|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiking
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:45, 20 Maj 2020 Temat postu: Napinacz rozrządu rfs |
|
|
Ile powinno zostać ząbków na napinaczu po wymianie rozrządu na nowy ori iwisa i ślizgów? U mnie po napięciu zostaje 3 ząbki jak ręcznie napne napinacz i 4 jak napne sprężyną. Jak to się powinno napinać wogóle i ile ząbków powinno być? Czy coś jest nie tak? Ręcznie napinać tzn srubokrętem napinam ten napinacz do konca do lekkiego oporu i potem jeszcze o jedno kliknięcie dociskam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:49, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Wszystko masz ok. Na nowym rozrządzie jest 4 lub 5 ząbków. Nie napinasz ręcznie. Wkręcasz napinacz(schowany do końca), montujesz sprężynkę, obracasz wałem kilka razy i koniec.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiking
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:06, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
a wiesz może jaki tam jest skok gwintu tego m8? ten co sprężynka jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
21adam
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:14, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Ilość ząbków zależy ogólnie od stanu silnika, jak głowica była kilka razy obrabiana to po wymianie łańcuszka może być 2- 3 ząbki, a w miarę świeżym silniku będzie 6-7 ząbków po wymianie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiking
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:56, 20 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Wydaję mi się, że masz rację. Pytanie teraz czy ma to wpływ na żywotność łańcuszka i samej jednostki? Bo jeśli w przyszłości zostaną mi np. 2 ząbki lub nawet 1 na napinaczu to łańcuszek znowu nowy? Teoretycznie sam łańcuszek powinien być jeszcze w porządku a w praktyce? Może dopiero jak wogóle ząbków nie będzie to wtedy zmiana łańcuszka? Bo mam rozumieć, że jedyne co zostanie zrobić to kupno nowej głowicy i ew. wymiana cylindra w przyszłości? Silnik jest aktualnie po kapitalce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 6:19, 21 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
e tam, te silniki tak mają, po full remoncie, bez zadnych obróbek głowicy ( nigdy) miałem 4 ząbki, szybko spadło do 3 ząbków, na 2-1 potem sie jeździ mega długo, na nic to nie wpływa. te łancuchy i układ jest pancerny.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tobiking
Dołączył: 28 Kwi 2020
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:07, 21 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
21adam
Dołączył: 09 Wrz 2018
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:07, 21 Maj 2020 Temat postu: |
|
|
Ja w 450 miałem 6 ząbków przy 250mth, kumpel w 525 przy 450 mth miał 3 ząbki po wymianie, a kolejny w 520 po wymianie miał 2 ząbki oczywiście wszędzie łańcuszek Iwis,, wymiana ślizgów nie pomogła żeby ilość ząbków wzrosla.
Ewentualnie możnaby w kombinować z grubością uszczelki pod cylinder
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 21adam dnia Czw 13:08, 21 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek1223
Gość
|
Wysłany: Pon 16:41, 28 Paź 2024 Temat postu: |
|
|
Na ktmsklep są dostępne 2 grubości 0,5 i 0,8mm. Czy można zastosować dwie uszczelki pod cylinder? Chciałbym dać dwie 0,5mm. Głowica jest już dość sporo zebrana, i na nowym łańcuszku iwisa i nowych ślizgach są 2 ząbki na uszczelce 0,5mm. Jakiej różnicy na napinaczu mogę się spodziewać po zastosowaniu grubości uszczelki 0,8 lub 2x 0,5mm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|