powitrza). zakrecam odpowietrznik zanim poluzuje strzykawe. zakladam dekielek na klamce. odkrecam korek oleju. wciskam klamke, wysprzegla tylko 1-2 mm (taki ruch na tarczach).
odkrecam dekiel na klamce wciskam klamke pojawiaja sie drobne bombelki przy kazdym wcisnieciu klamki. odkrecam wysprzegli i okazuje sie ze zakres ruchu tloczka wraz z kulka pod wplywem cisnienia jest za maly brakuje mu 2 mm do segera.
2 proba. ten sam zabieg wtlaczania na odkreconym wysprzegliku. wypycha tloczek i kulke do samego segera. wkladam wysprzeglik na miejsce dociagam srubami, czuje jak tloczek sie cofa po kontakcie z trzpieniem. Proba sprzegla i du*a, ten sam efekt. odkrecam dekielk na klmce wciskam sprzeglo i znow widze male bombelki. okrecam wysprzeglik, sprawdzam ruch tloczka i kulki i znowu im brakuje 2mm do segera. chodzi mniej wiecej tylko w polowie zakresu.
3 probowalem roznych kosmicznych kombinacji wtlaczania itp przez 3 dni. 5 telefonow do roznych serwisow i jedyna udzielona podpowiedz to to, ze olej jest gesty i na bank sa bombelki i ciezko sie ich pozbyc.
wszedzie sucho nic nie cieknie.
plyn musialem uzupelnic bo padl korbowod i silnik byl robiony. efekt taki, ze silnik zrobiony, a sprzeglo nie. Jakies pomysly porady?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Śro 22:56, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
1 Lewe powietrze, sprawdź czy tłoczek przy klamce jest w dobrym stanie.
2 Spróbuj wymienić płyn w sposób standardowy, czyli wlewać od góry pompować i spuszczać zaworkiem przy wysprzęgliku. Wlej płyn do zbiorniczka, poczekaj aż powietrze pójdzie do góry i pompuj.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 22:57, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn156
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elk/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 23:01, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ok. jutro powalcze. dodam, ze przed padnieciem korbowodu sprzeglo dzialalo elegancko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 23:17, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A przedtem jaki miałeś wlany płyn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn156
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elk/Olsztyn
|
Wysłany: Śro 23:24, 15 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
nie wiem co bylo wczesnien, to "swiezy" zakup
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn156
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elk/Olsztyn
|
Wysłany: Czw 16:03, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
rozebralem. tloczek wyglada jak nowy zadnej rysy. podkladka tez ok. seger troch pokrzywony. ale tu problemu raczej nie ma.
mozecie podpowiedziec ile powinny ruszac sie tarcze jak odkrece korek oleju i wciskam sprzeglo?
i jaki ruch powinien byc w wysprzegliku. tloczek az do samego sagera czy jak?
[/code][/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:57, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
kolego skąds to powietrze musi się dostawac, na oko może byc ok, a mimo to może puszczac, tak samo na dole, jeśli oring na tłoku wysprzęglika będzie w kiepskim stanie to też tamtędy może dostac się powietrze do płynu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:38, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie tłoczek wraca do końca dzięki sprężynie która jest w środku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 19:15, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie łapał lewe powietrze jak zużyty był oring na tłoczku wysprzęglika, niby nie ciekł nawet pod naciskiem ale po kilku krotnym poruszeniu tłoczka w góre i w dół widać było że płyn zostawał na ściankach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
budyn156
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elk/Olsztyn
|
Wysłany: Pią 19:15, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
hej ponownie.
motor smiga. zaraz podam link do filmiku gdzie widac jak chodza u mnie tarcze na sucho i filmik instruktarzowy jak odpowietrzac (wiele jest takich aczkolwiek ten wszytko fajnie pokazuje od a do z).
problem polegal na tym ze nie ma sie co tak od razu zniechecac.
po zalaniu sprzegla nie dzialalo na sucho. po odpaleniu moto na podstawce jak wrzucalem bieg to poprostu kolo rwalo.
ale jak zobaczylem u tego szweda na filmiku ze tarcze chodza tyle co u mnie to zdecydowalem sie w akcie desperacji wsiasc na moto przygniesc swoja du*a odpalic i wrzucic bieg nr 1. moto zgaslo w chwili wbicia biegu z minimalnym drgnieciem bo nawet nie szarpnal.
zrobilem to samo dodajac doslownie milimetr gazu na manetce. nie szarpnal nawet nie drgnal bieg wszedl jak w maslo. zrobilem runde i chodzi. wiec wszystko gra.
https://www.youtube.com/watch?v=JzeC3Y_5wk8
http://www.youtube.com/watch?v=xMBfCDM2TYY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 19:31, 17 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś ma problem z odpowietrzeniem hamulca przedniego(nie wiem jak z tyłem) po odpaleniu łatwiej przepchnąć te powietrze z przewodu. Tak samo jak spionowałem kata na noc to rano hebla nie było. Nawet dekielka nie zdejmowałem tylko odpaliłem i działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|