Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mini Remont
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:34, 01 Kwi 2016    Temat postu: Mini Remont

Witam

Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 17:40, 01 Kwi 2016    Temat postu: Re: Mini Remont

BARTEX1998 napisał:
Witam

Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?

Pozdrawiam


jak trzyma wymiar to nie musisz honować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pią 18:30, 01 Kwi 2016    Temat postu: Re: Mini Remont

KristofSX napisał:
BARTEX1998 napisał:
Witam

Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?

Pozdrawiam


jak trzyma wymiar to nie musisz honować

A jak nie trzyma to co:) Przecież wtedy honowanie i tak nie pomoże Wink

Ja raz wysłałem do honowania cylinder do którego mogłem włożyć jeszcze jeden tłok, a odesłano mi szrot, więc już nigdy więcej do honowania nie wyślę, co najwyżej osobiście i patrzę majstrowi na ręce tak jak to robiłem przy szlifach żeliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:15, 01 Kwi 2016    Temat postu:

bo mało jest firm które dobrze honuja nicasil. trzeba miec specjalne głowice itp itd. przehonowac sie da nawet takimi honownicami z allegro za 15 zł ;P ale róznica jest kolosalna

jak chcesz mam dostęp do honowania w serwisie KTMa - pisz na PW to powiem co i jak, pare osób z forum korzystało z tych usług nikt nie narzekał ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 22:35, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Same osełki nie są tak ważne jak posuw - w przypadku żeliwa "choinka" powinna być pod katem 30 stopni, a dla nicasilu 45 (albo odwrotnie). No i ogólnie obroty powinny być niskie a nie tak jak na niektórych filmikach na yt że do wiertarki i jazda z max obrotami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:49, 02 Kwi 2016    Temat postu:

No spoko, jak sprawdzić w takim razie czy cylinder trzyma wymiar ?
I gdzie polecacie wysłać wtrysk na czyszczenie ?
Acha no i czy w zestawie uszczelek top end znajdują cię uszczelniacze zaworowe ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:55, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Cylinder mierzysz w kilku płaszczyznach, po tych pomiarach widać zużycie lub jego brak.
W top endzie zazwyczaj są uszczelniacze zaworowe tylko pytanie czy nie lepiej kupić oryginalne które dłużej żyją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:02, 02 Kwi 2016    Temat postu:

No tak a do tego potrzebuję specjalnego przyrządu Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 8:20, 02 Kwi 2016    Temat postu:

to wyslij cylinder do zakładu - i tam juz ci zrobią co trzeba, zmierza, dobiorą tłok, ewentualnie przehonują

jak juz pisałem chcesz to wal na PW to ci załatwie taka usługe w serwisie ktma po znizkach.

częsci też jak major napisał - duzo lepiej kupic uszczelki na sztuki oryginalne ktma - duzo dłuzej żyją. mi chinskie cały czas przeciekały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamG




Dołączył: 22 Sie 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok i okolice

PostWysłany: Sob 18:15, 02 Kwi 2016    Temat postu: Re: Mini Remont

BARTEX1998 napisał:
Witam

Zamierzam zmienić w tym tygodniu tłok. Gdzie wysłać cyinder do honowania, Tak zeby dobrze zrobili i dobrali mi do tego tłok ? Czy wgl muszę honować cylinder ?

Pozdrawiam


Ja wysyłam cylinder do nmr w lublinie, pomierzą ,przehonują i tłok dobiorą. Zawsze było OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:05, 11 Kwi 2016    Temat postu:

Witam

Już cylinder i wtrysk wysłany, Chciał bym zabrać się także za głowice.
Wymiana uszczelniaczy zaworowych- prosta sprawa. Aczkolwiek wiem z doświadczenia że w motoryzacji samochodowej gdy zdejmujemy głowicę warto dopastować zawory. jak ta sytuacja się Ma w Ktm ? Mam tytany

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:17, 11 Kwi 2016    Temat postu:

juz chyba ci pisałem na PW - tytanowych sie nie dociera. jak są nieszczelne to sie ewentualnie gniazdo frezuje pod zawór. ( p.s na jutro bedzie wymiar cylka a w srode powinno byc wszystko do odbioru )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:25, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Witam

Części już zebrane, tak więc wszystko można składać do kupy... Tylko już na pierwszym kroku pojawiają się schody. Kupiłem tłok z Proxa, myślałem że złożę wszystko na wzór starego. Aczkolwiek pierścienie różnią się od siebie i szczera mi opadła jak to zobaczyłem:D
w starym tłoku miałem patrząc od góry: pierścień gruby twardy-od kompresji. Następnie pierścień cienki, harmonijkę i znowu cieniutki pierścień. W nowym pierścień pierwszy z góry jest taki sam jak w starym tłoku, zaś zamiast harmonijki mam sprężynkę która. Pomiędzy zwoje ma wcisniety drucik który tworzy z niego owal. Gdy wyjmniemy ten drucik to sprężyna nam się rozproszone. Wtedy otrzymałem pierścień który jest tak jakby podwójny.
Jak złożyć te pierścienie? Czy pierścień który jest w sprężynkę ma mieć ten cienki drucik ? W jakich pozycjach ustawić pierścieni?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 20:55, 25 Kwi 2016    Temat postu:

nie dostałes karteczki z instrukcją w srodku ?

pierscienie jak zwykle - zamki jak najdalej od siebie. drucik musi byc. oryginalne pierscienie takie podobne są


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BARTEX1998




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 278
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:00, 25 Kwi 2016    Temat postu:

Drucik ma zostać tak ? A pierścienie układać zgodnie z instrukcją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin