|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 16:18, 12 Kwi 2014 Temat postu: Nerwowo pracujące przednie zawieszenie |
|
|
Od tego sezonu mam mały problem w moim lc4 adventure. Przednie zawieszenie zachowuje się dość nerwowo na w miarę prostej drodze, słabo wybiera małe dziurki i nierówności, dość mocno czuć je na kierownicy i nie wiem co z tym zrobić. Regulacja nic nie daje i zastanawiam się co może być przyczyną, obstawiam jedną z tych, ale może ktoś coś jeszcze dorzuci:
[list]
-[li]fatalnie zużyty łańcuch, na strasznie wyciągnięty do tego nierówno-za miesiąc dwa zmienię, na pewno część z tego szarpania na kierownicy pochodzi stąd, ale jak wysprzęgle nadal nie ma spokoju prowadzenia[/li]
-[li]zimą zalałem olej 7,5 W (1l) i dolałem 5w, to chyba był błąd, bo jest zawias zdecydowanie mniej podatny na regulacje i nie wiem czy tu nie jest pies pogrzebany[/li]
-[li]mam podkładki pod sprężynami, bo sprężyny też są już dość mocno zużyte, bez nich zawias pracuje fatalnie, cały zeszły sezon z nimi przejeździłem bez takich problemów. Mam 2cm dodatkowo (zmieniłem, bo miałem +3cm i myślałem, że to to, ale ująłem 1cm i bez zmian)[/li]
-[li]opony, zawsze jeździłem na kostkach teraz e07 i może po prostu pierwszy raz czuję takie zachowanie[/li]
Jakieś pomysły?
W sumie to nie jest jakaś tragedia, spokojnie da się z tym jeździć, ale jakiś dyskomfort czuje, że jednak coś nie gra na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13853
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 23:41, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
1) olej zalej dedykowany jak miałbyc 5w to lepiej tylko taki zalej
2) jak panewki ?
3) jak ustawienie lagi na ośce ? są równolegle ?
co do pkt 2 i głownie 3 - weź sobie nacisnij hamulec i pchnij zawieszeni, albo np za przedni błotnik przy półkach wcisnij w dół zawieszenie powinno zacząc pracować bez takiego hmmm skoku, ja kiedys miałem zuzytą panewke jedną mocno reszta w stanie srednim, moze akurat ciasne uzczelniacze, moze jeszcze miałem troszke nieliniowo lagi, i ten moment przełamania był na prawde duzy, podczas jazdy torowej skokó czy cos - spoko, ale własnie kocie łby i moto nerwówka, i radze to sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|