|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:09, 14 Kwi 2013 Temat postu: Na wyższych obrotach przymula :( |
|
|
Witam. Jestem posiadaczem ktm'a sx 250 2t. Dzisiaj pojeździlismy trochę na torze, wszystko bylo ok. Po godzinie jazdy gdy dodałem nagle gazu zaczęło go przymulać, na biegu jałowym także. Kiedy odkręcę manetkę do końca to tak jakby coś go dławiło i nie wiem co to może być. Zauważyłem również że w jednym miejscu jest dikatnie pęknięty króciec ssący, czy to może być przyczyna? Proszę o jakieś rady, z góry dzięki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:14, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Na 90% to krucieć.
Moto dostaje lewego powietrza i muli go.
Wymianiaj go jaknajszybciej i na uszkodzonym nie jeździj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:17, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A co może się stać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:19, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna daje takie objawy. Ten pekniety króciec może być przyczyną.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 21:20, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak wypali Ci np dziure w tłoku lub go spali bedziesz wiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:22, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja po tej awarii jeszcze z godzinke pojeździlem :/ oby sie nic nie stalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 21:57, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pokaż fote króćca mój był np trochę sparciały od zewnątrz ale w środku czelny i wg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:34, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zdemontowałem króciec i od środka nie ma żadnego pęknięcia. Co jeszcze może być przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:16, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A filtr powietrza wyczyściłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:20, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Niee. Ale nie jest mocno zabrudzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:23, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ale jeszcze się zastanawiam, dlaczego to się tak nagle stało. Po prostu wyłączyłem moto na 15 min, a po odpaleniu juz zaczęło na wyższych obrotach mulić ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 22:49, 16 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Może wyczuwasz czy zawór wydechowy ci działa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawid2501024
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:26, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
On właśnie przymuli wtedy gdy zawór ma się otworzyć. Jak sprawdzić czy to wina zaworu wydechowego? Ale dlaczego by go miało przez to przymulać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:18, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bo się np nie otwiera.
musisz bodaj zdjąc lewy dekiel cylindra i na zapalonym motocyklu sprawdzić czy rusza się w pełni jak dajesz gazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|