|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:41, 05 Maj 2014 Temat postu: Membrana jakie objewy |
|
|
witam moze mozecie mi pomóc jakie beda objawy uszkodzonej membrany tej za gaznikiem jezeli te listki nie beda dolegały idealnie to co bedzie sie działo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 6:46, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
hej
przeważnie jest tak że przy odpuszczaniu gazu moto wolno schodzi z obrotów,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:08, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
uszkodzona membrana może powodować:
-nierówną pracę na wolnych obrotach
-wolne schodzenie z obrotów
-nierówne wkręcanie się na obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:01, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
chodzi o membrane w dwusuwie czy przesłone przepustnicy w czterosówie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:09, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o te lisstki w dwusówie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:13, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ciezko bedzie odpalał, moze nie wkrecac sie na obroty, moze słabo sie wkrecac z niskich obrotów, moga byc problemy z regulacja gaznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:30, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pochwale się że moje membrany mają prześwit na granicy kilku dziesiatych mm i nie ma problemów choć przyznam że podejrzewam właśnie membrane że moto nie wkręca się jak crossówka tylko wolniej ale jedzie jak należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:46, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
mój sprzet własnie nie chce wkrecac sie do konca i zaczełm szukac przyczyn. listki nie dolegaja odstaja mysle ok 1mm moze wiecej zawór wydechowy tez nie był złozony prawidłowo dodatkowo wyrobił sie ten trzpien od sprezyny oraz jest rozbity otwór w tym ciegnie zrobiło sie jajko. sprawdzam wszytko pokoleji gaznik jest ok nie wyglada na przytarty wydaje mi sie ze ten objaw moga powodowac własnie te listki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:49, 06 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A w jaki sposób ci się nie wkręca? Nie wchodzi na full obroty? Dyszami w gaźniku próbowałeś ja u siebie miałem 188 i była za mała to rozwierciłem na 200tke i tuż przed full otwarciem manetki łapał full obroty a na full go zalewało. Wstawiłem 195 i okazało się że lepiej "odcina" ale w praktyce czyli w terenie słabiej jedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:22, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jak dodam gazu do konca to sie dławi a jak dodaje stopniowo to idzie ale to nie jest to. nie ma wydaje mi sie pełnej mocy nie ma strzału jaki powinien miec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:23, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
gaźnik do regulacji, iglica dysza główna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:36, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
gaznik wporzadku dysze sprawdzone zgodne z manualem. iglica tez mino to nie jedzei nadal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:39, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Regulacja nie zawsze polega na ustawieniu gaźnika według manuala.
To według manuala to dobry początek.
A pokaż zdjęcie swojej świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:47, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ale o jakiej regulacji mówisz? zrobiłem chyba wszystko poziom paliwa iglica sprawdzone dysze powietrze co jeszcze mozna zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo250
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:48, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
według mamuala sa czesci a nie ustawienie gaznika gaznik jest ustawiony tak zeby jezdził jak naj lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|