|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper1212
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 9:31, 29 Wrz 2015 Temat postu: montaż nowego tłoka co i jak |
|
|
Przyszedł moment na wymianę tłoka w mojej 300 2t tłok juz wyciągnąłem teraz czas na montaż nowego przypomnijcie mi o ważnych wskazówkach przy montażu nowego tłoka w 2t żebym później nie miał lipy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamool
Dołączył: 07 Wrz 2015
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Wto 9:56, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Strzałką do wydechu, posmaruj olejem przy zakładaniu, nie upuść zabezpieczeń sworznia do skrzyni korbowej Najlepiej po prostu korbę naokoło wyłóż ręcznikami papierowymi żeby żaden syf nie wleciał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 10:25, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Podepnę sie... jaki macie patent na zakładanie zabezpieczeń sworznia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 11:10, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Polecam ćwiczenie zakładania zabezpieczenia na starym tłoku. Porysujesz to porysujesz, ale obczaisz sobie jaka technika jest dla Ciebie najlepsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:29, 29 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
tak tutaj nie da sie za bardzo opisać, to trzeba pocwiczyc
generalnie chodzi o to żeby mieć odpowiednie dobrze szczypce, i nie zginać zabezpieczenia tylko jakby nim kręcić, wtedy wskoczy samo bez większych napręzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:57, 30 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
ja w 4 t robie zawsze sami palcami a w 2 szczypcami takimi jak maja wedkarzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:11, 12 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Widzę temat z tłokiem to się podepnę.
Co o tym myślicie? Składać, wymieniać czy mierzyć?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 8:46, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mateusz607 napisał: | Widzę temat z tłokiem to się podepnę.
Co o tym myślicie? Składać, wymieniać czy mierzyć?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Tłok do śmieci, cylinder do pomiaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Wto 18:06, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Znalazłem 2 tłoki z różnym stopniem sprężania 11:1 i 12,5:1
Mocno odczuwalna będzie w nich różnica w pracy silnika? Będzie to miało wpływ na trwałość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:57, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Różnica będzie na niskich obrotach.
Będzie też gaźnik do regulacji.
Dobrze jest mieć też resztę silnika bardzo zdrową lub nową bo jak założysz do starej korby i starych zaworów nowy tłok o podwyższonej kompresji to szybko może Ci coś jebnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 19:21, 13 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Mateusz607 napisał: | Znalazłem 2 tłoki z różnym stopniem sprężania 11:1 i 12,5:1
Mocno odczuwalna będzie w nich różnica w pracy silnika? Będzie to miało wpływ na trwałość? |
Różnica będzie odczuwalna, a najbardziej odczuje ją korbowód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|