Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

magura odpowietrzenie dziwna sprawa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn156




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elk/Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:07, 15 Sty 2014    Temat postu: magura odpowietrzenie dziwna sprawa

temat znany i powielany aczkolwiek takiego przypadku nigdzie nie widzialem.

sx-f 250 2006.

1 proba. strzykawka, wezyk, poluzowany odpowietrznik, wtlaczam lhm+. wyszlo gora,nadmiar sie przelewa do kubeczka (czysty oej zero powitrza). zakrecam odpowietrznik zanim poluzuje strzykawe. zakladam dekielek na klamce. odkrecam korek oleju. wciskam klamke, wysprzegla tylko 1-2 mm (taki ruch na tarczach).
odkrecam dekiel na klamce wciskam klamke pojawiaja sie drobne bombelki przy kazdym wcisnieciu klamki. odkrecam wysprzegli i okazuje sie ze zakres ruchu tloczka wraz z kulka pod wplywem cisnienia jest za maly brakuje mu 2 mm do segera.

2 proba. ten sam zabieg wtlaczania na odkreconym wysprzegliku. wypycha tloczek i kulke do samego segera. wkladam wysprzeglik na miejsce dociagam srubami, czuje jak tloczek sie cofa po kontakcie z trzpieniem. Proba sprzegla i du*a, ten sam efekt. odkrecam dekielk na klmce wciskam sprzeglo i znow widze male bombelki. okrecam wysprzeglik, sprawdzam ruch tloczka i kulki i znowu im brakuje 2mm do segera. chodzi mniej wiecej tylko w polowie zakresu.

3 probowalem roznych kosmicznych kombinacji wtlaczania itp przez 3 dni. 5 telefonow do roznych serwisow i jedyna udzielona podpowiedz to to, ze olej jest gesty i na bank sa bombelki i ciezko sie ich pozbyc.

wszedzie sucho nic nie cieknie.

plyn musialem uzupelnic bo padl korbowod i silnik byl robiony. efekt taki, ze silnik zrobiony, a sprzeglo nie. Jakies pomysly porady?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Śro 22:56, 15 Sty 2014    Temat postu:

1 Lewe powietrze, sprawdź czy tłoczek przy klamce jest w dobrym stanie.

2 Spróbuj wymienić płyn w sposób standardowy, czyli wlewać od góry pompować i spuszczać zaworkiem przy wysprzęgliku. Wlej płyn do zbiorniczka, poczekaj aż powietrze pójdzie do góry i pompuj.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Śro 22:57, 15 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn156




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elk/Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:01, 15 Sty 2014    Temat postu:

ok. jutro powalcze. dodam, ze przed padnieciem korbowodu sprzeglo dzialalo elegancko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 23:17, 15 Sty 2014    Temat postu:

A przedtem jaki miałeś wlany płyn?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn156




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elk/Olsztyn

PostWysłany: Śro 23:24, 15 Sty 2014    Temat postu:

nie wiem co bylo wczesnien, to "swiezy" zakup

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn156




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elk/Olsztyn

PostWysłany: Czw 16:03, 16 Sty 2014    Temat postu:

rozebralem. tloczek wyglada jak nowy zadnej rysy. podkladka tez ok. seger troch pokrzywony. ale tu problemu raczej nie ma.
mozecie podpowiedziec ile powinny ruszac sie tarcze jak odkrece korek oleju i wciskam sprzeglo?
i jaki ruch powinien byc w wysprzegliku. tloczek az do samego sagera czy jak?
[/code][/list]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 16:57, 16 Sty 2014    Temat postu:

kolego skąds to powietrze musi się dostawac, na oko może byc ok, a mimo to może puszczac, tak samo na dole, jeśli oring na tłoku wysprzęglika będzie w kiepskim stanie to też tamtędy może dostac się powietrze do płynu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:38, 16 Sty 2014    Temat postu:

u mnie tłoczek wraca do końca dzięki sprężynie która jest w środku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 19:15, 16 Sty 2014    Temat postu:

U mnie łapał lewe powietrze jak zużyty był oring na tłoczku wysprzęglika, niby nie ciekł nawet pod naciskiem ale po kilku krotnym poruszeniu tłoczka w góre i w dół widać było że płyn zostawał na ściankach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
budyn156




Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elk/Olsztyn

PostWysłany: Pią 19:15, 17 Sty 2014    Temat postu:

hej ponownie.
motor smiga. zaraz podam link do filmiku gdzie widac jak chodza u mnie tarcze na sucho i filmik instruktarzowy jak odpowietrzac (wiele jest takich aczkolwiek ten wszytko fajnie pokazuje od a do z).

problem polegal na tym ze nie ma sie co tak od razu zniechecac.
po zalaniu sprzegla nie dzialalo na sucho. po odpaleniu moto na podstawce jak wrzucalem bieg to poprostu kolo rwalo.
ale jak zobaczylem u tego szweda na filmiku ze tarcze chodza tyle co u mnie to zdecydowalem sie w akcie desperacji wsiasc na moto przygniesc swoja du*a odpalic i wrzucic bieg nr 1. moto zgaslo w chwili wbicia biegu z minimalnym drgnieciem bo nawet nie szarpnal.
zrobilem to samo dodajac doslownie milimetr gazu na manetce. nie szarpnal nawet nie drgnal bieg wszedl jak w maslo. zrobilem runde i chodzi. wiec wszystko gra.

https://www.youtube.com/watch?v=JzeC3Y_5wk8

http://www.youtube.com/watch?v=xMBfCDM2TYY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 19:31, 17 Sty 2014    Temat postu:

Jak ktoś ma problem z odpowietrzeniem hamulca przedniego(nie wiem jak z tyłem) po odpaleniu łatwiej przepchnąć te powietrze z przewodu. Tak samo jak spionowałem kata na noc to rano hebla nie było. Nawet dekielka nie zdejmowałem tylko odpaliłem i działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:37, 17 Sty 2014    Temat postu:

ehhh....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin