|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:26, 22 Lut 2016 Temat postu: Membrana exc 125 |
|
|
witam ! za co odpowiada element 67 na tym schemacie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyjąłem membrane z mojego exc 125, rocznik 2004 i się zastanawiam do czego to jest potrzebne, nie jest to jakaś blokada ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 19:46, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Nakierowanie mieszanki. Żadne blokady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:43, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie, a dlaczego w SXach tego nie ma?
I jak można poprawić reakcje na gaz ? w porównania do kumpla gas gasa w full crosie mój exc jest dużo bardziej zmulony bo dodaniu gazu na luzie, w jeździe nie ma takiej różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 23:00, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
W jakim stanie masz gaźnik? Wszystko dobrze wyregulowane? Między SX a EXC jest kilka różnic - wał, moduł zapłonowy, dyfuzor (chyba) itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:26, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się, że tak, świeca kolor dobry, wszystko okej tylko ta reakcja na gaz na luzie. Dodam jeszcze, że najgorsze jest pierwsze przejście, jak się wkręci i trzymam go na trochę wyższych obrotach jest okej. Jeden z bocznych zaworów prawdopodobnie nie chodził, może być to przyczyną ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez damianoEXC dnia Pon 23:33, 22 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pon 23:53, 22 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Tak. Poza tym jak dasz za dużo oleju to też masz taki efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:02, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mieszanka 1:40, nagaru na tłoku prawie nie ma po całym sezonie więc raczej okej. zmieniam tłok, naprawiam zawór i zobaczymy czy będzie poprawa, dzięki wielkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 0:22, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie czy listki membrany dobrze przylegają do obudowy - możliwe że tam też coś się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:45, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
mają niewielkie odchylenie, jakie jest dopuszczalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Wto 11:21, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Zerowe. Listki muszą przylegać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:48, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli prawdopodobnie mam przyczyne, dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pią 0:04, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Podstawowa różnica między SX a EXC to zapłon. W exc koło magnesowe waży ok 400-500gram, w sx zaledwie 200-250. A to daje mega różnice w reakcji na gaz i w oddawaniu mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianoEXC
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:56, 26 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Czyli po prostu tak już jest fabrycznie że exc będzie miał słabszą reakcje na gaz niż sx ? nie jeździłym nigdy innym exc bo u mnie tego mało to nie mam porównania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 0:10, 27 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Podstawowa różnica to wał i wałek wyrównoważający tam jest masa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|