Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nie ma góry

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 7:21, 29 Lip 2014    Temat postu: nie ma góry

Witam,mam problem z exc 200,odebralem silnik z generalki,zlozylem wszystko do kupy,odpalil od 1 kopa wszystko cacy,ale nie ma gory,mechanio ustawil zawor wydechowy pod serwisowke ale nie otwiera sie do konca,no wiec reguluje i jakbym go nie ustawilruchomy znak nad stalym lub pod to jak wkrece na maks to ruchomy znak i tak nie wejdzie w wyznaczone okienko,zawsze dochodzi przed to okno,dodam ze przed remontem moto jezdzilo idealnie zawor sie otwieral i moc byla,co moze byc nie tak?sorki za poja pisownie:)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kprlsn dnia Wto 7:22, 29 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:14, 29 Lip 2014    Temat postu:

może źle złożony zawór
zdejmij flansze i zobacz czy znaki sie pokrywają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 8:41, 29 Lip 2014    Temat postu:

tez tak mysle,bo jakby nie trafil w ta lapke to podczas regulacji znaki znaki po lewej stronie cylka by sie nie zmienialy wzgledem siebie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:49, 29 Lip 2014    Temat postu:

wtedy nie, ale jak się rusza to trafił
mi chodzi o to czy znaki się pokrywają


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 8:57, 29 Lip 2014    Temat postu:

wiem wiem,niby skladal wg serwisowki ale teraz juz nie wiem,a jezeli znaki pod flansza sie pokrywaja to jest jeszcze jakas opcja?dodam ze moto dol i srednie obroty ma a jak odkrece manete do konca to nic a nic sie nie dzieje jest to samo co w srodkowej parti obrotow,nie ma tego pociagniecia i 0 reakcji na gaz od polowy manety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:28, 29 Lip 2014    Temat postu:

Zdejmij okienko inspekcyjne z prawej strony i zobacz czy "dźwigienka" trafiła w w uchwyt. Bardzo często przy zakładaniu cylindra się to zdarza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 10:31, 29 Lip 2014    Temat postu:

ale jakby nie trafila,to podczas regulacji zaworu znak w okienku po lewej stronie by sie nie zmienial by polozenia czy nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:34, 29 Lip 2014    Temat postu:

jakby nie trafił dzwigienką w element podnoszący zawor to zawór nawet by nie drgnął,

jeśli po zdjęciu dekielka z lewej strony cylindra znak I nie wchodzi w znaki I I to mozna spróbowac regulowac tym duzym pokrętłem po prawej stronie,

u mnie po wbiciu tuleji w cylinder język zaworu haczył o tuleję i musiałem go podszlifowac,

ważne jest tez aby prawidlowo dokręcic osie na których pracuje zawór, serwisówka wyjaśnia jak-trzeba dokręcic do oporu a potem cofnąc o iles tam obrotu, inaczej osie docisną język zaworu i będzie on wcale lub źle pracował

jest też możliwosc ze źle złożono sam mechanizm z przodu cylindra

a w ogóle to nie rozumiem po co się z tym męczysz, ktos wział kasę za remont więc niech go skończy jak należy albo odda kasę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 7:18, 30 Lip 2014    Temat postu:

regulowalem ta duza sruba,znak ruchomy przemieszcza sie wzgledem stalego,popluzowalem te 2 srubki ktore mogly blokowac i ciagle to samo,wawor otwiera sie tak samo do tego samego polozenia przed okienko w ktore ma wejsc znak ruchomy na maks obr.wczoraj moto wrocilo do mechaniora:) ciekawe co bylo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 12:58, 30 Lip 2014    Temat postu:

czy jest mozliwe ze ten polksiezyc z zabkami jest inny?bo podobno nawet na sucho ze zdjetym cylkem znak nie wchodzi w okienko jak jest przesuniety na maksa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 18:39, 06 Sie 2014    Temat postu:

poraz kolejny regulowalem i nie jest to,na tych elementach zaworu tych 3 zabateczkach nie mam juz znakow,ale ustawilem wg serwisowki po zebach,tyle ze moj grzebien mam wiecej zabkow niz w serwisowce z prawej strony ma wiecej i nie wiem co robic,czy jest mozliwe ze mam od 125 ten elemet i ktos kiedys jakos to ustawil ze zap.... a teraz jest nie to samo,dol i srodek jest ale gora taka liniowa niby motor sie rozpedza ale nie ma tego walniecia co kiedyc,przed remontem na kolo z gazu na 5 a teraz niebardzo chce,jakbym mu brakuje,dlugalem tez przy gazniku i to tez nie to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin